wtorek, 30 stycznia 2024

Afryka dzika

 Podróż była za długa, 11 godzin. Spaliśmy dziś do 10.30. Lot był koszmary, ponad siedem godzin w samolocie to dramat, doopa mi odpadła. Reszta była majakiem sennym po xanaxie. Alee dzieci ofszem słyszałam. Jak na złości w całym samolocie  skupisko kochanych robaczków było przy nas

 noż ...


Hotel i pokój wygodne i ustrojone miejscowymi artefaktami 





All inclusive ma tendencję do przesady zwłaszcza w jedzeniu, mimo koszmarnego zmęczenia skupiłam się wczoraj na krewetkach tygrysich 😁




Tu przylatują zmęczeni życiem i styrani robotą Europejczycy




Od rana miejscówka nad oceanem... Ogromne fale serferzy, kajtowcy i My.

 Sąsiadka Ola leży plackiem przy basenie. Ja jeszcze nie. Odziana w lniany kombinezonik spaceruje na bosaka po hotelowych alejach, nad oceanem, na kawkę, na winko białe rozcieńczane woda. Ech.

Mamy pokoje przy samym oceanie więc na tarasie słychać jego nocne wycie i to jest Wspaniałe mówię Wam 😀😍

Podstawa zachowania antysrajacego czyli klątwy faraona jest absolutnie nie spożywanie ani nawet nie branie w usta miejscowej kranowy 

No to wczoraj umyłam zęby jak zwykle...teraz czekam co będzie dalej.

Tymczasem.

20 komentarzy:

  1. Pamiętaj, że lód do drinków też jest robiony z kranówy... I kurcze blade, jak tam macie fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze dodam: jaka piękna plaża! Z roślinami, bardzo żywa!

      Usuń
    2. Fajne i ładnie i normalnie wakacyjne i temperatura 27i wieje wietrzyk...także luzz

      Usuń
  2. Auc! A Stoperan chociaz wzielas ze soba? Tak na wszelki wypadek.
    Ta palmowosc mnie zachwyca, bo ja bardzo lubie palmy i nie mialabym nic przeciwko temu, zeby mi ocean szumial za oknem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam stoperan obowiązkowo oraz Łoje driny zamiast wina 😃 wybór bardzo duży

      Usuń
  3. No z Egiptu przywiezłam klontfe
    Warto było
    😜
    Używajcie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No toż używamy 😁oraz uważamy trochę 😅

      Usuń
  4. Ja zawsze zre po kilka tabletek Nifuroxazydu profilaktycznie i nigdy nic.
    Właśnie lód do drinków załatwił w Meksyku większą część mojej wycieczki firmowej.
    Bawcie się dobrzr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesooo mogłaś mi o tym napisać wcześniej 😐😉

      Usuń
  5. wszystko będzie dobrze, ach ach jaka miejscówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. No....Pani.....👏najlepszy okres na Afrykę.
    Ja mimo wszelkiej ostrożności 3 dni wyjęte z życia, " faraonka" mnie dopadła.
    Ale dla takiej przygody warto było.
    Baw się dobrze🌴🍹🍷⛱🌞
    Pozdrawiam B.M.
    Macie tam raj👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas balansuje na krawędzi z tą garsonka 😁

      Usuń
    2. Kurde z faraonka oczywiście oraz dziękuję jest wspaniale

      Usuń
  7. Klątwa faraona nie dopada wszystkich. Mnie nie dopadła nigdy, mimo że nie zachowuję przesadnej ostrożności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie.
    Mam ostatnio mnóstwo obrazowych doznań, bo siostrzenica OM jest w Sir Lance. Świat jest piękny, kolorowy, różnorodny...
    cudnej przygody!

    OdpowiedzUsuń
  9. I wystarczy tylko 11 godzin wysiedzieć, by się cieszyć pięknym i latem. Wspaniale, baw się dobrze, może ta woda była spoko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mnie nie rusza ale się od wewnątrz zabezpieczam

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....