piątek, 10 maja 2024

O tym, że jarosław dziadyga mnie nie zawiódł a naród tutejszy spleśniał.

 Czwartek srartek. minął bezpowrotnie, dokładając papierowej roboty do stosiku. a jeden wczoraj rozdałam. i nie byli zadowoleni. w przyszłym tygodniu, nie mam lekcji, bo egzaminy. więc sobie posprawdzam. I ogarnę pracownię szkolną i zatargam kwiatki. czytając uchem. w ciszy i spokoju. 

w chałupie nadal rozgardiasz, donice nadal okupują podłogę w kominkowym, bo noce chłodne. znajome ogrodnice mówią żebym poczekała do Zośki. bo przy tej kopniętej pogodzie wszystko możliwe. ktoś określił ją, jako dwubiegunówę. i słusznie.

Wróciłam złachana z teatru, 

zjadłam makaron ryżowy i odpaliliśmy zaległe sejmy i info czyli sejmowy skrót dnia. i tvnowski skrót dnia z ostatnich afer szpiegowskich. no trudno się nie wkurwić. i trudno nie mieć zwisu szczęki w takich okolicznościach politycznych. więc rozumiem pana premiera Tuska i jego napierdalankę sejmową z mównicy. ja to bym ich pałą lała bez łeb za te bezczelne chamskie pokrzykiwania, i ordynarne kłamstwa.

ale finalnie, to jarosław mnie nie zawiódł :-DDD wielki pierwowzór, którego wąsate naśladują, w tym pierdoleniu ciągle o tym samym...się chłop zawiesił i boksuje w miejscu. od lat. zwłaszcza od katastrofy się zawiesił. jak to niektórym wyrzuty sumienia papkę z mózgu robią no no 

Nie ma rozczarowania, jest "norma" koślawa co prawda, i powtarzająca się do urzygu. no nie chce mi sie już oglądać tych typów. zwłaszcza ze czas się skończył...pora umierać. idobozi.

Nie oglądam też telewizyjnej papy. od lat.  a nawet nigdy : eurowizji, ani twoja twarz brzmi, ani tańca z pożalsięboże gwiazdami, nooo ostatnia gwiazda okazała się być burdel mamą, skazaną, gangusem, oszustką ?  :-DDD 

Wszystko zeszło w kraju tutejszym na psy?? w trakcie rządów pisdzielczych, czy co??

viva wystosowała NIE JEDEN artykuł i cytat : Zaczęła z nową kartą i wyszło jej to na dobre. Zachwyciła nie tylko w "Królowych Życia". Dagmara Kaźmierska wystąpiła również w "Made in Maroko", "Usterce" oraz w "Kobietach mafii 2" Patryka Vegi. Kiedy jej popularność rosła, została bohaterką reality show "Dagmara szuka męża" w stacji Super Polsat oraz Polsat. Teraz z kolei występuje w "Tańcu z gwiazdami", tańcząc w duecie z Marcinem Hakielem. ...

JAPIERDOLĘ w obliczu tej polsatowskiej kariery wszystkie eurowizje i nawet plagi pisdzielskie blednom. NO jestem zażenowana.

Ale że zachwyciła? kogo? sie pytam się ?? kogo zachwyca prymitywna, bardzo źle mówiąca po polskiemu, prostacka, napompowana, sztuczna, cwaniara, aferzystka kryminalistka ??? jak teraz donosi co drugi link w internetach. 

Ale chyba jednak należy ogłosić jakąś upadłość moralną w tej naszej masowej "kulturze" nie? a dzwony w kościołach jeszcze nie biją z tego powodu? jędraszewski się nie wytrząsa? papież nie spadł ze stolca? że rynsztokiem zalatuje święta ojczyzna.

Jak nie klęczenie, klepanie różańca, to gloryfikowanie cwaniactwa i pierdla.

Dramat kurwa. 

ten naród musi upaść. definitywnie. spleśnieć do końca.


23 komentarze:

  1. Podpisuję się obydwoma rękami , a i nogami też mogę pod powyższym tekstem. AnnaM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się o tych” gwiazdach” to dowiaduję z blogów. I muszę przyznać, że niektóre też serwują „ papkę” bo ileż można mapierdal. jedno i to samo, choć z drugiej strony o kfiatkach też można jak ktoś (nie)lubi. No ja lubię niż takie olaboga obrażę się, bo rzond nic nie robi, nie wsadza do kicia za samo bycie pusdzielcem. Foch.

