poniedziałek, 13 maja 2019

Przepraszam, to już za mało...

Czekam na skutki.
Nie mam jednak nadziei, że czarni w sukienkach przejdą w kraju tutejszym do lamusa. 
Nie mam nadziei, że ktoś nauczy ich POKORY. służenia a nie księciowania.
Lud w kraju tutejszym prosty, głupi i nieoświecony taki. bojaźliwy bardzo, cmentarze głównie kościelne, mało komunalnych, tradycja nadal karze, jak w średniowieczu, ludowi we wsi słuchać księdza i pana, którego zastąpił partyjny kacyk.
i tako.
a dokument Sekielskich owszem wczoraj zobaczyliśmy, wielki szacunek dla twórców, ofiar za
odwagę podjęcia i obnażenia tej ZGNILIZNY.  
Mnie nie zaskoczył, mnie zniesmaczył, byłam zniesmaczona patrząc na te stare dziady, które krzywdząc dzieci korzystały w pełni ze swojej pozycji trzydzieści lat temu i teraz jedyne co im przychodzi do głowy, 
to zadośćuczynienie w postaci ... pieniędzy.
Kolejna prawda o czarnych!!! Wszystko można załatwić 
KASĄ
DUPĄ
ZNAJOMOŚCIAMI...
Mnie upewnił. utwierdził w przekonaniu, że nie wystarczy już przepraszam biskupa Polaka, nawet powtarzane sto razy na minutę, nie mam zaufania ani do obecnych hierarchów typu głódź, który jest bezczelnym prymitywnym, nadętym bufonem pięknie pokazanym w filmie KLER.
Nie mam zaufania do żadnego faceta w sukience, obojętnie czy czarnej, czy fioletowej, czy czerwonej.
Ten prymityw głódź napierdala  z ambony o nagonce na kościół, napierdala o wyborach, po to żeby  gądecki, kolega po fachu w sukience tego samego koloru, oburzał się, że uniwersytet nie jest miejscem do uprawiania polityki
no to znalazłam bardzo w punkt konkluzję płętujacą te sytuacje:

#Gadecki: "Uniwersytet nie jest miejscem na uprawianie polityki"
Szanowny Panie, a czy; ambony w kościołach są miejscem do uprawiania polityki, a plebanie są miejscem do uprawiania seksu⁉️czas założyć worki jutowe na grzbiety i boso głosić słowo boże‼️

 

12 komentarzy:

  1. Idziesz o zaklad, ze nic sie nie zmieni? Jedynie Kaczynski podniesie granice wieku ofiar, przez co kolega z klasy moze pojsc siedziec za pocalowanie czy bzykniecie 16-letniej kolezanki, a jej ginekolog bedzie zmuszony doniesc do prokuratury, jesli przy badaniu wyjdzie, ze nie jest dziewica. Kler zas nadal bedzie bzykal 7-latkow. Bezkarnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się zmieni. dobrym przykładem Irlandia....powoli ale ze stałym elektoratem!!! katoli. który pozostanie do wymarcia. młody elektorat dość kruchy, niepewny i niefrasobliwy...poza tym pisiory nie będą rządzić wiecznie, przyjdą czasy, że szkoły uwalnią się od czarnych co też wpłynie na mentalność itepe...oczywiście śpiew przyszłości ale może nie tak dalekiej ...

      Usuń
  2. Obejrzałam jak jeszcze jedno źródło informacji, bo czytam wyznania ofiar księży w "lewicowych" gazetach i czytam Necie. Nie zaskoczyło mnie, już nawet nie zszokowało. Nie wiem, czy odniesie film skutek chociaż szykuje się II część. Może jednak ludzie zaczną inaczej podchodzić do samej sprawy pedofilii nie tylko w KK, może sami księża na tych niższych szczeblach, w obliczu potencjalnych oskarżeń, zajmą się kumplami pedofilami, ale nie liczę na polskich hierarchów. Oni się nie zmienią, pójdą w zaparte. Teraz ich "przepr4aszam" jest funta kłaków warte, po tym ich zaciemnionym raporcie. Dotarło do mnie, że ci faceci w sukienkach to są marne tchórze, które boją się strasznie, by nic złego ich nie dotknęło, takie zachowawcze tchórze, które w obliczu problemu ratują się "ucieczką". A ten, który jest kapelanem więziennym, który nie rozumie, że KAŻDY powinien odbyć karę za czyny karalne, sięgnął już dna w swym rozumowaniu, iż w prywatnym domu wszystko wolno. Ograniczony tuman.
    Staram się o filmie nie myśleć, by nie dołować się ciągle. Cały czas z tyłu głowy tłucze mi się stwierdzenie : w strasznym kraju przyszło mi żyć, a przecież to są czasy pokoju, bez wojny i głodu, śmierci, nędzy i .... stop... niestety, jest poniżenie i plucie na drugiego człowieka...i brak reakcji innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siedzi mi w głowie. nie poradzę. w przyszłym tygodniu zamierzam pokazać Klubowi Seniora. w moim klubie. Trzeba pokazywać twardemu elektoratowi!! to musimy robić MUSIMY!!!! i tyle możemy zrobić. Pokazywać członkom rodziny o pisiorowskiej proweniencji...bez komentarza i kłótni. film wystarczy.

