piątek, 20 stycznia 2023

już całkiem blisko.

 Patrzę na ciebie Afryko.  z Gibraltaru patrzę.

to jedno z lepszych zdjęć Afryki, jakie zrobiłam )))  


u podnóża skały gibraltarskiej


 wiadomo, że makaki żyją sobie na skale i pozwalają sobie na wszystko...

a torebki kochany, to ci nie oddam...
wpływa sobie morze do oceanu


Maroko

skała gibraltarska

w Hiszpanii z terytorium brytyjskiego patrzę. Dżabal Tarik. Słupy Herkulesa. Koniec świata starożytnego a dalej już potwory, dinozarły i płaskoziemcy. Czyli patrzę przez Cieśninę Gibraltarską na Atlantyk.

Zawsze chciałam zobaczyć Afrykę (no to w zasadzie już zobaczyłam :)) i już niedługo, się wytarzam w piaskach Sahary. Zobaczę wioski Berberów i Oazy i fatamorganę ;-) i Gwiezdne wojny...czas zapierdala. do wakacji zleci szybko. A tymczasem za chwilkę będę też całkiem blisko... już jutro.

Pakowanie dobiegło końca, i jeszcze tylko dopakuję książki w czytniku i w telefonie. i czyszczenie karty telefonicznej, gdyż świeci na czerwono. a zdjęcia i filmy zamierzam robić tonami, i zamieszczać tututu i na FB ofkorsss. Czyli ostatnie drobiazgi do ogarnięcia i jutro ziuuuuuu 

Myślę też sobie, że żadna cholera mnie nie dopadła, pomimo 30 dzieci w teatrze i już nie dopadnie. 

To będzie dobry wyjazd. cudowny odpoczynek i piękne wrażenia.

12 komentarzy:

  1. Juz nie moge sie doczekac tych reportazy.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, i znowu zdjęcie ze skrzelami. Już nigdy go inaczej nie zobaczę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To szerokiej drogi, pomyślnych wiatrów ( tych tez) i czekam na relacje😊
    Afryka to ukochana kotynent mojego taty, btw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Repo kochana jutro lecimy na Cypr a do Tunezji lecimy w lipcu. Ja nieco wyprzedzam ... Te afrykańskie klimaty. Twój tata jest moim ulubieńcem

      Usuń
    2. A bardzo mu miło, bo powtórzyłam:)) jemu nawet w Afryce nigdy nie było za gorąco.

      Usuń
  4. No i pięknie patrzysz, brawo. Bawcie się dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamierzamy się bawić i odpoczywać i cieszyć oczy widokami.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....