sobota, 16 stycznia 2021

Ciiii bo śpi.

Dzisiaj Was rozpuszczę, jak czekoladę mleczną z orzechami.

Ciri dziś ma 15 dni i ostatnio otwiera oczki powoli.

A tu nadchodzi moje ulubione zdjęcie, gdy śpi i przez sen się uśmiecha

prawda, że orrrocze gdy się tak uśmiecha i ziewa


 

No i cała banda, szczurów na kanapie


a ten maluch nie znalazł jeszcze domu... może ktoś zechce pokochać pieska racy Chojwiczy kaszubski?

Jak ja zazdroszczę tej kobiecie, co nam te zdjęcia przesyła, że może wąchać te szczeniaki. ZAPACH jest najcudowniejszy na świecie.

Matkajadwiga zaprasza.

19 komentarzy:

  1. O matko!!! Jak ja bym chciała tę kluchę!!!
    Ale nie mogę. Nie teraz.
    Cały czas zachwycam się jej imieniem😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, a wiesz, gdyby jeszcze jedna dziewczynka, to wtedy Pavetta, a gdyby jeszcze był piesek to myślę, że wtedy Jaskier )))))))
      ściskam. nie zwlekaj takie kluchy tylko czekają.

      Usuń
    2. Pavetta i Jaskier😍
      Zanim ogarnę rzeczywistość i w naszym domu pojawi się pies, pierwszy będzie kot i właśnie mnie oświeciło (nie możemy się dogadać co do imienia). On się będzie nazywał GERALT😍😍😍 a, że Ted jest fanem Sapkowskiego, wygrałam👏

      Usuń
    3. achacha jasne, że wygrałaś i przybij piętkę za mnie Tedowi, bo i ja oczywiście jestem fanką

      Usuń
    4. przewrotność sytuacji polega na tym, że Wiedźmina nie znosiły koty )))))))))))))))))))))ale może Geralta tolerowały he he

      Usuń
    5. A wiesz, gdzie ja to mam? Będzie Geralti już😁

      Usuń
    6. no i słusznie cmok a jaki? rudy może?

      Usuń
  2. Ojesusickuimaryjko!!!!!!!!!!!!!
    Slodsze toto od ulepka. Wyrosnie z tego rablador?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero :)))))) toż to jest chojwiczy kaszubski, zupełnie Nowa i bardzo artystyczna rasa,gdyż każdy psiak może się nieco różnic, mieć bardziej osobiste cechy własne, nieco podobny do labradora owszem a tylko podobny i nie wiadomo w jakich ilościach podobny ))))))))))))))))

      Usuń
  3. Sześć ślicznych szczurków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem ślicznych i pachnących a jest ich osiem w ogóle. Tyle szczęścia na raz :-)))

      Usuń
  4. Cudeńko 😀a gabarytowo jak duża będzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tego nie wie nikt ;-) zakłada się, że po matce labradorowatej...nie większa a kto to wie? Pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :-) wiem ,znam, nie płacz, jak tylko się poczujesz pewnie ...bierz przyjaciela, ściskam mocno i mam nadzieje, że wszystko wporzo.

      Usuń
  6. A już przez moment myślałam, że wszystkie wzięłaś 😂😂😂😂. Cudne. Mój psiurek 20 stycznia kończy 14 lat. Nawet nie wiem , kiedy to minęło. Kiedy odejdzie, chyba już nie zdecyduję się na psa. Ale cieszę się, że Ty się odważyłaś. ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota, wzięłaaaa bym wszystkie ino raz))) ale Matkajadwiga chyba by paduatrupem z wrażenia ))))))) oraz trochę za małe mam auto i ogród ;-)
      ponad rok czasu w żałobie po Ernie minął ... a ja tęsknię za psem...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....