czwartek, 23 marca 2023

odjaniepawlić się.

chałupa w klimatach 

wierzba smocza na pierwszym planie,  oraz łuska artyleryjska UA prosto z Ukrainy i tureckie lampy z tykwy i cypryjskie poduszki. poza tym herbata z Cejlonu i kawa z Meksyku.

Ludzie cieszcie się życiem.

na pohybel wszelkim postom i pomnikom i umartwianiom i odjaniepawlcie się, bo szkoda życia, bo ośmieszeni, to jesteśmy wszyscy. bo końca tego cyrku nie widać.




A gdyby tak wreszcie kupić książkę kucharską z fajnymi przepisami, bogato ilustrowaną. O Takiej kiedyś wspomniał M.Meller ale zapomniałam. Mam oczywiście w domu książki kucharskie ale starej daty.
Z nowej daty, mam Nigelle Lawson ale ona już w zasadzie też jest starej daty...
i tak się porobiło.
Zyta mi się spodobała. wczoraj zaczęłam i kończę właśnie. cud mniód, orzeszki a najbardziej o trumniakach mi podeszło.
A poza tym sratata wiosna zajechała zgnilizną znów. LEJE.
to nie sprzątam liści i tego jesiennego szajsu. poczekam sobie, aż się ociepli.


10 komentarzy:

  1. Ja korzystam z kulinarnych blogów,mam kilka z bardziej wykwintnymi propozycjami i takie, że zawsze wszytko się udaje i ciastowe głównie. Jest gdzieś u taty książka Marii Disslowej, ale nie pomnę gdzie.
    Łuska efektownie się prezentuje😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łuska się wkomponowała elegancko w kolorystykę. I ja mam bloga kulinarnego ale że nie gotuję ostatnio to i nie korzystam ...a podaj adresy tych blogów proszę

      Usuń
  2. Stanelam na glowie, zeby obejrzec jedno ze zdjec. No io gdzie ta herbata z kawa? Bo nie mogie znalezc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. herbata i kawa w szufladzie w :-))

      Usuń
    2. w kwestii stanięcia, czego się nie robi aby uatrakcyjnić ))

      Usuń
  3. Dlaczego nie opisałaś bieżnika na stole? Bardzo fajny.

    My mamy 1001 książek kucharskich, ze zdjęciami i bez, i trzeba przyznać, że zdjęcia mają swój sens, bo jak się coś gotuje pierwszy raz, to skąd człowiek ma wiedzieć, jak taka potrawa powinna wyglądać.
    Dlatego, jak nie przepadam za korzystaniem z Youtube, to w kulinarnych celach mi się zdarza, z tego samego powodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo on z Ikei ))))))
      no tak, to co piszesz ma sens.

      Usuń
  4. Właśnie dostałam dwie książki kucharskie. Kuchnia zdrowa i SZYBKA!
    BĘDĘ KORZYSTAĆ

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....