sobota, 7 marca 2015

817. Paradoks Trzy pięćdziesiąt.

Matkajadwiga znów dzwoniła

a ja cóż, wegetuję z koszmarnym nerwem teraz już nie tylko z powodu suni,
teraz już w szerszym zakresie
we firmie najpierw zaskok i konsternacja, że jak to?
potem długa cisza                      niedowierzanie
 a potem śmiech, no śmiech na sali. i politowanie. i żałość.
i nerw się zamienił w rechot.
buchachachachacha    ha 

Bo prezes szuka frajera wartego 3,50 i odwraca kota ogonem
bo prezesik esik  SRESIK wyciąga konsekwencje za 3,50
normalnie chyba pójdę i mu dam te 3,50, żeby się chłopina krwią nie zalał
albo nie, niech go zaleje, bo mi wstyd za niego i jego chorobę
a choroba się rozwija i normalnie się boję co dalej.

a oto opis medyczny :

Otóż będą wyciągnięte konsekwencje służbowe wobec kierowników mojej firmy.
Wszyscy kierownicy podpisali faktury (pierwsze w nowym roku) wyższe o ... grosze
suma za 6 potwierdzonych faktur, z którą prezes dyskutuje prowadząc
rozległą korespondencje z pewną firmą miejską opiewa na 3,50 !!!!!! tadam
koszt znaczków na korespondencje już przerósł ową sumę.
Wszyscy kierownicy działali zgodnie z umową, że należy powinność przelać
w terminie, bo wtedy dopiero posypią się kary i zerwania umów.
Żaden z kierowników nie otrzymał zakazu potwierdzenia faktur od Zarządu,
 a  z dotychczasowymi zasadami
 wraz z zawyżonymi fakturami przychodzą też aneksy do umów, na które
to Zarząd reaguje i wydaje dalej polecenia podległym komórkom.
No tym razem aneksy nie przyszły ... firma miejska zapomniała dołączyć )))))))))))
jaka szkoda...  nikt z kierowników nie wiedział, że nie przyszły... bo i skąd??
kierownicy nie mają wglądu w korespondencję, nie mają nawet umów
a ich zasranym obowiązkiem jest tylko podpisywać faktury.

i taka oto ABSURDALNA sytuacja jakże analogiczna do tej teatralnej:

ona - dałam ci 3,50
on - dałaś
ona - miałeś kupić cztery bułki
on - miałem
ona - no i gdzie te bułki są ??
on - jakie bułki ?

ona - dałam ci 3,50
on - dałaś
ona - miałeś kupić cztery bułki
on ..... ona .... on ...ona


i tak można dojść do konsekwencji służbowych.




14 komentarzy:

  1. Tu też się czepiasz? Kasa musi się zgadzać, nie? Jak ktoś zdefraudował 3,50 zł to musi wyrzygać. Sprawiedliwość musi być. Od tego ktoś ma władzę, co by na straży stać, tak? Może prezes robi szum, żeby ktoś nie wpadł na pomysł, by przejrzeć dokładnie rachunki firmy. 3,50 zł jako zasłona dymna. A dym zrobił wielki, nie?
    zante

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiesz Zante, że z tym dymem to jest coś na rzeczy
    tylko ja myślę, że w tym przypadku to może zadziałać jak obosieczna broń....

    OdpowiedzUsuń
  3. no już już, ja Ci te bułki kupię... tym bardziej, że u mnie cztery bułki to 2 zł, jeszcze mi reszta zostanie ... :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w oryginale było 2,50 ale mi do kontekstu faktur nie pasowało )))))))))))

      Usuń
  4. Jak ja lubię czytać takowe paradoksy, tylko reagować nie wiem jak , czy śmiechem czy pukaniem się w czoło, zrobię to jednocześnie o ile śmiech gromki pozwoli mi wykonać drugą czynność w tym samym momencie.
    :)))
    O u mnie to za takową kwote może jakaś jedną albo dwie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle w kolejności w kolejności za pierwowzorem )))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  5. Doprawdy- nie wiadomo, czy smiac sie czy plakac...:/ Ladny masz tam cyrk...
    Ameli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płakać i śmieć się naprzemiennie bo co innego ??
      a i jeszcze grać w totolotka koniecznie !!

      Usuń
  6. Sztukę piamiętam..... Nawet gdzieś mam nagraną na starych kasetach.
    Taaaak. Głupota rośnie w siłę i lata nad Polską. I nie wiem, czy mi do śmiechu.Niegdyś musiałam rozliczyć się z 1 grosza. Miałam fakury i o jeden grosz się nie zgadzało. Chciałam dopłacić, ale nie mogłam, to byłoby wbrew prawu ( nie wiem jakiemu) . Ile ludzi główkowało, aby ten jeden grosz gdzieś umieścić, bo...... kłopoty z biurokracją by były, papierów kupa, pracy urzędniczej.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. papierów kupa i straconych pieniędzy....i co by oni robili ci urzędnicy ??
      do śmiechu mi w ogóle (((

      Usuń
  7. gdyby głupota miała skrzydła fruwali by jak gołębie :)))))chociaż po głębszym namyśle .....może lepiej nie :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nienawidzę głupoty bardziej niż ... ale najbardziej połączenia chamstwa i głupoty i skąpstwa razem !! mieszanka obrzydliwa wręcz

      Usuń
  8. ... Kasa musi się zgadzać... ... ...sie czepiasz no---- hehee..buźka gorąca Czekolado ma***

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....