piątek, 18 sierpnia 2023

Zestaw Urodzinowy.

 18.08. URODZINKI W NORWEGII.

[Rok temu Urodzinki  na Olandii. Dwa lata pod rzad w Chorwacji. Wcześniej też Grecja ...]

Jestem szczęśliwa i jestem szczęściarą. 

Dziś cały dzień przyjmuje hołdy na górze, nad fiordem odziana w norweskie skarpetki w adekwatnym kolorze/bawełna. Dostałam kilka par bawełnianych w łosie i wzorygóralskie i wełniane we wzory góralskie, na zimę. Pled nasz przywleczony z domu w lodowym kolorze(uwielbiam)  i czapeczka z Pantuniestał z napisem Bajzel.


portret czterokrotny




Portrety z podróży. Sote. Tylko okulary. 

I od rana, to co lubię czyli świętowanie w knajpkach, czyli, że jedziemy i knajpujemy w różnych, azjatyckich, tutejszych z krewetkami, waflami, no uwielbiam ichne krewety, i wafle. Lubię markę Rasta jest i w Szwecji i w Norwegii.



 






Późnym popołudniem dotarliśmy do miejsca ostatniego noclegu w Norwegii. nad pięknym jeziorem piliśmy wino o zachodzie słońca...


Ostatni nocleg naszej podróży wypadł w Szwecji nad rzeką. tam dalej świętowaliśmy pijąc wino przywiezione z domu.


 

26 komentarzy:

  1. Ta czapka Ci nie pasuje, powinnas dzisiaj nalozyc korone!
    Oraz skladam hold. Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂Jeszcze raz dziękuję i tłumaczę ze w koronie by mnie przewiało 😜😜

      Usuń
  2. Bądż zawsze szczesliwa🎂🥂🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego wymarzonego od Jubilatki sprzed dwóch tygodni 😀oraz wszystko na zdjęciach pięknie wyglada😝😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie Repo duzo dobra i milosci i zdrowia.

      Usuń
    2. No i żebyśmy te wybory wygrali!

      Usuń
    3. Na te dwa tygodnie zapomniałam o pisdzielcach o wyborach. Jestem w 2fajnych krajach na cudownych wakacjach... Bym chciała żeby tak zostało. No ale oczywiscie czas wracać. I obysmy wygrali. Bo inaczej dramat

      Usuń
  5. życzę Ci, abyś jak najmniej sobie życzyła, tylko tyle, ile trza ...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stu urodzin obchodzonych w cudnych okolicznościach przyrody i świata. Zaleta letniego urodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne cudowne zyczenia i oby sie spelnily. Dziękuję

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego i mam nadzieje ze mialas cudowny dzień. Duzo zdriwia i duzo wspanialosci życzę

      Usuń
    2. Dziękuję i wzajemnie!!!! Ostatnio u mnie smutno...

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego w tym dniu jakże pięknym (u nas pizga sztormem, czyli prawidłowo) 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Byl piekny. Slonce i lekkie pokapywanie widoki za oknem odlatujace gesi pola kukurydzy rzeka jezioro. A jeszcze dzis Ale Stenar i Ystad zanim wejdziemy na prom.

      Usuń
  9. Spoznione, [ale i ja troche podrozuje :)], zyczenia abys byla ciagle mloda i ciekawa swiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Echo więc i Tobie cudownych podróży :-)
      Młodość, ten stan umysłu nie opuści mnie aż do śmierci, podobnie jak ciekawość świata ;-))
      Dziekuję.

      Usuń
  10. Dołączę się, po terminie. Oby życie Ci się układało dobrze i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. masz rację, doceniam, że jest ok
      i zamierzam już never ever nie marudzić ;-)) za bardzo ekhm
      Dziękuję Klarko

      Usuń
  12. A zatem i ja dołaczam. Niech Anioł Stróż... eee... to chyba nie tak szło. W każdym razie najlepszości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu nie? anioł stóż owszem posiadam na pewno i inne dobre duchy się kręcą też )) dziękuję.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....