wtorek, 29 września 2020

Prowokacja.

Na górze gra Nowe Radio internetowe ze znajomą i ulubioną obsługą a na dole "Trójka" w nowej szacie...może młodzi nowi redaktorzy, nie całkiem sprawni, jak się słyszy,(jak ci nowi nauczyciele nowego typu, patriotyczni ) dorwali się wreszcie do kawałka anteny i może trzeba dać im szansę? A może to jednak zwykli kolaboranci? karierowicze, dorobkiewicze, bo warunki jak za komuny a nawet gorzej, nie wróżą ani poziomu, ani wolnej dyskusji. Potem się będą tłumaczyć, że takie czasy były wnuczku ...

Daremność.

Męczą mnie czasami moje byty internetowe, ich mnogość. Podejrzewam chorobę, fobie niezdiagnozowaną jeszcze. dyskusje i prowokacje zabierają zbyt dużo czasu. A efekt mizerny: Nikogo, kto po drugiej stronie nie da się nawrócić i rozmiar kretyństwa, zidiocenia oraz ciemnoty przerażający. Sztuka dla sztuki. Napierdalanka dla napierdalanki. Z chorymi psychicznie, z popaprańcami z ultrakatolami, z prowokatorami i z całym światem.

Porządkowanie stało się głównym motywem moich działań. Prawdopodobnie, żeby nie zwariować. Nagle każde miejsce jest niewygodne, natłok myśli odbiera obiektywny ogląd rzeczy, mnogość działań odsuwa od istoty. Tylko jakiej, której, czego? Zastanawianie się, co jeszcze? co dalej i ucieczka ale tylko na chwilę. Pisanie ironiczne i na pograniczu czasami nie wystarcza. Czasami puszczam ryzy.

Ludzie są obcy, jeśli ty jesteś obcy. The Doors.

ps

jeszcze tydzień w domu. acomitam.

(jeeeeeejupiii)

5 komentarzy:

  1. "Ludzie są dziwni gdy jesteś inny
    Twarze są wstrętne gdy jesteś sam
    Kobiety wydają się nieznośne gdy jesteś niechciany
    Ulice są nierówne gdy jesteś przybity "
    Moja ulubiona Doorsów. Dzisiaj leciała i pewnie obie słuchałyśmy, a mnie przyszła ochota wkleić ja na blog.
    Chyba teraz rozumiesz, dlaczego wyłączyłam komentarze. Przekonywać przekonanego? Przekonywać mnie przekonaną? A po co to komu. Przepychanki, a mnie już się po prostu nie chce czytać "oczywistych oczywistości".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem i rozumiem akademickość tych "rozmów"

      Usuń
    2. Rozmowy akademickie maja sens, kiedy rozmawiający mają konkretne argumenty na dany temat. Konkretne i poparte swoimi przemyśleniami. To, co prezentuje się na blogach.... dobra. Fajnie, że już możesz się poruszać i że ciepło jeszcze się zrobiło.

      Usuń
  2. Bardzo dobrze❤ To na ten tydzień w domu, a o reszcie? Co tu pisać. Dupa zewsząd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dupa zewsząd. przyjemny tydzień, bo już mogę się ruszać i ciepło i słonecznie i piekan ta jesień.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....