czwartek, 6 sierpnia 2015

883.lato. dzień pierwszy planu

mówi się, że bóg nas opuścił/a, bo w końcu niby dlaczego,
że rodzaj męski ??

mnie opuściła anioła stróża, która zrobiła sobie prze- erwę na
papierosa i szklankę wódki
i dlatego NIE WYCHODZI mi
popękało podczas wypału... poza tym nie mogę się zmobilizować
wola potrzena od zaraz, silna bardzo.
dziś cięcie w kwestii bardzo ważnej, kluczowej dla funkcjonowania opcji przemeblowanie.
Poza tym ja wykonuję plan działania nie mój przecież,
a to już trąca o irytację i stresik, bo to nie mieści się w moim nieplanie
kompletnego wyluzowania i zapadnięcia w emocjonalny niebyt. letni.
 z powodu, że ...
Naczelnik zaszalał i wziął se kilka dni urlopu... dlatego mebluje mi mój urlop.
częściowo atrakcyjnie owszem ale tylko częściowo.
Dziś mała wizytacja i dlatego musimy ogarnąć dla przyzwoitości
 i żeby się goście nie potknęli,
a jutro jachcik w ukropie na boben boben.

ps
Naczelnik w celu zakupu butów, koszul, krawatów ciąga mnie
( w mój urlop)
po mekach na polu wystawionych nieopodal chałupy i po galeriach w mieście.
Ja go nie ciągam, gdy chce coś zakupić, zwłaszcza buty.
ps
 w Meduzie wyprzedaże letnie i dobrze, kupiłam se O la la w cenie przyzwoitej.





4 komentarze:

  1. O la la :))))) ja wyglądam śmiesznie w tych rzeczach wiesz ????w ogóle się w trend nie wpisuję :))))))))) ja to nawet nienawidzę sama ze sobą chodzić po ciuchy ..już bym wolała Naczelnika ubierać :))))))))bo znaleźć coś w czym ludzko wyglądam to graniczy obecnie z cudem .....i zawsze ,ale to zawsze wrócę z czymś do domu zamiast z ciuchem ......jak wieżę sprzedawałam, to się kobitki pytały gdzie ja rzeczy trzymam ..bo miałam jedną niewielką szafę :))))))))))) wypalaj i NIE PODGLĄDAJ !!!!!!! bo sama jestem ciekawa co spłodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty ?? powiem Ci kochana, ze niektóre fasony GENIALNE są i dla mnie!!! koszulki z tyłu dłuższe, kurtki z kuperkiem )))) ja mowie O la la ale tak po prawdzie to mnóstwo tam ciuchów włoskich z dobrych firm ale nasze z lepszej bawełny )) tylko spodnie podobają mi się ale wyglądam do dupy )))))

      Usuń
  2. Dopytujesz o... Jadzię. Z pseudohodowli. Ale jest bezobsługowa, pogodna. Zachowuje się jakby była z nami od zawsze! Po sterylizacji będzie miała nowy dom.
    Nasza mopsica Tośka przyzwyczaiła nas jednak do innych standardów! A tu taki cud - mnnniód!!!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....