sobota, 27 czerwca 2015

870. co mnie uwiera. a co lepiej.

dziś jest lepiej
lepiejeami ulepię może, jakiś lepszy nastrój
lepsze nastawienie do życia:

lepiej mieć wakacje i mieć zawsze rację.
niż nie mieć wakacji, pozostać bez racji.

lepiej zjeść warzywo,
niż istotę żywą.

lepiej odpuścić, niż się zapuścić.

(...)

a co tam u Matkijadwigi

*** (bo normalnie, to tak )
młodzi polacy pokazują polsce że czas na zmiany
krzyczą nagłówki
młoda władza w mieściektóregonielubie pokazuje, że czas na zmiany
na każdym kroku .... coraz więcej niezadowolonych wszędzie
grzęznę w tym niezadowoleniu.
wyjechałabym stąd daleko daleko
do szczęśliwego miejsca. bo na tym etapie życia powinnam zbierać efekty pracy
powinnam dzielić się doświadczeniem i cieszyć się ze sprzedawania mojej wiedzy
i talentu ...  czyż nie. a ja co.
aja czuje się jak w korpo już lekko wyssana
wymemłana wydojona. wszystko mnie boli.
pewien rodzaj niepokoju zakradł się do duszy i nie przestaje ćmić.

a najgorsze jest to, że nie ma nie ma światełka w tunelu
wybory zmiotą  obecny świat
a ten powyborczy nie jawi się świetlanie wręcz przeciwnie.

i jeszcze ruskie      wojna     uchodźcy     ukraina    
co za świat. 
*** 
przez ten cały bezsens nadciśnienie mi nie spada.

***
kocham Szekspira.
kocham Al Pacino. dziś w wysokich obcasach.

3 komentarze:

  1. ano świat jak świat .....NIEIDEALNY ....żebyśmy nie wiem jak chciały ,NIE BĘDZIE ...oby tylko gorzej nie było ....dopóki nie przestaniesz memłać w myśli swej ,nadciśnienie nie spadnie ...ciesz się z okruchów ,z tego lepiej .....ja się staram ,cały czas przewartościowuję we łbie ...z lepszym lub gorszym skutkiem ...ale ciśnienie wyrównałam .......bo ZDROWIE NAPRAWDĘ MASZ JEDNO ...a świat będzie się kręcił nawet wtedy kiedy nas nie będzie ...a na koniec powiem szczerze ,że walczę z moim charakterem wojownika nieustannie :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. no i mówisz - masz ... jest jeszcze gorzej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty znowu wyłuskałaś najciemniejszy aspekt mojej wypowiedzi :)))))))))))))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....