piątek, 21 stycznia 2022

ty gawarisz pa ruskamu jazyku? niet, to zacznij.

URODZIŁY SIĘ SŁONIOWE BLIŹNIĘTA. i to jest cudowna i jedyna dobra informacja, że słoni coraz więcej, jaką dziś usłyszę...

Świat oszalał i leci ku przepaści, ale w kraju tutejszym w kabaretowym stylu;

Europa walczy z zarazą, My walczymy z Europą;  putin walczy o swoje; wykorzystując sytuacje właśnie robi aneksję całej Ukrainy. ZNÓW będziemy mieć ruską granicę ??

Podobno u wyznawców teorii spiskowych funkcjonuje mapa podziału kraju tutejszego, my w strefie niemieckiej uffff Naczelnik wolałby Czechosłowację, no ale nie można mieć wszystkiego;

Po co ja w ogóle wstaję rano? po co uczę, po co chodzę do teatru? po co sprzątam, zresztą słabo z tym u mnie, po co to wszystko ?? skoro i tak jebnie ?? z którejś strony niechybnie.

Suski, nasz master of papet ))))))) (szanuję moich kolegów lalkarzy)  mówi, że jeśli lubisz muzykę niemiecką, to nie możesz słuchać radiów polskich, bo tam będzie muzyka natywna i radio narodowe i muzyka natywna i radio narodowe i muzyka natywna i radio narodowe. i nadziejam, że resztki słuchające radiów narodowych, które staną się natywne, dołączą ochoczo do radia Nowy Świat i Radio257. Bo ile można słuchać maryli rodowicz, i polskiego disco pola ?? zakładam, że Maty albo Marysi Peszek raczej nie będzie.

No ale, ja tam nie słucham propagandy i mnie jest wszystko jedno.

Zdumiona jestem bardzo argumentami zwolenników zagarnięcia gmin ?   "Najgorszy uczeń w klasie" wie, że jeśli chcemy się poruszać w okolicach prawdy a nie propagandy, należy ogarnąć minimum dwa źródła, w tym przypadku dobrze by było minimum trzy: jeszcze przeanalizować wydatki gminy i powiatu...  no ale dobrze wiemy, że przecież nie o to chodzi, kto komu co zabiera, daje i wykorzystuje. Wiemy o co toczy się gra. I dlatego Niesmaczna jest ta urzędnicza hipokryzja i cynizm słupskiego ratusza and campany - mianowicie wspólny front z radnymi pisu przeciwko gminie, w sprawie SKOKU NA KASĘ,  przy jednoczesnym sugerowaniu (słynny rasistowski mem)) wspólnego WROGA miasta i gminy: PIS-U właśnie !! dokładnie zarządu komisarycznego, bo wtedy rzeczywiście wszyscy stracimy. ..niektórzy stracą dwa razy a z pewnością więcej. Dlatego współpraca owszem ale na równych zasadach, bez megalomanii słupskiej.

Zdumiewa mnie też, że wytyczne rozwoju miasta z lat hitlerowskich są podstawą do dyskusji, bo przecież nic się nie zmieniło )))) a przerzucanie się tymi samymi argumentami w coraz bardziej chamski sposób uważam za stratę czasu... oraz przypominam tylko, że współpraca gminy i miasta, zwłaszcza ostatnio układały się dobrze i komu to przeszkadzało ?? 

I skończyłam dyskusję w zasadzie. nie ma z kim i o czym.

6 komentarzy:

  1. Wczoraj w gruzińskiej piekarni spytałam sprzedawczynię, czy pochodzi z Gruzji. Okazało się, że z Białorusi. Była tam nauczycielką historii. Grozi jej więzienie, gdyby wróciła. Jeśli nie dostanie azylu politycznego w Polsce, ucieknie dalej.
    Trzymam za nią kciuki - niech uda jej się ściągnąć 18-letniego syna, którego w razie wojny wciągną do armii. A on nie umie walczyć i bardzo się tego boi...
    I to jest XXI wiek? Europa?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszedł mi komentarz wczoraj?
      od konfliktu na Ukrainie a więc od lat, patrzę na tych ludzi i słucham ich, mam dzieciaki w szkole ... smutne!! i jeszcze ta granica białoruska i WSZYSTKO to mnie zabija.

      Usuń
  2. Suski miszcz saspensu i cientej riposty, ktory nie wie kiedy się zamknąć (wysypał kumpli latających na koniu ze skrzydłami) nie będzie mi mówił, co jest dobre, bo polskie. Myślę, że nie zna nawet nazwiska Jana, o Marii nie wspomnę, oraz co Mata ma wspólnego z muzyką, przecież to do jogi jest😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dreamu )))) no miszcz i nie wie sam, jakie pole rażenia wytwarza ))))))))))))

      Usuń
  3. TY gawarisz ruskomu jazyku:):):)Mnie to gąbka, mogę i pa rusku gawarit. Suski to ewenement na skalę światową. Gdzie się taki bęcwał uchował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niemnożko ;-P ale toże magu )))
      jego sami pisdzielce powinni usunąć chachacha bo im szkodzi...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....