piątek, 27 marca 2015

828. Pomocy

Noce są najgorsze, uporczywie przewijam ten spektakl egen i egen
a rano budzę się zmęczona.

Otwieram oczy i aplikuję fale radiowe z takimi oto sensacjami:
wojna atomowa może być realna,
atak atomowy na Warszawę ?? ruskie już przećwiczyli taką ewentualność??
i skonstruowali tajną instrukcję o atomowym ataku na państwa,
które takiej broni nie posiadają ??
i jak tu nie mieć nerwicy, jak tu radośnie i ćwierkająco zwlec się do życia.
jestem przerażona.
Czy my mamy plan ewakuacyjny?? zapytałam Naczelnika, w razie wojny czy coś ?
po nocach śni mi się ta akcja i strach o nasze zwierzęta...
poza tym fraza, że trzeba kupić dobre większe auto, żebyśmy się wszyscy zmieścili,
(gdyż ja zamierzam stąd wiać) przewija się przez zwoje coraz częściej.
Tymczasem terroryści i air -samobójcy zdominowali media.
Synapsy i neurony mi się przegrzewają niebezpiecznie.
Potrzebowałabym pomocy, owszem niech mnie ktoś pocieszy
 niech mnie okłamie, że będzie wieczne lato.
Bym potrzebowała pomocy
ale niekoniecznie w kwestii erekcji i skutecznej na nią piguły
a takie maile otrzymuję od jakiegoś czasu. taki obraz atakuje wzrok.
prawdę mówiąc odnoszę wrażenie,
że pozostało mi już tylko nietrzymanie moczu i stosowny zakup.
Infekcje grzybicze, bakteryjne etcetera i stosowny zakup.
i kopanie schronu.

Męczy mnie i brzydzi to babranie się w trzewiach,
i babranie się w domysłach
i strachy na lachy i teorie spiskowe.

a tu jeszcze biedroń dokłada jakieś kulawe lansy
zabetonowany chłopaczek na rowerku wykrzykuje :
kochajmy się,
zapierdalajmy na rowerach,
pomagajmy sobie,
młodzieży pluj na nauczycieli
po co szkoły? skoro można się wyedukować w internecie
...
i tak się planuje oszczędzanie na oświacie
w miesciektóregonielubię
tak usprawiedliwia zamykanie i łączenie szkół i klas,
gdy wreszcie możliwe są standardy europejskie czyli 15-20 dzieci w klasie
szykuje się rewolucja cofnięcia w czasie do króla ćwieczka.

o bogowie pomocy, ratunku !



9 komentarzy:

  1. Niepokoju przed atomem nie czuję, więc strachu Twego tak do końca nie jarzę. Przyjmuję po prostu, że niektórzy tak mają.
    A oszczędzanie na oświacie? Hm...obawiam się, że już po prostu nie ma na czym oszczędzać w Słupsku i na oświacie wydaje się najmniej dolegliwe. Jasne, że to krótkowzroczne oszczędności i myslę, że prezydent doskonale sobie z tego zdaje sprawę, ale jeśli kasa miejska pusta to nie zaoszczędzi na pomocy społecznej, zasiłkach czy dopłatach dla ubogich. Chyba, że masz inny pomysł na czym mógłby zaoszczędzić.
    zante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech oszczędza na urzędnikach i na sobie i na swoich gabinetach i wice i na radzie miasta.... zmniejszając wypłaty o połowę, i etaty o połowę !!!!
      taki mam pomysł. ani na oświacie ani na zdrowiu oszczędzać nie wolno!!
      poza tym niech stworzy miejsca pracy ! a nie płaci kasę bezrobotnym za...NIC I NADAL ROZDAJE MIESZKANIA KOMUNALNE.
      No i chyba słupska już nie stać na zasiłki i pomoc społeczną i ubogich. niech się wyprowadzą najlepiej.

      Usuń
    2. No tak.... najlepiej do innego miasta i tam niech biorą zasiłki. A Ty także jesteś budżetówką, prawda? To Tobie też może obciąć pensję o połowę? A te mieszkania komunalne to komu rozdaje?

      Usuń
  2. Ja juz nawet wiadomosci nie ogladam, tutaj tylko o mordach, gwaltach i atakach! Codzienna strawa przecietnego odbiorcy TV I radiosluchaczy: bloto strachu,okrucienstwa i zlych prognoz na przyszlosc. Tak wiec zatykam uszy, zaslaniam oczy i ciesze sie dniem dzisiejszym najlepiej jak potrafie. Milego dnia kochana- pomimo wszystko. Buziole!
    Ameli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm to jedyne wyjście nie oglądać, nie słuchać i nie ...

      Usuń
  3. kobieto i co ci da martwienie się o ten atom ??????? zrób wróćććć i pomyśl ,że jak go jednak nie wystrzelą ,to po cholerę tyle nocy od zmartwienia zarwałaś ...a jak wystrzelą..... no to i tak dupa w szlamie ,bo i tak wpływu i mocy nie mamy .....a może im się co spitoli i sami sobie dobrze zrobią ??? jak to mi matka Krystyna czytała przepowiednię królowej Saby ,gdzieś w okolicach lat moich piętnastu ......i pisano tam o takiej ewetualności i o innych ,co nie powiem, ale się sprawdzają z lekka z tego co zapamiętałam :)))) staraj się nie wybiegać w przyszłość bo zmarnujesz te dni ,które do dobrych należą jeszcze :) buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nocy to ja z tego powodu nie zarwałam )))))
      tylko się troszeczkę przejmuję )))))

      Usuń
  4. O ludzie! Jakie ja smaczne śledzie dzisiaj zjadłam! smażone, ale nie wiem jak, w zalewie octowej jakiejś...zrobione przez mamę! Pycha!
    ...a ja nie mam telewizora już parę lat i dobrze mi z tym...nawet nie wiem czy 3 czy już coś około 4 latek mija... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz w kwestii sensacji to wystarczy laptop )))))))
      telewizor z canalami i hbo mi potrzebne do filmów i dobrych programów
      słucham jeszcze radia Trojki ))) bo uwielbiam ....
      nie ucieknę od wiadomości
      nie zamierzam zresztą
      lubie wiedzieć ;)
      a śledzie też lubię ))))))))))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....