piątek, 24 kwietnia 2015

838. amerykanie z ruskimi to przy nich pikuś...

muszę się przejść, przebiec, przedefilować i przegalopować
natychmiast już zaraz !!!!!!!!!!
wentylacja hiperwentylacja potrzebna od zaraz !!!!!!!

Muszę się wykrzyczeć na polu i wywrzeszczeć na przyrodę,
żeby nie pierdolnąć jednego z drugim padalca w łeb
nie zabić na miejscu, nie wytarmosić za te pozbawione mózgów
głowiny.
No GIMBUSY z nich pełną gembą !!!!!
bezrefleksyjne tłuki aktywowane hormonami !!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dziś premiera z wybojami. trzeba im przyznać, że potrafią skutecznie
odciągnąć uwagę od samego sedna/grania. o tak. przenieść ciężar na inny rodzaj nerwa.
Gdyby nie dojazd do pracy samochodem, już bym piła ku pokrzepieniu.
Jeśli Biedroń nie ma poczucia humoru i dystansu do siebie
mamy przejebane. powiem tyle. i jest to też test na niego.
Najgorsze, że muszę się hamować, reagować mądrze i  trzymać za pysk
i za łapy... żeby nie natrzepać po ryjach jednego z drugim.
W tym wszakże wieku najważniejsza jest koleżanka, przyjaciółka, kolega,
grupa nacisku jego mać
nie zaś jakieś rozsądne dalekowzroczne wybory.
Nie obietnice i wywiązywanie się z nich.
A co tam.
Pytanie - dlaczego tak zrobiłeś ??
odpowiedz - ABOTAK.
noż kurwa zabić to mało.

U mnie tymczasem gil nadal aktualny.
tylko nieco zzieleniał i naczynia krwionośne w lewej dziurze nie wytrzymują ciśnienia.
Nadal nim straszę uczniów.
smarkam we wszystko co mi się nawinie napadowo.
jeszcze trochę a nos mi odpadnie.


ps
poproszę kciuki trzymać

8 komentarzy:

  1. ale, że co ? Znowu jakaś afera....Bom nie w temacie:( Ciemna jestem odkąd zaczęłam bojkotować tv. Ciemna ale zdrowsza psychicznie:)
    ps. Kciuki ściskam za premierę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeszcze o nich w tv nie mówili znaczy o moich )))))))))))))))))))))))))))
      a ja nie wchodziłam w szczegóły... ale jeden dał doopy mentalnie ofkors !

      Usuń
  2. no to trzymam... a z gimbazą jeszcze nikt nie wygrał... :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zobaczymy !! ja dziś wypowiadam wojnę gimbazie !!

      Usuń
  3. Trzymam niezmiennie. Gimbus to stan umysłu niestety, zabierze ten stan dalej. A glut wyprowadza sie po sinulanie forte, brat mi kazał, działa. Fcale nie jestem zdrowa, ale jutro i tak se jadę się bawić, najwyżej wrócę chorsza ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jesoo nie strasz NIE STRASZSZ mnie z tym gimbusem plisss
      oraz sinulan raz !!! poproszę bardzo dziś ))))

      Usuń
  4. zauważam to niestety po swoim synu ..........jego opowieści dziwnej treści mnie też załamują .....walczę jak mogę, wkładam co mogę do łepetyny i NA SZCZĘŚCIE jeszcze mam autorytet jakiś :))))))))))) ale ogólnie żałuję, że go między wrony posłałam jak obowiązek obywatelski nakazuje ...chyba sama bym go na lepszego człowieka wychowała .. ...bez grupy nacisku byłoby to nawet o niebo łatwiejsze :)))))))))))) o widzisz ,a SINULANU nie znałam ...wygooglowałam i może być fajny i nawet pomocny :))))tak jak dreamu mówi ...a w ogóle jak glut zielony to antybiotyku wymagać już może wisz ????więc kup ten sinulan i się ratuj bo może być gorzej :))))buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odkąd powstały gimnazja jest beznadziejnie.
      dzieciaki w tym wieku oszalały. poza tym internet robi swoje.
      Ciesz się, że masz autorytet !! gratuluję.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....