środa, 21 stycznia 2015

793. czekając na godota..

ostatnia prosta do ferii, no przed-ostatnia...
a potem zamiast zasłużonego odpoczynku, wyjazdu, klasycznego odpływu,
zaczytania się w pożyczonych lekturach (najlepiej kilku tomach literatury
dla młodzieży)) zdechnięcia, wyspania się wreszcie, mania czasu dla domu,
dla psów i kotów... łyżew, nartów i aquaparków...etcetera,
no więc zamiast tego wszystkiego,
uwaga uwaga proszę państwa PÓŁKOLONIE zimowe w teatrze !! tadam !!!
Otóż przyjemności i oderwanie się od roboty-kieratu są przereklamowanie offkors
i grożą zaburzeniem rytm, a więc wstrząsem anafilaktycznym, psychicznym,
każdym groźnym dla zdrowia.

omajgot omajgot  na szczęście tylko jeden tydzień tych zabaw z paskudami
 w celu niewypadnięcia z rytmu, a potem w drugim tygodniu już tylko
przyjemność teatralna, zajęcia z formą, gdyż do końca lutego
musimy skończyć spektakl. i szlusss i nie ma, że boli.
a więc codzienne próby i  nawet spanie w teatru.
ze spaniem połączę wypał - program szkliwienie zapewne.
znów się zestrachałam i muszę kontrolować, bo ostatnią razą
 wtyczka się zespawała z kontaktem ????  strach normalnie strach.
że teatr z dymem puszczę, prawda.
I znów powrócę wypoczęta z przerwy zimowej, wypoczęta i silna
i zwartogotowa do kolejnej pracy i wyzwań. 

ps 1.
no ja jednak odmawiam dokładania się do spłaty kredytu mojego szefa,
oraz innej średniej mieszczańskiej nowobogackiej, zadłużonej w setkach tysięcy
na wypasione hawiery i zakłady produkcyjne i samochody prosto z linii produkcyjnej.
Odmawiam konsekwentnie, gdyż to nieetyczne jest.
oraz do mojego ciężką ręką spłacanego PATRIOTYCZNEGO kredytu w złotówkach
nikt mi złotówy nie dołożył i nie ma gwarancji, że w razie co dołoży
a nawet mam gwarancję, że nie dołoży w razieco:
dziś srana o 6.15 pan belka powiedział, że jak państwo tak zacznie pomagać
 na prawo i lewo, to z torbami normalnie z torbami pójdzie.
przecież w  ciągu dwudziestu lat może przyjść załamanie gospodarki, złotówki
 i wtedy ci od kredytu w rodzimej walucie się upomną...
a państwo niema, bo z torbami, bo górnicy, bo hutnicy, bo lekarze...
 ...no to mamy jasność.

Ani jedni, ani drudzy ręki przyjaźnie wyciągniętej od państwa nie ujrzą.

ps 2
"nierozumni boży idioci"o buchachachacha podoba mi się
to papieskie dookreślenie w konteksie rozmnażających się bez opamiętania
i konsekwencji katolików, a potem wymagania od państwa, że dawać mi tu kasę
 bo jak nie, to patologia.

14 komentarzy:

  1. Tak wir potrafi wciagnac, tak ze ani sie obejrzysz a po feriach bedzie.
    a jak juz o peesach mowa to ja mam jeden:
    ps1. gdzie tu sie zapisac mozna co bym wiedziala ze moge wskoczyc i poczytac, co by mi sie wyswietlilo i niczym swiatlo poprowadzilo wprost tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dotyczy ps1. jak to dzie? musisz skopiować mój adres i sobie zalinkować u siebie i nota bene ja też to muszę zrobić wreszcie ;)
      no chyba, że o co innego chodzi a ja nie zakumałam )))))

      Usuń
    2. A to takie sposoby! Oka, oka.
      Bo u mnie to prosciutko- na dosle strony- obserwatorzy i sie dolaczacz i fertik. Takowego szukalam u Ciebie na stronie.
      ;))

      Usuń
  2. Właśnie zdałam sobie sprawę, że już środa, a ja jeszcze nie zauważyłam, że mam ferie. Kuźwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. temu od półkolonii medal się należy jak nic ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. medal i kasa, a tu ani kasy ani medalu ...buuuuuuuuuuuuu

      Usuń
  4. nie bój nic ..masz Naczelnika osobistego i się strachasz ??:)))))))))))) Franciszek dobry jest :)))) resztę zmilczę, bo szkoda zdrowia ...... miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Franka lubić zaczynam normalnie ))))

    OdpowiedzUsuń
  6. A zagralas juz w totolotka?:-) W MD (tu gdzie mieszkam)jest jeszcze gorzej- co drugi "okaz" patologiczny posiada (oprocz swiadczen socjalnych) znaczek niepelnosprawnosci- zeby parkowac blisko sklepow i nie przemeczac sie chodzeniem...Ameli

    OdpowiedzUsuń
  7. ))) no musz stfierdzić sefstydem, że jeszcze nie.....
    ale zagram zagram...))))))))))))
    Ameli no nie chcę być niemiła ale gdzieżeś Ty się z pięknej Sri wyniosła, no gdzie ????
    T.

    OdpowiedzUsuń
  8. odmawiam również dopłacania do żon górników

    OdpowiedzUsuń
  9. odmawiam również dopłacania do żon górników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i do nauczycieli też ;))))))))))))))))))

      t.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....