niedziela, 28 września 2014

726 czasami życie boli

wczoraj był piękny wieczór przechodzący w noc ciemną
choć farsy nie lubię.
z koszalińskiego teatru wróciliśmy... nad ranem,
Po spektaklu był bankiet z dobrym jedzonkiem
i bliskie spotkania trzeciego a nawet czwartego stopnia
i się nie mogłyśmy nagadać i się znów okazało, że miastoktóregonielubie
ma posrane towarzystwo.  i że chcesz - nie chcesz się dowiesz wszystkiego.

teraz będzie wtrącenie:
UTRWALIŁAM w sobie przekonanie o miejskich buddystach.
okazało się, że jest tam więcej ciekawych przypadków.
postanowiłam też nie zatrzymywać tajemnic dla siebie i podałam dalej
rozbudowana wersję moich osobistych przygód.

i tak myślę, że cały klasztor szaolin się za was wstydzi 
wy pożąlesieboże....buddyści.
jeden to pies, czy katolik, czy buddysta w tym kraju.

Potem skończyła się część oficjalna a rozpoczęła garderobiana
 w trakcie której aktorzy mięszali używki ...

ja na szczęście nie mieszałam, ani nie zapaliłam warzywniaka,
pomimo nagabywań, ciężko doświadczona ostatnim razem.
kiedy to miałam śmierć w oczach.... i kolację na tapicerce.

Także dziś tylko kac standardowy.


ps
no nie ma sprawiedliwości
Margareta, która se nie użyła!!! czuje się podobnie a nawet gorzej
leży plackiem drugi dzień. łeb ją napierdala i boli cały człowiek.



8 komentarzy:

  1. Ale kas standardowy to znaczy co?? Bo wiesz, każdy ma inne standardy, ja na przykład jak po imprezie budzę się z lekko obolała głowa to umieram już, zresztą dawno nie miałem takiego objawu, co nie jest różnoznaczne, że dawno nie imprezowałem :) Aaa buddyści to takie same oszusty jak inne, zgadzam się z tym :)
    Dzieńdobry słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobra słonecznie i wietrznie oraz cichoooooooooooooo
      standard to tylko głowa napierdala oraz nie śpię
      ale bywało gorzej oj bywało...

      Usuń
  2. Wniosek jest prosty, lepiej używać i niech boli, niż nie używać i tak napier...
    Jeżeli chodzi o towarzyskie bagienko, ostatnio dochodzą do mnie plotki, że jestem zajebista. Ludzi, którzy je roznoszę nie znam i nie zamierzam... i już wolę jak mówią, że do dupy, bo to przynajmniej mówią szczerze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przestało mi zależeć na jakimkolwiek towarzystwie od dłuższego czasu
      a zwłaszcza Towarzystwie towarzystwie!!! bagiennym
      i masz rację ludzie jedynie przyjebać potrafią szczerze!!

      Usuń
  3. a mnie napierd... bo mam jakąś anomalię w karku... też mi coś, czasami mam wrażenie, że cała jestem anomalią... :)
    trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee z anomalią jestem za pan brat ))))) juz nie zwracam na nią uwagi
      powiem więcej Anomalia to moje drugie imię )))

      Usuń
  4. a co to sprawiedliwość ? :)
    dobrego tygodnia, kochana ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....