niedziela, 18 stycznia 2015

792. o polocie co to go nie ma.

Dziś nastąpił koniec świąt.
Choinka hoża jeszcze i całkiem zielona wyleciała na taras
ozdoby, lampiony, światełka również wyleciały do kartonów, tylko
jemioła podwieszona u powały pozostała.
Teraz czekam na wiosnę, a wraz z nią na lepsze, które nadejdzie
albo nie...
Sąsiedzi już drugi tydzień w Maroku dupy moczą, w Casablance
mantrują.. zagraj mi to jeszcze raz Sam...
 i ja im zazdroszczę.

Bo ja tu pajenczyny ogarniam, igły odkurzaczem wciągam
i jakoś tak żyję za zwyczajnie i bez polotu.
Jakoś tak mi polot skrzydła upierdolił na samym starcie 2015.
Wszystkie plany w gruzach zalegają, co miało się rozpocząć albo rozwinąć
 się jednak nie rozpocznie i nie rozwinie. To boję się planować.
Tak wiem, zawsze może być GORZEJ, powiem więcej - czuję to,
doświadczam na własnym tyłku, że może być gorzej.
Z każdym dniem jest rozczarowanie i nowiny podcinające żyły w nadgarstkach
 i aż boję się co będzie jutro.
Nie mam ci ja kredytu we frankach co prawda (no chyba na dobicie)
ale mam całkiem pokaźny w złotych polskich i też mnie to dołuje.
Ósmy rok mnie dołuje fakt, że ci we frankach płacą mniej, spłacają szybciej
i ogólnie mają lepiej. .. mimo wszystko.
jednak współczuję tak po ludzku, bo zaskok jest nieprzyjemny.

Wszystko jest nie tak na tym padole.
i więcej trosk i myśli niepokojących, zatruwających sen, niż tych dających wiarę
w ludzi, czyny, idee.
I naprawdę nie chodzi o to, że ktoś zapomniał wpisać do zeznania podatkowego
zakupu kosiarki za 10 tysięcy ??a może za 9999 i uffff

ps
się mi przypomniało, że czytając Dreamu przyszło mi do głowy,
że zacznę grać w totolotka
albo inne coś, co pozwoli mieć nadzieję na wolność.

8 komentarzy:

  1. Niech ta wiosna sie pospieszy! Pozdrawiam, z rowniez szaro-burej rzeczywistosci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech ta wiosna przyjdzie ... a to coś wynocha !1

      Usuń
  2. ja już gram :))))))))))) i jak wygram jaką ładną sumkę to ci dam, żebyś sobie swój własny teatr robiła i przestała się zamartwiać ....ostatnio spodobało mi się takie zdanie .....mówisz, że możesz - możesz ...mówisz ,że nie możesz - nie możesz :))))
    coś w tym jest ...a plany zwłaszcza zwerbalizowane z reguły nie wychodzą :)))) z autopsji gadam :))) buziole !!! p.s.przeszedł ci kaszel ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to głupie jest, bo w takim razie po co planować ?? po co się nastawiać się, cieszyć ?? jak tu być pewnym dobrych rzeczy, które się zrobiło?? a tu nagle kubeł zimnej wody na łeb !!
      no będę sobie powtarzać jak mantrę uda się uda się..... bo co mi pozostało ))

      Usuń
    2. należy cieszyć się w duchu.... duchem ...albo po ....
      należy cenić się za te dobre chęci i założyć jakiś płaszcz przeciwkubłowy.........i brnąć i stać przy swoim ...i do tego trzeba być silnym ,a my nie jesteśmy .....my się tylko wnerwiamy, tracąc własne zdrowie :))

      Usuń
    3. oraz jest nam przykro na taka niesprwiedliwość

      Usuń
  3. a kaszel jeszcze rzęzi )))) ale się odrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jesteś na ostatniej prostej ...do zdrowia :))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....