piątek, 27 czerwca 2014

503 Wakacje

z okna mojej sypialni widzę czereśnie na moim drzewie,
na ziemi pod iglastymi zbieram moje szyszki,
w szklarence dojrzewają moje pomidory,
a dookoła rosną moje kwiatki.

dobrze, że choć tyle mam z mieszkania w chałupie.
w głowie dojrzewają planyaktualniejsze, dalekoterminowe, na teraz, na już.
Nie unikniemy dużego remontu - planowałam wreszcie zrobić strych
i przerobić wejście na górkę,
schody drewniane we wnętrzu chałupy, zamiast betonowych(za dużych i przy samym wejściu)

planowałam ale się okazało, że trzeba jednak rozpierdalać dół...
podłogi, kafle, ściany.... łazienkę...
a jeszcze ogrodzenie, oboro-pracownia...
to się nigdy nie skończy??

***
W dupie mam i gierki polityczne, podsłuchy...
ale do cholery nie mam w dupie tego katolickiego terroryzmu
Golgota picnic - STOP KATOLICKIEMU TERRORYZMOWI!!!
wolność słowa, pędzla i obrazu - sztuka nie ma granic ni kordonów....

Osterwa mówił:
TEATR JEST DLA TYCH, KTÓRYM NIE WYSTARCZA KOŚCIÓŁ.
**
I w temacie teatru ciąg dalszy festiwalu, czyli zdjęcia z przygotowanego przez wszystkie grupy plenerowego przedstawienia, które mnie urzekło pięknem obrazu.


- pali się, pali się !!!
- gdzie się pali??
- u Ainsztetów !!!


na rynku cały tłum ...
a na walizce - Teatr  FORMA.

4 komentarze:

  1. można jeszcze zburzyć do fundamentów i willę wystawić od początku ....ponoć wszystko można jak się kce :))))))))) tylko troszkę życia braknie na podelektowanie się stanem ukończonym ,no chyba ,że się w toto loto zagra :))))))))i wygra :)))) co w moim przypadku z moim pechem równa się marne szanse !!! ale kurna smaku pomoidora włąsnego nie kupisz !!!!!! i tego się trzymajmy !!!! a zdjęcia w rynku piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z moją chałupą tak by trzeba było - zburzyć!!!! i zbudować od fundamentów,
      razem z fundamentami, bo to kamienie są, jak to w starych szachulcach!!

      Usuń
  2. jeeeeee daj mi te chałupę do remontu!!
    Pozdrawiam i plany remontowe snuć zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, no z przyjemnością))))
      tylko zeby Ci płetwy nie opadły hehe

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....