poniedziałek, 26 października 2020

#wypierd***ć





 226 zgromadzeń na tę chwilę i tylko 23 przestępstwa?? i około 400 wykroczeń. Podaje dzisiaj teraz, policja. Nie mają jeszcze pełnych danych, tymczasem o rozmiarze wystąpień można poczytać i zobaczyć w internecie.  Szaleństwo w internecie, na FB i innych mediach społecznościowych, setki zdjęć i filmów. W Słupsku POLICJA nie pałuje, tylko eskortuje i pomaga!!! SZACUN. Wczoraj całe moje miasto brało udział w SPACERZE. Dosłownie. Tłumy słupszczanek i słupszczanów szły ulicami miasta, kolejne dziesiątki samochodów jechały za nami a wszystkie mijające nas grzecznie, bez nerwów, trąbiły w rytm: Jebać pis. TO BYŁO KATHARSIS. Nie bałam się, nie myślałam o zarazie, wkurwienie, radość i duma mnie rozpierały naprzemiennie. Już nie płaczę, płakałam dwa pierwsze spacery, ze wzruszenia.

Noo jak to nie da rezultatu, to już nie wiem co da. Rezultatu w postaci wypierdolenia aktualnego rządu za WSZYSTKO oraz rozdział państwa od kościoła.

Podobno jarek wściekły, podobno gdzie go wywieźli a duduś udaje chorego, hmmm Mam nadzieję panowie i panie, że się ZESRALIŚCIE w gacie, w sukienki kościołowe czy co tam nosicie na dupie. Że dotarło do was pisiory i biskupi, że to początek końca i że rewolucja właśnie się zaczęła. Jeszcze nigdy w historii kraju tutejszego nie było obrazków, żeby policja broniła kościoła przed protestującymi. NEVER.

I jestem DUMNA z moich uczennic i uczniów. BRAWO WY

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. super i zajebiście. Tylko jak to sie skończy ...

      Usuń
  2. Dobrze ich wychowaliscie, ich rodzice i Wy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że się tego po nich nie spodziewałam, wcale a wcale, myślałam, że to ciepłe kluchy bez charakteru i jestem nimi ZACHWYCONA.

      Usuń
  3. Ja z moich też. I 'zechcą panowie łaskawie, oczywiście, jeżeli to panów nie urazi, udać się w kierunku przeciwnym do mojej macicy, dziękuję uprzejmie'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale można tez i krócej )))))))))))))))))))))))))))))))
      ech Dreamu idę z nimi i serce mi rośnie ale też jestem przerażona.

      Usuń
  4. :) dobrze że jesteś i uczniowe... to daje nadzieję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. owszem rośnie i nareszcie się ruszyli...bo już się martwiłam.

      Usuń
  6. Trzymam kciuki, żeby tąpnęło.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....