    Do rządu ciągle mam (czytając opinie), wkur., że wzięli sobie ekspertów, którzy rozpieprzyli szkołę za czasów Zalewskiej. Gdzie rozum? A wydawała się Nowacka rozsądniejsza. Czekam (nie) spokojnie na finalne programy, by ocenić, ale no nie wygląda to najlepiej.
    Dziadyga się nie zmieni, będzie pieprzył o zamachu do usranej śmierci, i o Niemcach i na tej melodii będzie jechał, bo wąsaty beton nie ma jaj, by ruszyć głową i dostrzeć, jak go robi w bambuko. To jest żałosne, ale nikogo mi nie żal, dopóki dziaders jest poza rządem.
    I nie zgodzę się do końca, bo taki mieliśmy, mamy i będziemy jeszcze długo mieć naród, nawet bez pisdzielców. Oni nie popsuli, oni go uwypuklili, w sensie, że przestali udawać, kryć się, a z dumą prezentować, bo władza dała przykład, że miernota, cwaniactwo, złodziejstwo może być na świeczniku. I hołubione, oklaskiwane. Chamstwo. No chamy zawsze były i będą bez czy w białych rękawiczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak otwieram internetowa gazetę to napierdlalnka tą kazmierska normalnie jak z karabinu...jakby co najmniej jarosławem była ;-P nie da nie nie zobaczyć i co najgorsze odzobaczyć.
      oraz tak, pełna zgoda , że było to chamstwo ale wstydliwie łba nie podnosiło a teraz ino wypełzło !!! też rozumiem zaniepokojenie oświatą...ja czekam. na razie, czekam i nie myślę, żeby nie zwariować. zobaczymy jaka reformę zrobią i czy zrobią. nie mam jednak złudzeń Roxy. Pewnie sie jeszcze taki nie urodził, żeby mu życia wystarczyło na zrobienie porządku z tą stajnią Augiasza do spodu...
      no i na koniec, tak wąsate są po obu stronach barykady )))))
      jakby: nie ma refleksji, refleksji brak i zemsta było wspólnym mianownikiem.


      Usuń
  3. Nie upadnie, bo jest pod specjalnym matkiboski nadzorem, i ona, ta matkaboska, ten narod plaszczem swoim nakryje, podczas gdy inne narody naprawde upadna, oj jak upadna! Inny narod wybrany jedzie po kobietach i dzieciach, grozi atomem calemu swiatu i skamle cos o antysemityzmie. Stara spiewka, tu tez kiedy zlapia kolorowego na przestepstwie, drze ryja, ze Niemcy to rasisci i faszysci. Wszedzie wystepuja wasate w garsonkach, inaczej tylko wygladaja i inna miewaja narracje.
    Tez jestem zmeczona, wszystki, pogoda, zyciem, polityka, ludzmi. Ratuja mnie wspolne z Toyka spacery, przywracaja mnie do zycia, inaczej juz by mnie nie bylo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam dość Panteto. Bo najbardziej wykańcza głupota i poziom poniżej dna. Nie rozumiem.iem tego narodu...I nigdy nie zrozumiem. Podobnie jak polityka wszedzie, zaczyna mnie brzydzić. Usciskuje

      Usuń
    2. Coraz bardziej sie ciesze, nie tylko ze wyjechalam, ale ze nie mam juz tamtego obywatelstwa, bo to juz tylko wstyd i obciach.

      Usuń
    3. no wstyd i obciach, wstyd gembe otwierać u cywilizowanych ludzi :-)) zaraz sie tu niektórzy oburzą, że wszędzie tak jest, ze każda nacja ma odsetek głupoli, chamów, bezczeli, złodziei, oszustów...no ale w kraju tutejszym to jest nader wysoki odsetek.

      Usuń
    4. ach i jeszcze dodam, że jest też opcja starychbab które bronią tego psdzielskiego elektoratu, że nareszcie wstali z kolan, dzięki pisowi bo Opozycja to tylko nimi poniewierała całe życie noooo kurwa ręce i cyce opadają.

      Usuń
  4. Na szczęście dla.swojego mózgu nie oglądam tych show, pytań , tańców i tym podobnych.
    Miałam dzisiaj starsza pacjentkę , która glosowała na polskie dzieci, żeby miały z tych osiemset plus zabawki. Pani aż sie popłakała i jak tu rozwiać złudzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ze głosowała na pisdzielców??? bo polskie dzieci maja dostawać zabawki za 800 plus ???wex powtórz Repo, bo chyba ...

