wtorek, 21 kwietnia 2015

Wiosna panie ... to drony latajo !!


U nas we wsi tymczasem światowo się zrobiło,
od wczoraj dron lata nad chałupą sąsiada i naszą też
będzie nasza chałupa w telewizji )))
znaczy tvn przyjechał na wywiad i nam wkurwia bociany, dosłownie
obok gniazda ten dron lata !!
Pan Hubert Urbański czy inna cholera po wsi wymiata.

A tymczasem ja wracam z pracy, patrzę !!! a z mojej chałupy wyłązi
jakichś OBCY chłop małorolny

z taką oto historią:

nikt mi nie podskoczy ...
  Ja Naczelnik Straży Pożarnej w mojej wsi wyszłem przed chałupę w zamiarze wieczornego obrządku i powitania gości


o jezuuuuu
 Paczę !!! i oczy przecieram , co to ?? drony jakieś latajo nad mojo chałupo i myślę se RUSKIE  ?
NIERUSKIE ?

ja i mój pies bojowy się zasępiliśmy ... na wszelki wypadek w oborze z grabiami
 siekiera się okazała za krótka, to po grabie poszłem do obory, żeby go tego drona sięgnąć psia jego mać !! i zagrabić.



 no to już nie ma sprawiedliwości na świecie, wszędzie cię inwigilują... nawet we własnej chałupie.
i poszłem się nachlać.
koniec.


I chyba nie muszę pisać, że gdy zobaczyłam Naczelnika w tem stroju
i z adekwatną gadką, że się ubrał stosownie do sytuacji, żeby gości powitać
...
to się osmarkałam i padłam.






20 komentarzy:

  1. BUACHACHACHACHA, Naczelnik w roli chłopa małorolnego, BOSKI!!!!... rozumiem, że talent u was unosi się w chałupie i pada na każdego... :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))))))))))))))))))))))))) ale Naczelnik teatralny też jest:))) ...normalnie ekspresja wyrazu na najwyższym poziomie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. TY pacz gdzie padasz bo pokażą w tefałenie kobietę upadłą i co wtedy będzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się posikałam jeszcze nie wiem czy ze strachu czy co....
    ":))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez się posmarkałam ;-)))))))))))))))))) A byłam pewna, że mi szwy na brzuchu poszły przy zasępieniu ... w oborze ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    zante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Naczelnik to pestka ale Erna !! jaka zasępiona ))))))))))))))))))))))

      Usuń
  6. Kuźwa...a ja myślałam, że to Miśka ma w domu Sołtysa...a Ty Naczelnika:) Machniom było...czy co? :))) Jak dla mnie najpiękniej nastrój oddało zdjątko nr 1. Mina bezcenna...i ta zaciętość na gę...znaczy obliczu:) Oj...pójdzie siekierka w ruch albo jakoweś widły:) Tylko patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuźwa wideł nie mamy )))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    2. Mamy, mamy. /Naczelnik

      Usuń
    3. No widzisz t.:) Chowaj widły kobieto...chociaż najsampierw siekierkę:)

      Usuń
    4. no nie do wiary Naczelnik się odezwał )))))))))))))))))))))
      siekierkę mu sama podarowałam hehehe

      Usuń
  7. Fajnego masz tego Naczelnika!:-))))))Foty cudne!
    Ameli

    OdpowiedzUsuń
  8. prawie jak "lśnienie"
    kocham siekiery

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....