środa, 5 sierpnia 2015

882. lato


kolory i faktury mojego lata




(internet)

brudna biel, 
czerń, 
piasek pustyni  zimnego bałtyku   kolor lnu 
i wreszcie indygo. 
to ideał.

Nie mam już cierpliwości do lepienia takich garów użytkowych bez koła
także planuję zakup koła.

***
chłodniej od rana,
 to dobrze.   nie będę tak zdychała podczas marszu po polach
 i dzisiejszego zbierania rumianku do ususzenia.
Suszone kwiaty i łodygi rumiankowe mają przepiękne kolory i fakturę.
A poza tym to jednak rumianek i się przyda. Zaczynam swoje letnie zbieranie ziół
 i innych przydatnych chwastów po polach. Muszę się w tym celu przyoblec w ciuchy
 z długimi rękawami i nogawkami.
zielsko uczula jak cholera absolutnie każdego.
***
Zaczynam mój urlop i całkowite oderwanie.
zaczynam czyszczenie dysku
równanie oleju
zaczynam Pana lodowego ogrodu II tom (jednak zakupiłam))
zaczynam Księgi Jakubowe, po raz drugi, a kończę siewcę wiatru.

zaczynam moją medytację.


ps
świat nie potrzebuje wojen, żeby wyginąć,
wystarczy jeść śmieci   i   mięso.

ps


wszyscy napierdalają na szydełkuuuuuuuu
 szydełkowe gadżety, kapy, meble, doniczki ...narzuty.
Szydełko stało się też podporą modową, gdyż dyktatorzy mody orientują się po blogach
blogowych hitach, blogi dyktują trendy WSZĘDZIE.
tymczasem ja nie umiem samodzielnie, owszem na drutach dziergam i nawet coś uszyję,
albo raczej zaprojektuję, przerobię, choć maszyna nówka zeszłoroczna na której miałam
...  szyć zabawki, stoi odłogiem...  hmmm na razie ofkors.
no i chyba przyjdzie mi się nauczyć na tym szydełku.bom zachwycona efektami od zawsze.

 ale nie teraz ))))))))))




9 komentarzy:

  1. ALE KOLORY !!!!!!!!!!!!!!!!! zakochałaś mnie :) lep te gary i misy w brudnej bieli albo li beżu i granacie i szarościach .....zastawy mi potrzeba stołowej !!!!!!! szydełko i mnie kusi ......nawet i ścieg prawo lewo na drutach piękny ...ale jak zobaczyłam ceny motków i przeliczyłam na pled ,to mnie cóś ostudziło ...ale po prawdzie, to w jednym sklepie patrzyłam .... taki brudny beż sobie poszukam i ściegiem najprostszym pojadę ....ale to zimą chyba zacznę motać :))) ale ci zazdroszczę ,bo teraz ja po lekarzach ganiam dla równowagi pomiędzy naszymi losami :))))))))) z paprząca się girą ......i o wolności marzę .....w tym roku ....buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))))))))))) zastawy Ci potrzeba mówisz hehehe postaram się i nauczę znaczy ))))) bo to nie takie proste jakby się wydawało )))) ja tez dawno na drutach nie dziergałam a są piękne wełny, wiesz mi PIĘKNE !!! i drogie niestety

      Usuń
  2. A u mnie od jutra kolejna mopsia bida... także głowa na razie gdzie-indziej... Kolorystyka cudna - sama natura! Czy parawan z poprzedniego posta to ikea? Muszę zakupić do "pokoju kąpielowego", ale na razie ceny mnie powalają! Chociaż cholera jak się zachciało "pokoju kąpielowego" - to teraz mam! I musi być drogo... - także tego - czekam na wyprz. ;p
    Asetnol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parawan ikea ale nie wiem jaki koszt, to prezent. Jest fajny, bo można doczepiać kolejne skrzydła ... dawno nie byłam w ikei ((((( też z powodu kasy remont wisi w powietrzu ekhm.
      Asentol jaka mopsia bida ?

      Usuń
  3. jakbyś chciała coś na szydełku, to ja, jakby co, ostatnio mam wolne ręce i włóczek trochę ... a i myśli zdałoby się czymś zająć... :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko Fry ))) oczywiście, ze bym chciała, dużo bym chciała ...))))) no to się skoncentruje na jednym i dam znać ))) co nie zmienia faktu,że nauczyc sie tez bym chciała )))) oraz bardzo Ci dziękuję za taka propozycję )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę bardzo... :))))
      to się koncentruj, a ja czekam... :))))

      Usuń
  5. Jak się kcesz uczyć, to wpadaj, tu tez jest morze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))))) a korespondencyjnie nie można ))))) roboty mam w pipę w chałupie, samochód się rozkraczył, kfiatki trzeba podlewac i jeszcze do Matkijadwigi się musim wybrać na dzień, dwa...bo.... wiesz ...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....