piątek, 15 września 2017

piąteczek i co z tego?

jesień a nawet zima (zimowity kwitną zajadle i obficie)
no to chyba nie dziwne jest, że leje napierdala pół nocy taką ulewą, że spanie absolutnie wykluczone.
po odgłosach domniemywam, że nawet gradobicie nas odwiedziło apokaliptycznie.
Ulewy ostatnio zblokowały życie w mieście tutejszym i się zastanawiam co tym razem zblokują??

nie chce mi się.
.
.
a samo się nie schudnie i nie naucza i w ogóle nie.
*
Alumny jakby zmądrzały trochę w tej siódmej klasie. za to czwartaki (zastępstwo) przerażają !!!
zbytnią autentycznością, zapalczywością i nadmierną chęcią oraz że mówią co myślą(japierdolę)
i że poziom porozumiewania naszego nie współgra. brak podstaw. kiedyś mnie głównie śmieszyły,
aktualnie ich nie rozumiem. ani ich rodziców. pewnie dlatego, że straciłam kontakt, gdyż
od lat ich nie nauczam i przez najbliższe nauczać nie mam zamiaru...

A najlepiej nigdy. amen.
*
czy wszystkich jesienną porą opuszczają siły i bóg opuszcza się
pytam się ???

Ale są i pozytywy, otóż Jimi rudzielec powrócił na razie w pierwszej odsłonie trzeciej serii.
oni chyba nie mają zamiaru pykać po jednym odcinku na tym netfixie do cholery.
bo mnie wykończą przecież.

ps

szczerze nienawidzę tych, co to robią plany w szkole i dyżury w szkole,
jak się okazało z wzajemnością, przynajmniej tych od dyżurów
jedna mi się przyznała, że delikwentki z pretensjami określa mianem suk zdradzieckich
( i inne takie inwektywy się rozlały strumieniem po szkolnych korytarzach...)
Tylkooooo one se przysiądą i powiedzmy z górką mają dwa miechy zmarnowane
a ja cały rok będę się  kurwa męczyć na tę hitlerowską godzinę.


Zgniję tu.










14 komentarzy:

  1. A jaka to hitlerowska zdradziecka godzina, na ktora musisz pojawic sie na zbiorce w szkole i zameldowac swoja gotowosc do odglupiania malolatow po linii partyjnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 8!!!!! czyli pobudka o 6 a zimą, to nawet nie chce myśleć....
      nadmieniam, że pracuję do 20 i dłużej w teatrze...po szkole oraz w środę mam 8 lekcji...po ktorych nie mówie...

      Usuń
  2. ja też zgniję ..te pogody mnie osłabiają ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga Ty lepiej pokaz co tam u Ciebie na chacie ))) oraz ja wiem że mnie rozumiesz nawet bez słów...

      Usuń
  3. No to masz przerabane..... wspolczuje....

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - w Ukeju słońce. Mgieł brak. Ciepło. Po drugie - zawsze chyliłam czoła przed moimi koleżankami nauczającymi dzieci. Po trzecie - jesienią nabieram animuszu. Będzie mnie trzymał do kwietnia, później już za ciepło na radość. Po czwarte - o jakim serialu mówisz? Ciekawostką jest to, że w UK oglądam angielski Netflix, mają trochę więcej nowości. Showmax za to pokazuje mi tutaj figę z makiem i każe wracać do Polski żeby sobie cokolwiek obejrzeć. Wredny Showmax. Wszystkie godziny są piękne! Zaczynałam kiedyś zajęcia o 7.00 rano, a grupa była tak zmotywowana, że chciała przełożyć je na 6.00 lub 5.30. To był czaaad...;-) Dorośli ludzie, a takie pomysły! Buźka! Kup sobie Magię Olewania i olewaj:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Magia Olewania to perfumy?Ciekawe, że mnie też jesienią energii raczej przybywa. Ale - nie mam nic wspólnego z oświatą, może dlatego.

      Wyrazy współczucia, Teatralno.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Czarna Twój optymizm mnie nie rusza... ostatnio niestety(źle ze mną) a ze zdaniem o godzinach sie nie zgadzam, bo "zła godzina" nie jest piękna "czarna godzina" tez nie jest piękna i ja potrzebuje snu, żeby funkcjonować najlepiej 8 godzin ...gdyz inaczej dupa blada bladym świtem a dzieciaki niekumate razem ze mną o tej 8 .... normalnie ledwo dychamy...
      a serial to outlander, nie jest wykwintny za bardzo, nawet lekkie romansidło ale się w rudym zakochałam )) a poza tym bardzo lubię szkocję i irlandię.. .
      ja lubię lato a jesień też lubiłam ale ciepłą bezdeszczową i pamiętam taką jeszcze niedawno!! przecież na plaże jeździłam głównie we wrześniu sobie wyobraź ... listopad mnie przeraża i przymula i najchetniej bym się na zime zakopała w wyrze i przespała.
      Olewanie mi sie włączy gdy mi przejdzie wkurwienie czyli na początku października. CHYBA.
      buźka )) aha ! ja wiem, że zawsze może być gorzej ;)
      No i zobacz wywaliłam dwa komentarze swoje , bo jakieś głupoty wypisuje, a wstałam o 8. jednak znów się nie wyspałam...

      Usuń
    5. Agniecha ))))) są ludzie i ludzie widocznie obie z Czarną macie taka karmę))
      ale kluczowa jest szkoła !!!
      perfumy o takiej nazwie bym zakupiła od razu ;)

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....