sobota, 26 kwietnia 2014

475

na przekór wszystkim pogodynkom i pogodynom - u nas nie pada!!
co ma swoje dobre i złe strony - sucho!! okna połaciowe kwitną na zielono. no w życiu byś nie pomyślał, że one myte były na święta.
słońce zaświeca ku radości mej i psa mego, ale dlatego wąż ogrodowy pomyka pomiędzy trawą i konewki takoż.
Zaraz będę godnie czcić święto odbywane w Romie, latając z konewkami po obejściu zewnętrznym,
po wewnetrznym już polatałam. Bo na wiosnę doniczki się mnożą.
no brzmi jak refren szlagieru sprzed lat....coś tam, że dzieci się nudzą.
a tak:
w czasie deszczu dzieci się nudzą. fraza identyczna.kontekst też.
doniczki przeróżnej maści i proweniencji oraz konsystencji kwitną i nie kwitną.
W te niekwitnące gapię się z cichą modlitwą
hmmmmmmmm omannnmahmmm wyłaźźźźź paprykoooo i pomidorzeeee koktajjjjjloooowyy.
Dziś  dzień domowo-ogrodowo-tarasowy. nie będzie jednak laby.
uściślam, że paprochy mi nie przeszkadzają.

Erna wzdycha i robi hmmmmm spuszczając powietrze,
gorąco i śpiąco i tęskno. Naczelnika nie ma od środy.
i nie ma zmywary. kużwa.

10 komentarzy:

  1. Bez zmywary jest źleeeee ;/ a reszty Ci zazdraszczam, gdyz ja siedzę w pracy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież jakbym miała taką alternatywę to też bym zazdraszczała, biedulo moja
      Ci sle uściski)))

      Usuń
  2. No to teraz przyznaj ...kogo-czego Ci bardziej brak? Zmywary czy Naczelnika?:) Chociaż chyba wiem co odpowiesz... W końcu to też jakby zmywarka...ręczna:)

    mła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))))))))))) utrafiłaś w samo sedno Nika, toż to przecież dwa w jednym)))))))))

      Usuń
  3. Roslinki rosną szybciej gdy się do nich mówi :) ja tam mowię często do mego drzewka cytrynowego i mam w tym roku multum owoców :)
    U nas dziś w mej Południowej Arkadii ledwo ciepło, ale za to słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaś moje drzewko cytrynowe nigdy nie owocowało ((( mało tego mam wrażenie, że wegetuje bardziej niż rośnie w naszym klimacie

      Usuń
  4. okna połaciowe niech je ...a potem to zielone do domu fru z wiatrem !!!!!!!!!!i w kółko ściera !!!!! i przychodź ku mnie bo ja czekam zaś!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naczeknik jeszcze nie wrócił? to mu te gary pozasychały :))) trochę mu współczuje :))
    u mnie cały dzień leje. a koty się nudzą. i to jak sie nudzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam przecież, że je te gary przepłukałam ;))))))))))))))))))))))))
      i częściowo umyłam przecież))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....