      Usuń
    2. ...bo chyba dobrze nie zrozumiałam jednak. tej porażającej logiki ???

      Usuń
    3. Dokładnie tak- głosowała na PiS.

      Usuń
  5. Jak to w TV, pogadają pogadają i niedługo wszyscy zapomną i wypromują kolejną gwiazdę na botoksie. I nie wiem dlaczego ludzie to kupują, tak jak pis, i inne takie. Dzisiaj przeczytałam jakąś wypowiedź rolniczki, że Zielony Ład to wina Tuska, a jak dziennikarz powiedział, że to Morawiecki podpisał i nie wniósł vata w Brukseli, babka odpowiedziała, żeby ludzie nie opowiadali kłamstw o Morawieckim, bo to Tusk. Więc sama widzisz, jakie to myślenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie myślenie Margo, to co maja w głowach pisdzielskie wyborce koło myślenia nie stało. Ludzie podobnie jak ich guru ignorują fakty !!! to jest postawa życzeniowa. tak uważam i tak jest. poza tym te gnoje KŁamią we wszystkich możliwych tematach. no łżą jak ruskie.

      Usuń
    2. Mojego męża rodzina to chłopy z dziada pradziada, i tylko PIS, teraz im się zaostrzyło, jest w nich tak ogromna agresja słowna, albo wcześniej nie zwracałam na to uwagi, albo ostatnie lata jakoś mocniej w nich rezonują i nabrali odwagi. PSL to dziady, i zdrajcy. Tak Pis wychował sobie elektorat dawno temu, odbierając pole PSL, i teraz każda inna narracja, to kłamstwa i pomówienia. Elektorat jest mocno zabetonowany i sąsiad dba o sąsiada żeby myślenie było spójne.

      Usuń
    3. dokładnie tak Margo betonoza !!!

      Usuń
  6. Twoje podsumowanie bieżącej sytuacji niestety pokrywa się z moim. Chociaż w ostatnich dniach miałam za dużo własnego bałaganu do wysprzątania, żeby się zajmować polską polityką. Ale teraz rozumiem wypowiedzi Tuska w takim tonie.
    I faktycznie chyba niektórzy muszą odejść w naturalny sposób, bo na zmiany myślenia sporej części społeczeńtwa nie ma co liczyć w ogóle.
    A tymczasem u mnie w Bremerhaven, pogoda coraz ładniejsza i aż miło się wygląda za okno :).
    Uściskuję i pozdrawiam, serdeczności Teatru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda jest w ciągu dnia, że tak powiem rześka ;-) ale noce nadal zimne i zapowiadają przymrozki do -2. masakra.
      Serdeczności Iw.

      Usuń
  7. może najwyższy czas na zmianę narodu? Pasożytować na pleśni i jeszcze narzekać. Mało przekonywujące.
    Zostawić w pisdu zapyziałą niby katolicką ciemnotę i poczuć się jak free old women.
    W Canadzie jest świeżo...
    Poldi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. free old poldi - ja mam wyjeżdżać? a niech zapleśniała ciemnota wypierdala do kanady. a najlepeiej na marsa, gdzie ich miejsce.

      Usuń
    2. poniosło mnie a nie powinno. Otóż co nazywasz pasożytowaniem old poldi? to że zaiperniczm na dwa etaty i utrzymuje te pisdzielską frakcję na emeryturze i ich panów złodziei, malwersantów i na końcu zdrajców co uciekają do mocodawaców na białoruś??? może nie kanada i nawet mars ale białoruś jest dla nich, dla Was dobrym miejscem do egzystencji, a niech wszyscy poplecznicy tam sobie wyjadą. i będzie spokój.

      Usuń
  8. dla jakich "Was"?
    szufladkujesz? Mnie osobiście pleśniaki nie przeszkadzają, ani bezproduktywni ...
    Podobnie mogą argumentować emeryci, że to za ich pieniądze wykształcili całą czeredę darmozjadów, którzy potrafią wykorzystywać każdą koniukturkę. System, to system, a nie ludzie...
    a o czym niby te dwa etaty mają świadczyć? Zapierdalaj nawet na trzech, jak się nie możesz spełnić na jednym.
    oldi Poldi-nawet fajnie to wymysliłaś, ja chętnie wyjebałbym nawet na ciemną stronę Księżyca bez narzekania. Oczywiście z możliwością powrotu.
    nie potrzebny ten wkurw.
    oldi Poldi

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....