      Usuń
  3. Dziś dokończę oglądanie filmu, bo wczoraj miałam okazję obejrzeć tylko początek... Najgorsze w tym wszystkim jest chyba to, że tylu ludzi, a szczególnie hierarchów KK wie i widzi tę zgniliznę i nie robi nic. A jeszcze marginalizując i umniejszając to zjawisko w KK twierdzą, że nie ma problemu.
    Doszliśmy chyba jako społeczeństwo do takiego momentu, że już nic nas nie dziwi, a ludzie prymitywnie wierzący nadal będą latać do kościółka co niedzielę i spowiadać się, starając się mocno zamykać oczy na to, co widzieli, a raczej czego nie chcą widzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam dzisiaj wpisy osób związanych blisko ze środowiskiem kościelnym. Chciałam poznać ich reakcję. Lubię rozumieć logikę wszystkich stron. A jeśli nie rozumieć, to chociaż poznać. Ze spokojem.
      I przyznaję - zaskoczyło mnie ich nastawienie.
      Uznają kościół za święty i wierzą że nic go nie zniszczy. Zwierają szeregi do walki z wrogami kościoła. Bo atak na księży pedofilów uznawany jest za podnoszenie ręki na wiarę.
      Jestem katoliczką, chociaż mam "swoje" zasady, podejście i normy, ale coś takiego mnie doprowadza do szału. Jak można bronić przestępców?!
      Jak można nie stanąć w obronie dręczonych dzieci?

      Jak można szanować i niemal wielbić ludzi, którzy są zwykłymi szujami?
      I gdzie jest polskie prawo? Jaka jest kara w polskim prawie za ukrywanie przestępcy? Za mataczenie? Biskupi powinni być postawieni przed sąd. Świecki. Wiedzieli, ukrywali, tuszowali, zacierali ślady.

      Czekam, kiedy się okaże, że ci księża są męczennikami za wiarę, bo przecież znoszą ataki z dumnie podniesionym czołem.
      Ohyda.



      Usuń
    2. Iw ...więc jeśli doszliśmy do momentu, że nic nas nie zdziwi, to powinniśmy przestać istnieć jako naród. zniknąć z powierzchni ziemi, skoro pozawalamy na GWAŁCENIE DZIECI!!!

      Usuń
  4. Kalina To państwo nie funkcjonuje od lat dobrze...od 1989 roku jest mizerią, a na kościółek nikt nie naskoczy...zobacz teraz, jak sobie wygarniają w opozycji, że PO nic nie robiła BO KURWA NIE ROBIŁA z pedofilią kościelną, też wchodzili biskupom w dupę!!!
    ok ja bym chciała, żeby mi taki katolik w twarz powiedział, że wkładanie fiuta dorosłego spasionego, spoconego, zdyszanego mężczyzny w usta SIEDMIOLATKI jest ok!!!??? przez trzydzieści lat KURWA. jest chwilowym zapomnieniem, jest błędem ...który trzeba wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. PiS wspiera kościół, nic się nie zmieni, po Kaczyńskiego gadkach wiem, że nic...

    ten człowiek wypowiedział takie słowa: "Zadeklarował, że w tych sprawach chcemy być naprawdę surowi, bezlitośnie surowi". - Jeszcze raz podkreślam, że ani wysoka ranga w jakiejś organizacji, także kościelnej, ani nawet Nagroda Nobla, ani nic innego nie zwalnia z odpowiedzialności w tego rodzaju sprawach - podkreślił prezes PiS" . Do Ngrody Nobla zostal nominowy Owsiak, czy Kaczyński jest zdrowy deklarując i wypowiadając puste obietnice?! On trzyma Piotrowskiego pod bokiem, Terleckiego i mówi o moralności...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo rzeczowo (jak zawsze)wypowiada się na ten temat prof.Środa w onet rano u Kuźmiara.
    Jak to kolejne rządy zbudowały państwo fundamentalne - począwszy od Wałęsy,Kwaśniewskiego,Millera i innych.I mamy to,co mamy.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....