czwartek, 18 grudnia 2014

przed ...772

staram się, żeby nie było..

ale jakoś tak jest inaczej niż dotąd.
nie czekam na te święta, nie ma magii, nie ma porządków generalnych,
omijam rozświetlone galerie, jest cierpienie i walenie głową w mur
bezduszności i urzędniczego nieczłowieczeństwa.
jest nawrót zamiast remisji.

Może, gdy lampki zapłoną
gdy świerkiem zapachnie, gdy zapachnie choinką z siana,
gdy okna zostaną przetarte, a chałupa nieco odświeżona,
może ...zapachy smażonej ryby(taaa na pewno))
uratują święta ?  jak pies, renifer czy inna istota.

nie spałam dziś nic a nic
bóle okołoszyjne powróciły, myśli rozlatane
i o dwa kieliszki nalewki dereniowej za dużo.
po prawdzie były tylko dwa, ale z jedzeniem też mam kłopoty.

ps
zbrodnie popełniłam straszliwą
dzwoniąc do Margaret o 6.48
teraz się będę bała odebrać telefon.





10 komentarzy:

  1. zapach smażonej ryby to raczej nie, za długo się w powietrzu unosi... ale może blask świeczek na choince?...
    będzie lepiej T. bo musi... i u mnie, i u Ciebie, i tego się trzymamy...
    ps. też mam problemy z jedzeniem, zdecydowanie za dużo go w koło jest i wszystko takie dobre.... :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie lepiej ... nie wiem, Tobie życzę jak najcieplej żeby było i tego się trzymajmy.. i jeszcze zawsze musi być jakieś dobre rozwiązanie ?
      tego też się trzymajmy ))

      Usuń
  2. A mnie się wydaje, że to przez tą plugawą pogodę... Choć odrobinę śniegu i mrozu poproszę... no chociaż szronu... Nawet na zewnątrz nie chce mi się światełek montować, bo przy tym deszczu w ogóle to nie wygląda... bleee... Dobrego! Asetnol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, przydałaby się sceneria nieco bielsza jednak.

      Usuń
    2. )) jasne na pogodę też można zwalić ale u mnie są rzeczywiste powody
      BEZSILNOŚĆ pomimo ... całego szeregu działań...
      ściskamm A.

      Usuń
  3. Z zapachów wybieram ten od kompotu z suszu:)
    Uwielbiam i przepadam za nim cała. Od dziecka.
    Mocno jak zwykle ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie za wyjątkiem ryb ! każdy zapach świateczny jest cudny... eee no ten jeden wieczór nawet ryby być mogą ))
      ściskam

      Usuń
  4. Teatru vel Czekolado jak TY kurka masz na imię w końcu ?????
    przewiduję zmianę nastawienia tak od niedzieli mniej więcej .....no nie masz wyjścia święta są i oby były jak najdłużej tak spokojne ...żebyśmy mogły bezpiecznie usiąść przy stole z bliskimi i niech tam nas strzyka i łamie i niech nawet jeść nam się nie chce ...w moim przypadku to nawet DAJ BOŻE ...żeby mi się nie chciało !!!!!! uśmiechnij się choć na chwilę !!!! i jak bardzo ci źle to mogę przytulić albo lepiej niech Naczelnik to zrobi :)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....