sobota, 25 kwietnia 2015

839. Warto być przyzwoitym...



"Warto być przy­zwo­itym"

 "Warto być uczci­wym, choć nie za­wsze się to opła­ca. Opła­ca się być nie­uczci­wym, ale nie warto"

 "Kocham moich rodaków, choć doprowadzają mnie do cholery"

Władysław Bartoszewski


Szanowałam i podziwiałam tego CZŁOWIEKA jak żadnego innego polityka czy przywódcę.
...
Wróciłam po premierze taka rozanielona a tu ...
Wielbię ludzi, którzy traktują swoją pracę dla ludzi jako służbę, misję i powołanie.
Nie ważne czy na świeczniku, stołku czy w szarych szeregach.
I nade wszystko cenię odwagę i prawdę.

Warto wybaczać, chronić i akceptować.

ps
premiera udana. choć pan B się fochnął.
usłyszałam też przemiłe słowa, może nieco przesadzone.... że od moich aktorów by się mogli uczyć ci zawodowi w mieściektóregonielubię. hmmmm

15 komentarzy:

  1. też Go szanowałam, i jako człowieka, i jako polityka, bo w Jego wykonaniu jedno drugiemu było tożsame...

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Tobą co do Profesora -śmiało mogę powiedzieć, że był moim Autorytetem - i jeden wybór uczyniłam (polityczny)słuchając Jego.
    I gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem niepolityczna wcale ,wkurzają mnie wszyscy jako ludzie ,nie wierzę ani jednemu ......odszedł jedyny człowiek ,którego uznałam za swój autorytet i którego chciało mi się posłuchać z uwagą .....SZKODA bo nie widzę nikogo kto by go godnie zastępował ......a co do Twoich aktorów ...jak się coś robi z pasji i pasją ,to to nie może się nie udać .....godny nauczyciel ich prowadzi i uczy ...to nie dziwi nic !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieprawdą jest, że nie ma ludzi niezastąpionych

      Usuń
    2. teoretycznie niby tak .........

      Usuń
  4. Profesor Władysław, był-nosz kurna dlaczego już trzeba mówić że był- jednym z bardzo niewielu, który nie poddawał się narodowej pyskówce, był naprawdę poważnym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odszedł jedyny polityk, który pozostał człowiekiem. Każdy inny się odczłowiecza jak sie dorywał do koryta. Pan Bartoszewski to był Wielki Polak. Człowiek przez duże Cz. Miał Klasę i Godność i Prawość jakiej ze świecą szukać wśród ludzi polityki.
    Ech...smutno, że Wielcy odchodzą...

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja podziwiałam tego CZŁOWIEKA, choć jestem daleka od polityki i wszelkiego rodzaju przywódców. Władysław Bartoszewski to Wielki Polak. Był i pozostanie.

    A o co sie fochnął pan B?
    Gratulacje z okazji takiego uznania, kłaniam się nisko za taki wkład i talenty takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, dostał zaproszenie w dniu premiery ...
      Gimbusy dały ciała

      Usuń
  7. Gratulacje! :-)))) Foch przejdzie predzej czy pozniej.. Smutno jak odchodza wielcy- niewazne na jakim stanowisku.
    Ameli

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....