środa, 19 listopada 2014

758 ... wyborcza kaszana

Trudno o dobre samopoczucie w listopadzie

ale wybory są mi światełkiem w tunelu na okoliczność tego listopada
no ubawiłam się przednio .... z każdej strony, wiadomo.
Sama na te wybory nie poszłam, kontynuując postawę anarchistyczną,
będącą w opozycji do spisku pedałów, żydów, komunistów, faszystów i buddystów...
 i nie dane mi było wdepnąć w psią kupę na przykład.

Miastoktóregonielubię stało się sławne??
dzięki posłowi, który powalczy o prezydenturę
z lokalnym politykiem (nie ważne, że obaj zasiadają w tym samym sejmie))
Poseł znany jako czołowy "kolarz" RP, brylujący w tvp i będący
w partii innego dziwoląga wzbudza jeszcze jakieś cośtam cośtam
ale chyba już zdychające skoro chce być głową miastaktóregonielubię,
a na domiar jego komitet wyborczy składa się z okolicznych rabinów,
mycek i działaczy z pejsami ... tak więc przeżywam szok kulturowy,
że oto wielka narodowa trauma historyczna nam się tu  objawia.

prawdziwy  szok  przeżyję, gdy on wygra te wybory
o buhahchachaha.

*** 
Nie jest fajnie w listopadzie, nie jest fajnie podwójnie
od wczoraj zrobiło się upiornie zimno, a straszą, że w przyszły łikend
ma być jeszczezimniej, ślisko i w ogóle.
muszę zadbać o auto pod każdym względem, elektryka mi nie działa
tak jak należy i ofkorsss opony do wymiany.

**
i tak oto odzwyczajam się od nałogów powoli
tak jak i powoli ... biegam
na razie. hehehe

ps
nadmieniam dla porządku, że nie jestem homofobem, antysemitą, antyklerykałem, narodowcem, babąktórawnicniewierzy hehehe
otóż wierzę
wierzę, że istnieją stare grube baby,wierzącewewszystko co pachniekasą
którym się wydaje, że wiedzą najlepiej.

Wierzę w to, że istnieją mali ludzie, którzy wierzą w pieniądze
i tylko w pieniądze, dopisując do tego ideologię.

7 komentarzy:

  1. U mnie wygrał ten, co zaczął jako pierwszy mówić o tunelu... wiele lat temu. Teraz zaczyna realizować. Miasto za jego kadencji (kilku już) pięknieje. Niech tam!
    A ten tam u Was w kolorowych skarpetkach... zapewne czuje, że następnej kadencji w cyrku nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne kończy się ciepła posadka w sejmie trzeba zadbać o następną ;)

      Usuń
  2. U nas wygrał ten, który już coś zrobił...i raczej dobrze... aże klika jest...czy to z tym, czy z następnym? co za różnica? może taka, że inni bychcieli więcej mieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chcieli jasne jak słońce, ja protestuje przeciwko traktowaniu państwa, gminy, miasta jak własnego rancza i dojnej krowy!!!
      bycie posłem, wójtem, prezydentem powinno być posłannictwem, pokorną pracą na rzecz społeczeństwa, powinno być, a nie jest !! do dupy z taką demokracją !! nachapać się to jedyny cel.

      Usuń
  3. nie wiem czy się śmiać ,czy płakać czasami .....te plakaty wyborcze ....na ten choćby przykład ......nie byłaś na wyborach ??? a ja myślałam, że tylko ja protestuję w ten sposób :))))....a jak nas są już dwie, to może więcej ,by się przydało ??? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodzę od kilku lat ... w ramach protestu !! oraz nie mam na kogo głosować !

      Usuń
    2. czyli doszłyśmy do tego samego wniosku ...no i niechby wszyscy tak jak my ..... może by im się w końcu GUPIO zrobiło, nie??? :))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....