poniedziałek, 9 marca 2015

818. Wkurw mój zaszczytował...

...i postanowiłam już ostatecznie wygrać w totolotka.

Szukać innej pracy. albo pracować tylko w placówkach
wykładu wiedzy. choć w nich głupota innego rodzaju.
wszędzie ręce opadają. także postanowiłam wcale nie pracować.
Jak pomyślę, że kiedyś wracałam do tego kraju na piechotę
 zza mórz i rzek, z pieśnią na ustach ... jak pomyślę o tym
to za każdym razem strzelam się po pysku.

a pogoda w pytkę, słoneczko i ciepło
w gaciach wiosna kiełkuje. spacer. morze.
lody na dzień kobit......
spoko jakoś to zniese. do wygranej.



18 komentarzy:

  1. znaczy, puścisz w końcu kupon?... :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      o majgot jak Ty mnie dobrze znasz ((((((
      aleeee dziś to już z pewnością puszczę pierwszy !!!

      Usuń
  2. Wyslij, wyslij- moze los sie usmiechnie? A i do wakacji juz niedaleko;-)
    Ameli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i tym żyję tym żyję i tą nadzieją oddycham od pewnego czasu,
      otóż wyobrażam sobie że się pakuję i co pakuję i wyjeżdzam stąd na zawsze ...tam gdzie ciepło i daleko do ludzi ))))

      Usuń
  3. I dobrze! Wygraj jak najprędzej, bo to nie ma co za dużo zwlekać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę Ci Elleno )))))
      choć tam nie za gorąco u Cię ale zawsze to nie ten paskudny kraj ...((((

      Usuń
    2. NIe ma czego, wkurw mnie dopadł też i mierzi mi wątrobę. Ludzie są wszędzie, a przecież to oni najlepiej wyprowadzić z równowagi człeka spokojnego tudzież optymistycznego.

      Usuń
  4. Ja też wróciłam i... czasem sie zastanawiam co ja kuźwa zrobiłam. Ale nic straconego... jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie, gdy tylko wygram w totolotka zawijam kiecę i wypierdalam do ciepłych krajów...ekh już to widzę i powoli staje sie to moją obsesją.. wyspy bezludne !!!!!

      Usuń
    2. Bezludne? A kogo będziesz tam uczyć??;-)))))))))
      zante

      Usuń
    3. Zante ????? uczyć ?? no chyba nie zrozumiałaś ??

      Usuń
  5. no to ja już dawno szczytowałam :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, ja wielokrotnie ale tym razem jestem zbrzydzona..... na maksa

      Usuń
  6. Ale grasz w tego totolotka? Czy tylko chcesz wygrać? ;-)))
    zante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie chce )))))))))))))))))
      ale jak się uprę ....

      Usuń
    2. No to teraz rozumiem niedawne zjawisko: na niebie otworzyło się wielkie okno, z którego wyjrzał Bóg i wołał: "Teatralna, daj mi szansę?" Więc jak chcesz wygrać musisz wysłać lotka i dać Bogu szansę, by spełnił Twoje marzenie.
      zante

      Usuń
  7. "także postanowiłam wcale nie pracować" > <3

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....