wtorek, 27 stycznia 2015

796.garść różnych takich bez ładu, bo czasu nie ma.

irlandzki wyciskacz łez.
zaszczepiony został u młodych i tak oto kształtuje się gusta muzyczne.
uśmiech.
od poniedziałku do czwartku nie mam czasu, nie mam czasu pisać tu też.
rano się przygotowuję do zajęć, a wieczorem jestem padnięta.

kot lepiej. oko wygląda wreszcie prawienormalnie ale do veta dzień w dzień.

bez auta jak bez nogi. wystarczy jednej, żeby było kulawo a zatem niewygodnie.

własnie przeczytałam kilka prac maturzystów i nie tylko
o granicach w sztuce po charlie hebdo. jestem zadowolona.
mieli napisać czy sztuka ma granice i czy powinna je mieć?
podałam jeszcze dwa przykłady obok charlie hebdo,
banksego i ahmeda martwego terrorystę. zdania podzielone.
***
nie wiem czy co roku bym dawała radę przekraczać tę bramę
i czy kiedykolwiek bym chciała tu wracać, do Oświęcimia.
na Ich miejscu
ale z drugiej strony za kilka lat zostaniemy sami i w ciszy.

ps
biedroń do palikota:
Janusz - nie wygłupiaj się, nie bądź zazdrosny. Nie kocham Leszka. Kocham Słupsk.
Wpadnij na piwko!



8 komentarzy:

  1. Kocham Biedronia :) oraz nie mogłabym chyba... tej bramy, a z drugiej strony, jak my zapomnimy, kto zapamięta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasze dzieci muszą pchać tę sztafetę do przodu...

      Usuń
  2. Czas i tak zmąci prawdę, choćbyśmy na głowie stawali. Tak się działo, dzieje i dziać będzie.
    A granice? Hmmm...ostatnie 30 lat spędzone wśród artystów nauczyło mnie jednego, bardzo często jedynym sposobem na wyróżnienie się jest właśnie przekroczenie granicy, bo talentu czy pomysłu brak. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich i wszystkiego w sztuce...po prostu...bywa:)
    a ja mam czas zawsze:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej ze ksztaltowanie gustow to z wysokiej polki ;) Jestem za.
    Dobrze ze kot lepiej.
    Bez auta choc kulawo ale za to kondycyjnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo kondycyjnie )))
      tylko wszędzie daleko i jakoś tak zakupy wszelakie i środki dydaktyczo-artystyczne ciężko na plecach targać ..

      Usuń
  4. nadzieja w narodzie jest widać i pamięć też będzie ....taką mam nadzieję ....

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....