wtorek, 16 stycznia 2018

16.012018. i śnieg. a Dolores nie żyje.

Wczoraj to jeszcze do mnie nie dotarło, ta śmierć za wcześnie. dziś od rana Trójka wspomina
i zapuszcza muzę The Cranberries. i jej głos.
**
Wieje, że płatki latają jak oszalałe we wszystkie strony i wciskają się w każdą szparę.
Okna połaciowe zasypało na biało.
Na noc auto było schowane ale w ciągu dnia będzie katastrofa, jeśli tak dalej pójdzie.
Podglądając kamerką internetową stoki, wyobrażam sobie te narty i deski w słońcu albo bez
ale zawsze bez śniegu, śnieżyc,  tymczasem, gdyby to wyglądało jak dzisiejszy ranek u nas,
to kiepsko widzę te nauki i szaleństwa zjeżdżania, bo nic nie widać i raczej średnia przyjemność
 w taką zadymkę sporty uprawiać.
Zastanawiam się nad spacerem z Erną. nie chce mi się leźć brodząc w białym gównie
i plując zimnym białym gównem. czemu. czemu zima?
Wczoraj kompulsywnie przymierzałam kurtki narciarskie i co? i znów najlepsze i najładniejsze
to te najdroższe. nuda.
A że Gombrowicz na cenzurowanym, to mnie doprawdy zaskoczył wczorajszy spektakl
w telewizji reżimowej, przyjemnie zaskoczył, że w ogóle był, widocznie Gliński zna tajemne zaklęcia albo brzmi jak zaklęcie alboooo prezes nie zna Gombrowicza.
a było się uczyć w liceum i czytać na studiach he he...

12 komentarzy:

  1. Dolores młodsza ode mnie o cztery lata była, a mnie się zdawało, że była od zawsze - jakbym nie pamiętała czasów bez jej głosu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dolores to masakra jakaś. Jeszcze piekąc ciasto przed wyjazdem słuchałam 'Linger'. Tu, gdzie jestem nie ma tivi, nie było więc Gombrowicza. Jest zimno po byku, włóczymy się, marznąc ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włóczcie się koniecznie długo, daleko, oddychajcie, lepcie bałwany, rzucajcie śnieżkami, wydeptujcie nowe szlaki ... odpoczywajcie i bądzcie razem )) miejcie dobry wspólny czas )

      Usuń
  3. Cos ostatnio posypali sie mlodzi ludzie, epidemia jakas?

    OdpowiedzUsuń
  4. To, że prezes nie zna twórczości Gombrowicza, to nie jest dla mnie niespodzianką... z jak już kupisz kurtkę, to przyślij fotkę. Bedzie dobrze, nawet jak będzie sypało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wyjazdu jeszcze dwa tygodnie, szukam więc zawzięcie ...przymierzam w bluzie, w swetrze bez swetra ...ech jak zakupię pokażę ofkorssss już mi wszystko jedno czy będzie sypało wiało czy śnieżyło ważne, że wyjedziemy w inne miejsce ...w góry ...

      Usuń
  5. ech ..cena jest czasem wysoka ...nie radzą sobie dziewczyny .... a co do prezesa to mu już nikt nie zarzuci ...ludzki pan ...socjotechnik :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takich właśnie kategoriach porusza się nasza "opozycja" ludzkiego pana ...

      Usuń
  6. Dolores - prawdziwy żal. Nie przypuszczałam, że jest śmiertelna.
    Śnieg cudny jest na pocztówkach. I tam jego miejsce.
    Sąsiad ze swoją małą córeczką ulepili wczoraj na trawniku pod naszymi oknami bałwana. A dzisiaj ktoś go zniszczył. Nosz kurna chata, jakim trzeba być bałwanem, żeby nie znieść własnej podobizny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepienie bałwana to zacne bardzo zajęcie ) lubie i będe lepić z dzieciorami w teatrze w trakcie ferii, będe skakała na trampolinach i miotała kręglami )))już niedługo podczas pierwszego tygodnia ferii

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....