niedziela, 7 września 2014

708 (o uśmiechu do pyska przyklejonym)

no nie wiem czy link ze zdjęciem/ami będzie funkcjonował
za czas jakiś, w razie czego wklejam sobie na zaś jeszcze
http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=GP&Date=20140906&Category=slupsk&ArtNo=906009997&Ref=PH&Params=Itemnr=24
a tu zdjęto nas pięknie

no czy nie piękni oni w tych strojach


tuż tuż na naszych plecach bryczka z koniami

 
a czasami czekaliśmy na upoconych włodarzy i gości,

Załapaliśmy się -  idąc jako pierwsi - na JEDNO zdjęcie !!!! i maluteńki fragment nagrania.
 w miejskiej gazecie. JEDNO na stronie miejskiej.
no ale przecież szło całe miasto, to nie ma się co denerwować, prawda.
Uczestniczyliśmy w paradzie w rodzaju "sztuka dla sztuki".
szliśmy pustymi ulicami, nikt nas nie oglądał, obywatele miasta olali fetę,
wybierając zapewne plażę i ostatni gorący łikend lata, albo dożynki w Swołowie
i SŁUSZNIE.
a tymczasem iście zwłaszcza tempo dyktowaliśmy my,
konie deptały nam po piętach i się biesiły, karetka pogotowia na sygnale nas rozjechała,
ale ale uwaga mieszkańcy miasta któregonielubię
to dzięki nam ta parada trwała tylko !!! 40 minut!!!!!!!! 
a szliśmy  SZYBKO z dwóch powodów
konie nie mogły iść wolniej, a byłam już wystarczająco wkurwiona ich obecnością,
godzinnym oczekiwaniem na wyruszenie, potem ciągłym hamulcem, że ...
postanowiłam popędzić towarzystwo
a po drugie jestem empatyczną osobą i wiem, że wleczenie się pustymi ulicami
tylko dla splendoru macieja wielkiego z rozdętym ego, byłoby dobiciem tysięcy
prażących się w słońcu i ni chuja niezadowolonych ludzi, w tym nauczycieli i uczniów.
spędzonych jak zwykle  ku chwale polski ludowej.
To porównanie do pochodów pierwszomajowych nasuwało mi się samo
i dość nachalnie i nie bez powodu.

co to jest znów za moda, skąd znów przypełzła??
każdy festiwal teatralny ma PARADĘ
każde miasto/miasteczko/mieścina obchodząc różne święta ma PARADĘ
każde miasto/miasteczko/mieścina ma już swoich etatowych szczudlarzy,
którzy zwąchali korzyść finansową.
miasta bawią się na ulicach, liczy się sztuka ulicy, odkrywanie kątów do prezentacji...
tak, ja wiem Awinion rządzi. Edynburg rządzi. z tą drobną, acz istotną różnicą,
że tam trzeba zapłacić za łaskę pokazania się.. bo reklama i honor!!
że u nas płacą za paradę i występy publiczne, no chyba że pro publiko bono....
bez reklamy i honoru.

podano szlachetnym mieszkańcom tabletkę na poluzowanie pośladów
i na przeczyszczenie.


ps
ludzie przestańcie mnie straszyć wojną.

13 komentarzy:

  1. Nooo wiesz no hmm no nie będę ukrywał, że nie konie mię zainteresowały,no bo co ciekawego może być w koniu, zwłaszcza nie moim, ale ...... no dobra nie będę wskazy-wł palcyma co mię tak się spodobało, no bo wiadomo :)
    witam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecież ja Cię wojną nie straszę!!!...
    oraz co to jest to niebieskie, co ja obstawiam, że to jakaś PROeuropejska gąsienica, ale pewności nie mam?... :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko Fry trafiłaś w sedno!! no jak to wygląda?? sama widzisz OCZOJEBNA GĄSIENICA i tandetny misiek KURWA !! ja nie wiem co to? kto to?
      i kto to wymyslił ale blee i fuj

      Usuń
  3. buziole dziewczynko-cińska:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko- jaka wojna?!
    Niedzwiedz dotrwal do konca w tym futrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedzwiedz mnie nie interesował kompletnie!! nawet mógł tam paść
      zwłaszcza, że zarówno on jak i niebieskie plugastwo mnie niesmaczyły!!
      w ogóle się nie komponowały !!! kareta postaci historyczne i ...TAKIE OCZOJEBNE COŚ!!??

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. :-)))) Czyjs "fantastyczny "pomysl

      Usuń
  5. Powiem uczciwie, że w ogóle nie kumam czemu mają służyć parady i przemarsze. Nigdy mi się nie zdarzyło, żebym miała parcie na obejrzenie czegoś podobnego na żywo. Obojętnie z jakiego powodu albo ku jakiej czci. Żeby nie było: karnawał w Rio też mnie nie rusza. Przy czym rozumiem, że są ludzie, którzy uwielbiają parady i pokazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak sądzisz, że są tacy???
      ja nie rozumiem ale mnie to spotyka na każdym kroku!!
      na festiwalach zaczęłam już protestować oficjalnie, ani mnie to nie ciesz ani nie śmieszy... pewnie jest to jakaś forma reklamy...

      Usuń
    2. No są ludzie, którzy na łeb, na szyję lecą tam, gdzie zbiegowisko jest. Zbiegowisko, najlepiej, żeby było z powodu wypadku albo zawalenia domu albo pożaru.... myślę, że na paradę, stając sobie z boku, idzie ten sam gatunek gapia, tylko z innymi preferencjami. Mają się przesuwać kolorowe obrazki, przebierańcy i koniecznie musi walić głośna muzyka.
      Ja na drugim biegunie, gotowa do przyjęcia zarzutu, że nieczuła jestem albo niewyrobiona artystycznie albo w ogóle nieciekawa świata. No dobra. Trudno.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....