poniedziałek, 24 sierpnia 2015

894.O tym, że nie mam siły..

no jakoś nie mam siły do działania ...
co gorsza domniemywam, że to stan depresyjny
tylko nie wiem, czy związany z nadciągającą pracą na pełną parę,
czy tak ogólnie.
Nie mam siły ganiać po polach. Nie mam siły lepić i realizować własnych projektów
i wreszcie nie mam siły dokończyć ogarniania chałupy.
To dziwne, bo przecież miałam swoje dwa tygodnie prywatnych wakacji.
Miałam czas na leniwe dni pełne książek i leżenia na hamaku.
Może łeb mi nie odpoczął jednak i nie przewietrzyłam go dostatecznie ?
Tymczasem jak wzrokiem sięgnąć robota zalega pokotem wszędzie.
Gdzie nie rzucę okiem jest coś rozgrzebane i nieskończone.
Niby nic to, niby nie trzeba, bo remont ...ale może właśnie to wysysa ze mnie siły.
ten rozpiździel wszechogarniający i bezsens, no bezsens sprzątania.
Dopiero co myliśmy, okna a już zasrane dokumentnie przez muchy i przez ptactwo.
Dopiero co wycierałam kurze i zaglądałam w miejsca, gdzie ludzkie oko nie sięga
 i zostawiłam tam błysk, a już widzę kątem oka, że się nazbierało. No ileż można ??
Owszem dużo zrobiłam i cały czas robię ... przekładam, zaglądam, czyszczę,
pakuję do kartonu i tak nie ma to końca...
Tęsknię za czasami, kiedy miałam mieszkanko malutkie jak pudełko po butach
i wpizdu czasu dla siebie, o !

Trąbią o suszy więc podlewam swoje dynie i kwiaty, choć przecież codziennie rano
trawa mokra jak cholera i suchym kapciem nie przejdziesz.

a wczoraj se zajrzam do Wikingów, zachęcana przez przyjaciół
i nawet, nawet, chyba go jeszcze obskoczę tego kulkusezonowego seriala.
w oczekiwaniu na GRĘ O TRON buuuuuuuuuu

6 komentarzy:

  1. Kurz leży? Połóż się obok o odpocznij. To co masz to normalny wkurw przed rozpoczęciem pracy i tęsknota za słodkim nieróbstwem, które wkrótce się kończy, Życie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację Czarna ekh też tak sobie będę tłumaczyć zwykłą chandra przedzapiedolowa ...

    OdpowiedzUsuń
  3. znaczy, Gra o tron się jeszcze nie skończyła?... przecież pozabijali wszystkich ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) a teraz wszyscy zmartwychwstaną )))))) na przykład Dzon Snoł !!!!!
      musi !!!!

      Usuń
  4. taaaaaaaa wszystkich już pozabijali ,a ja nawet pierwszego odcinka nie wyhaczyłam ...dzięki Frytka :)))))))))))))))))
    a nam obu Teatru ,to ktoś by mógł wyprać mózgi .....ale nie tak dokumentnie .....wybiórczo jak vanishem plamę ,bo my to się cieszyć potrafimy przez całe dwa dni :)))))))))))) buźka i PRZESTAŃ ......a i ja przestanę ,jak ci się uda :))))))))....bo wiesz ty masz jeden misz masz w chałupie ,a ja mam trzy ....dom rodziców zawalony pudłami i nami , na działce matka Krystyna rządzi ,aż mnie oczy bolą od jej dizajnów ,a dom ...TYLE JESZCZE do końca ...a ja tak jak TY bym se już usiadła i zadumała i poczytała ......i niech by mi wszyscy święty spokój dali :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. no to cała przyjemność po Twojej stronie )))) ah jak Ci zazdroszczę, se zrób czas i zasiądz do wszystkich serii od początku )))
    Zawsze byłam depresyjna oraz mało optymistyczna ....)))))
    PODZIWIAM CIEBIE I WAS ja bym domu nie zbudowała (( dla mnie remont obecnie to KATASTROFA ALE MOŻE DLATEGO, ZE JUŻ SIĘ NAREMONTOWAŁAM przez ostatnie prawie 20 lat w teatrze, w jednym mieszkaniu w drugim a teraz w chałupie ... ekh mam kurwa dość ...

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....