czwartek, 20 listopada 2014

759 Dwudziesty listopada

powiem tak
nie jest łatwo, no nie jest łatwo realizować plan
tak więc powoli się rozpędzam, zamiast ślęczeć rano przed kompem
staram się przewietrzyć umysł i cielsko, a więc spacery z Erną
czasami nawet podbiegnę hehehe no dobra wszystko w swoim czasie,
znaczy dojdę i do biegania.
i śniadanie ZAWSZE choćby nie wiem co. owsianka.
A dziś po raz pierwszy się nie spóźniłam do szkoły. za to ...umyłam włosy. zdążyłam.
noooo nie zawsze zdążę, nie zawsze.
za to zawsze wtedy moje koleżanki zauważą to i stosownie skomentują
- zmieniłaś fryzurę ????? każdy włos sterczy w inną stronę. co tu dużo gadać.
nauczam plastyki, wykładam historię sztuki, zajmuję teatrem
więc jakbym nie wyglądała jestem usprawiedliwiona.
oblekłam cielsko w stosowne stroje, nie zaś comiwręcewpadnie...
wyspałam się.
jest progres.
oh ah jaka jestem zadowolona.

Dziś dwudziesty i myślę o Niej.
czternasta rocznica mija. Idziemy z Kesi do kościoła
a potem na herbatę, pogadać chwilkę.
poplotkować.

6 komentarzy:

  1. acha ..czyli masz powód do nielubienia święta minionego :((((...a widzisz jak tylko nie napędzasz sobie karuzeli, to jakoś się da nawet głowę umyć :))))))))))))) buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba się uspokoić i faktycznie wyluzować zwłaszcza na okoliczność świąt nadchodzących ))) żeby nie popaść w przepaść

      Usuń
  2. Przytulam Cię Teatru, jutro idę na pocztę. Otulę Cię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach ech och się nie mogę doczekać
      a ja jutro postanowiłam wyrwać czas na ulepienie lepieji świątecznych już ))
      i zakupiłam materiał na odlew także będą anioły odlewane też w robocie ))))

      Usuń
    2. Mogę o coś poprosić? Bo moja kuchnia jest ecru, ale wszystkoe skorupy dla kontrastu są intensywnie niebieskie i zielone. Czy Janioł też mółby... taki być? ;)

      Usuń
    3. no dopiero teraz przeczytałam
      jasne, że może i BĘDZIE!! ale się uzbrój w cierpliwość ))))
      że raczej na święta

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....