niedziela, 16 stycznia 2022

niech zdychają wszyscy. .. paskiewiczowska noc nadciaga.

 gen sprzeciwu ??? 

noż kurwa. ludzie umierają, szpitale zapchane, ... ludzie zaszczepieni mają kłopoty, są szykanowani. dosłownie: zarówno w miejscach publicznych jak i w zakładach pracy. Wszystko jest dogórydupą w kraju tutejszym A te dziadersy wymyślili i mamroczą o genie sprzeciwu. Serio??

Kurkowska z solidarnej polski okazała się centralnie nienormalna. Nie wiedzę innego wyjścia: figurka św. andrzeja boboli ma nas uratować? bóg nas uratuje. polityka i wiara idą rączka w rączkę, bo inaczej bez wiary, jaka to polityka ??? No ręce opadają. Kobieto w słusznym wieku idź skończyć nauczanie w  podstawówce, czas już. może coś pomoże?

Maile trupa dworczyka opowiadają nam prawdę w działaniu pisu - BARBARZYŃSTWO tej władzy i bezwzględność i cynizm bije rekordy: szczucie na nauczycieli, na Broniarza, na Uchodźców. Wszystkich mają w dupie, byleby przetrwali, byleby słupki poparcia wzrosły, byleby nie stanąć przed sądem, trybunałem, byleby utrzymać ukradzione miliony...

W sprawie czarnkowskiej szkoły nie mogę już...nie mam siły, paraliżuje mnie ten temat. sama myśl podnosi ciśnienie i napawa przerażeniem i smutkiem.


5 komentarzy:

  1. Mogę to tylko przekleić, bo nic lepszego nie wymyślę:
    W sprawie czarnkowskiej szkoły nie mogę już...nie mam siły, paraliżuje mnie ten temat. sama myśl podnosi ciśnienie i napawa przerażeniem i smutkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalino, nie wiem jak Ty ale mnie to ułatwia podjęcie decyzji.

      Usuń
  2. Dziś jest ponoć najbardziej depresyjny dzień w roku. hmm, oby kolejne były bardziej optymistyczne, ściskam mono

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej depresyjny z dotychczasowych w roku, czy z przyszłych też?

      Usuń
    2. nie będą, równia pochyła ...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....