poniedziałek, 7 grudnia 2015

893.o cofnięciu w czasie.

 ... sześć lat temu o tej porze ...

siedziałam w łóżku z kołnierzem na szyi i układałam te klocki,
żarłam tablety przeciwbólowe, przeciwzapalne i zwiotczające,
ledwo ogarniałam przestrzeń w chałupie, bardzo zimnej chałupie,
pomagałam w zakupach i papierach w teatrze i w szkole.
jak mogłam i na ile mogłam.
Byłam załamana nieobecnością w pracach...
Teraz
Patrzę na to, co wokół i jakby widzę podobieństwo.
(Nie pisałam jeszcze bloga. bloga zaczęłam pisać w styczniu)
...
Szlag mnie trafia
a najbardziej na mnie samą, wykrakałam jakby.
.
.
.
jutro kawka i czytanie w łóżku.
dla odstresu. oraz pranie dla równowagi.
Wykonywanie innych czynności na razie niemożliwe.

***
Pojawiłam się dziś w placówkach ze zwolnieniami i w celu wytłumaczenie dlaczego mnie nie będzie.
Natychmiast oblazło mnie towarzystwo zadając tonę pytań. Najprzykrzejszy moment, kiedy musisz powiedzieć dzieciom, że projekt, który sama wymyśliłaś oraz ich do niego zachęciłaś, właśnie legł w gruzach. W dodatku nie do końca z twojej winy, a już na pewno nie z winy dzieci. Potem wykonujesz potrójne piruety na cienkiej czerwonej linii, żeby uwierzyli, że nic się nie stało, a nagrany materiał nie przepadnie. I choć boli cię jak cholera, udajesz, że wszystko gra i nie ma sprawy, a i tak na przydechu i z rumieńcem na twarzy będą relacjonować rodzicielom i innym napotkanym elom, że pani miała WYPADEK i prawie umarła...








4 komentarze:

  1. jaki wypadek???!!!!... coś Ty znów wykombinowała, żeby mieć wolne przed świętami???...

    OdpowiedzUsuń
  2. stłuczka, kobieta mi wjechała w tyłek i mam zwichnięty kręgosłup ...taki plan przedświąteczny wykoncypowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ze kobieta w tyłek... wjeżdża, co się na tym świecie wyprawia, skandal i zgroza!

    Ale pranie to że masz automat nie że tarka, bo ja się zaczynam bardzo bać o tą Twoją równowagę przy rozchwianiu.
    Powrotu do stabilności i uściskuję ;*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda to, skandal i zgroza )))
      dziękuję zamierzam powrócić

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....