poniedziałek, 23 marca 2015

826. FiFa

mam fifę pod okiem

i tylko dlatego kolory nie oscylują w okolicach fioletów, że przytomnie schłodziłam
zaraz po otrzymaniu ciosu, który wymierzyłam sobie sama.
Tak postanowiłam się walić po mordzie, gdy tylko zrobię coś głupiego.
I w trakcie wczorajszej próby wymierzyłam sobie precyzyjny cios
bębnem średniej wielkości pod oko, zahaczając o nos!!
bębnem do grania ofrorsss
Popisywałam się ekwilibrystyką, że niby można bębnem żąglować
no okazało się, że nie można jednak. I za ten głupi pomysł postanowiłam się ukarać.
Po solidnym pierdolnięciu, aż chrupnęło, oprzytomniałam  i kurcgalopem
pobiegłam do kuchni a na salę prób wróciłam z kawałem zmrożonej padliny, fuj,
którą Zofia nielegalnie przetrzymuje w naszej teatralnej lodówce.
Padlinę trzymałam na oku około pół godziny, w czasie prób,
których przerwać nie mogłam.
Choć najbardziej na świecie miałam ochotę się poryczeć i z gilami do pasa
udać do domu. Wytrzymałam.
Gęba mnie boli, najbardziej nos i pod okiem spora opuchlizna  ... może jakoś
zaszpachluję i przynajmniej widać nie będzie, że twarz niesymetryczna
ale za to trochę zmarszczki wypchało ))))))))))))))))))))))

Miałam dziś spacerować sprintem ale zimno i gemba mnie boli.
soł...


11 komentarzy:

  1. jesooo, Kobieto, ja rozumiem, kosmitka, artystka, ale żonglowanie zaczyna się od miękkich piłeczek (a najlepiej jednej, lekko podrzucając...), a nie od razu na taki kaliber się rzucać.... :)))))))
    już wolę zmarszczki niż fiolety, choć ostatnio mnie na taki kolor wzięło i fioletuję, co mogę ... :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Teatru, przeginasz z tymi wyczynami, wiesz? Ja rozumiem, że możesz im powiedzieć, że można, ale niech se sami spróbują, jak to jest. Nie Twoja facjata ucierpi, jakby cóś :) A fiolet to ładny kolorek jest :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładny ! tylko nad okiem )))))))))))))))))))

      Usuń
  3. Ciekawa jestem jaka mine mial Naczelnik?:-))))
    Ameli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nic sobie wyobraź ??? a straszyłam moich aktorów, ze jak mnie Naczelnik zobaczy to ich wszędzie znajdzie każdego z osobna !!
      a tymczasem On sie przyzwyczaił ... chyba

      Usuń
  4. noo ja też miałam głupi pomysł, żeby se wsmarować krem z kolagenem na moją twarz z trądzikiem ...dwa dni spoko ,a dziś wyszłam na ostry wiatr i kolagen mi bokiem wyszedł ...wyglądam jakbym rok na Syberii spędziła w wielkim mrozie i potem nagle do ciepła weszła :))))))))))))))aż się matka Krystyna przyglądać zaczęła i orzekła ,że cała jakbym spuchła ...chociaż nie widzę i nie czuję osobiście
    :)))) ja pierdziu ...zaraz facet do kompa przychodzi ,a ja burak jestem :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. - Pani Teatralna! Co się pani stało??!!
    - A w bęben się uderzyłam...

    zante

    OdpowiedzUsuń
  6. bęben mnie zaatakował ...))))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....