środa, 31 stycznia 2024

Santa Maria

 Polezelismy tak pół dnia przy basenie jednak... bo blisko do Wszędzie do baru do WC do lanczu 😁

Więc sąsiadka Ola się zjarala na tubylca. Ja fcale. Naczelnik z jednej strony a sasiad na Indianina z twarzy. I ofszem moje plany pozostania na tym leżaku do nocy Przypaliły się wraz z opalenizną. Pojechaliśmy taxi do Santa Maria. A wracaliśmy z laczka kilka kilometrow po nocy i dobrze nam to zrobiło. Ten ruch. 












Zrobiliśmy pierwsze zakupy, i ja jestem chora na sztukę maski, rzeźby kosze. Na afrykańskie artefakty. Zakupiłam wisiory, sukienkę, bransoletę z muszelkami na nogę i obowiazkowo magnesy na lodówkę oraz mały kosz. Wszystko w dobrych pieniądzach. 

Z ciekawostek w nocy zmarzłam i uruchomiliśmy koc. A wyłączamy na noc klimę.

Dodam, bo muszę że ludność tubylcza to bardzo mili ludzie. Uśmiechnięci, otwarci i pełni zrozumienia i cierpliwości. Oraz pełni werwy i tańca a także zmuszający turystów do chodzenia po wodzie





17 komentarzy:

  1. Aż boję się spytać, bo na pewno już to wiedziałam, tylko zapomniałam: Ty nieco odleciałaś na zachód od samej Afryki, prawda? Nazwa sklepu z pamiątkami jest mało kontynentalna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo Kalino 😂Jesteśmy na wyspach Zielonego Przylądka 😃jak informuje nazwa sklepu

      Usuń
    2. Ja-cię-kręcę! Super!

      Usuń
    3. Jak ja kocham wielką wodę, słońce i maleńkie sklepiki z dziwactwami :-)

      Usuń
    4. I jeszcze dodam, że uwielbiam palmy, spod których zwisają wielgachne kokony suchych liści. Zupełnie, jakby cały czas miały nadzieję, że coś z tego będzie i szkoda marnować ich na pień :-)

      Usuń
    5. No jest pięknie i te palmy i ptactwo i kolor oceanu i małe sklepiki ze wszystkim 😃

      Usuń
  2. Milo popatrzec na slonce i plaze, bo nas tu otacza zimna wilgoc, a po poludniu znow ma padac i potem przez kolejne kilka dni. Jakbysmy za malo wody mieli przez ostatnie miesiace. Uwazaj ze sloncem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam😁 smaruje się jak należy i myślę że bardziej powinnam uważać na żarcie😉

      Usuń
  3. Nie.zazdroszcze, raz dlatego, że byłam, a po drugie tam jest gorąco!
    A zjarałam się jak idiotka na Kubie, cały dzień na plaży w marcu , dobrze, że szlag mnie nie trafił 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no nie ma 30 stopni. Jest w sam raz. I w dodatku wiejee

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Obiekty piękne to i zdjęcia fajne

      Usuń
    2. Choć służbowy aparat do bani i będę je jeszcze obrabiać. Kolorów w pełni nie oddaje.

      Usuń
  5. A ja zazdroszczę!
    Przywieź trochę słońca 🙏🏼

    OdpowiedzUsuń
  6. T. Byłam w kinie. Na filmie"Kos". Jak wrócisz, to idź. I wyślij swoich uczniów. Jest naprawdę dobry.
    Wypoczywaj wytrwale. Tu szarówa w odcieniu burym.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....