niedziela, 26 listopada 2017

rebelianci.

Podoba mi się słowo REBELIA a rebelianci jakoś kojarzą się swojsko.
 geny chyba. oraz mus, no mus historyczny.


**
Tak, jestem niecierpliwa, gdy internet nie działa dostaję piany na pysku.
Netflix, no netfliks nie działał w piątkowy wieczór do 23.00 i szlag mnie trafił. normalnie.
 ( dopiero po 23 skonsumowałam ostatni odcinek stragner i znalazłam nowy serial,
rzecz dzieje się na dzikim zachodzie w miasteczku La Belle, ktoś wie, ktoś wie?)
O piątkowego wieczoru(bo netfikx nie działa jak należy, kurwa)
sprawdzam prace, gdyż nie mam wyjścia i bodajbym nie sprawdzała, bo mnie już zupełnie przykro
 na te wysmarki uczniowskie w  klasie 6ej, jedynej, którą uczę, za to sportowej. ekhm.

Wykwity:
- Fryderyk Szoping (no nie żartuję) był taki i na emigracji działał
a już nie chce mi się marnować atramentu na przykłady kim był J.H Dąbrowski. Mickiewicz
 i Julek Słowacki. ocho hooo. byście się dziwili.
Najsampierw mnie zabili nieznajomością hymnu polskiego, pomyłki typu prezesakurdupla nagminne,
że do ziemi włoskiej z włoskiej, portugalskiej i księżyca
a nawet:
...
już tam ojciec do swej Basi mówi zapłakany,
słuchaj JĘDZO pono nasi biją w tarabany.
(i tu kłania się staropolszczyzna, której ni w ząb nie kumają ))
Pomyśleć, że tak bardzo byłam zdumiona, iż angole nie rozumieją Szekspira
 hmmmmm

Tak, łatwo się śmiać i bezpiecznie ale ja tu się zastanawiam, czy do pierdla wsadzać nie będą?
kar cielesnych stosować, za takie frojdowskie pomyłki.

Bo co mi pozostało w kraju tutejszym innego jak nie wyśmiewać, prześmiewać i kpić,
niemiłosiernie kpić,  żeby rozładować atmosferę a w ostateczności ...
z ziemi polskiej do włoskiej,
na ten przykład.

A na koniec, raz jeszcze się zdziwię jak to ten czas zapierdala, dopiero co
chowałam(i konia z rzędem temu, kto powie GDZIE?) piękny kalendarz adwentowy uszyty
 przez uczennicę z domieszką matki.

Poza tym
BRAWO Nowoczesna i zabawię się tu we wróżkę, na okoliczność Andrzejkowego wieczoru,
i przepowiadam, że jeszcze raz pisiory nadepną kobietom na ogon, to nie będzie co zbierać w następnych wyborach. i oby słowo ciałem się stało. a w gówno nie obróciło.

i koniec nareszcie, bo Netflix czeka oraz Szoping.
 

5 komentarzy:

  1. No wybacz, proszę, ale na tę JĘDZĘ parsknęłam na ekran, jakem Basia!~...kiedyś,gdy mieli podać autora,jeden napisał Janko Chanowski!Pięknej niedzieli, bez sprawdzania:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) Janko mnie też rozwalił ech
      pięknego tygodnia

      Usuń
  2. Sluchaj, Jedzo, czepiasz sie biednych dzieci... No ja nie wiem...
    Kurduplu wolno, to czego od nich wymagasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Raju, co za kreatywność :) Na filmy nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....