poniedziałek, 15 lutego 2016

955.o fachowcach psiamać.

Po trzech miesiącach wracam Ci ja do roboty akurat na 35 paskud w trakcie ferii,
roboty w pip, dzieci trzeba ogarniać, zabawy im urządzać,
a tu tak:
w kiblach wywaliło nam coś????? i mamy rozgrzebane wc damskie z fetorem niedowytrzymania
i fachowcami, którym podczas roboty wcięło spiralę i teraz jej szukają??
bo im spierdoliła niewiadomogdzie... fachowcy, psia ich mać.
W zeszły czwartek dzwoniłam, że coś nie halo, bo bulgocze w kranach i pisuarze.
Oglądali problem w czwartek i zadecydowali, że trzeba wezwać WKU ?? czy coś.
W piątek przyjechała maszyna z odciągaczem, wykopali dół do studzienki, pół dnia się
męczyli, wreszcie zakopali, a bulgot pozostał.
 Dziś rano nie dałam za wygraną i dzwonię, że woda nie schodzi jak trzeba.
To przyjechali i aktualnie robią co mogą,  z marnym skutkiem.
Co wchodzę do wc, to siedzą i dumają i filozofują, a tak, a może tak i siak
a smród nas zabija... a dzieci chcą sikać. a oni się martwią spirala gdzie poleciała?
i zadają głupie pytania o studzienki w promieniu kilometra??
kurwa ich mać. w temacie gówna nic się nie zmienia oraz, że zawsze wywali
kiedy akurat nie powinno.


13 komentarzy:

  1. A to na pewno hydraulicy a nie ginekolodzy? Bo z ta spiralka cos nie halo.

    OdpowiedzUsuń
  2. a to nie sprężyna przypadkiem?... :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem ?? to coś co się wkręca spiralnie w dziure ))))))))))))))))))))))

      Usuń
  3. W dupach się poprzewracało! Cała Polska podlega dogłębnej rewolucji, więc czemu kibel miałby się ostać?! Przecież brakuje fachowców od wszystkiego: nauczania, kultury, służb specjalnych, policji, telewizji, więc czemu miałabyś mieć fachowców od kibla, co??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toć napisałam, że w temacie gówna nic sie nie zmienia i w temacie fachowców to sie jeszcze pogorszyło...

      Usuń
  4. Obrazowo tak opisałaś że mam to tuż przed okiem. :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w świecie realnym.... hi, hi, hi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam u ciebie i widzę, że miałaś więcej szczęścia ))))

      t.

      Usuń
    2. O, tak! Bo ja jestem dziecko szczęścia, hi, hi, hi... to je przyciągam.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....