niedziela, 14 stycznia 2018

Nie ma opozycji? ale Wielka Orkiestra jeszcze gra ... jak na Titanicu.

Nastają czasy średniowiecza i kobiety będą własnością państwa, kościoła i innych ludzi,
którzy uważają, że mogą zmusić wszystkich do życia pod ich dyktando. Trybunał orzekł,
że zarodek ma godność... zwierzę w tym kraju nie ma godności a kilka podzielonych komórek zwierzęcia ludzkiego, owszem ma.
Drogie Panie Stosy czekają.
Opozycja poległa, bo jednak wieloletnie wychowanie przydupiebiskupa robi swoje.
A tak zwana Wymiana rządu ? ŚMIECH na sali ale i sprytne zagranie taktyczne.
Gratuluje każdemu, kto podziwia Kaczyńskiego za takie posunięcia, to zupełnie jak podziwianie faszystów w okresie Republiki Weimarskiej, za ich wykorzystywanie struktur demokratycznych
 do rozmontowywania demokracji.
W dalszym ciągu pozostała indoktrynacja i burdel w oświacie a ministra kaczka
na swoim miejscu pozostała, co potwierdza tezę, że KŁAMSTWO i wyrachowanie rządzi aktualnie.
Wybory się zbliżają i trzeba trupy pochować w szafie !!!!
Tak! jestem wściekła na opozycję, bo jest naiwna i nie ma asa w rękawie
 i niestety działa zgodnie z prawem,
ale to nie przysłania mi obrazu skurwy..nów, którzy rządzą krajem tutejszym.
.
.
i ręce mi opadają na oskarżenia pod adresem Owsiaka o defraudacje kasy z Wielkiej Orkiestry
 i przeznaczenie jej na Przystanek Woodstock, gdzie preferuje się cywilizacje śmierci.
NIECH SIĘ CARITAS ROZLICZY publicznie raz jeden, tak jak Jurek Owsiak !!!!!
i jeszcze Caritas wpierdala moje pieniądze, bo ma subwencje państwowe.
oraz ministrze TFU Jaki wypier... aj ze swoimi poglądami  i preferowaniami,
a nade wszystko kłamstwami, mam cie dość ćwoku zapyziały. ile ty dałeś na sprzęt w szpitalach?
oraz mam pytanie do wszystkich kobiet, którym dziecko niepełnosprawne ustawiło życie, uniemożliwiło karierę, wykończyło zdrowie, rozmontowało małżeństwo...
Czy życzą tego samego swoim córkom? ale tak z ręką na sercu poproszę.

Tyle wkurwiania się na dzień dzisiejszy.

4 komentarze:

  1. W punkt...a najbardziej wk.....a mnie pani, która stwierdziła, ze nie wiedziała, że jaj głos ma znaczenie...to mój na tej 200tys.liście miał...wierzyłam w to, choć nie jestem posłem...eeeech..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem, dlaczego posłowie nie muszą brać udziału w głosowaniach. Wydawało mi się, że to jest ich praca - udział w posiedzeniach sejmu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby te... hmmm... opozycje z nazwy trzepnieto po kieszeni za kazda nieobecnosc podczas glosowania, to by sie moze obudzila. A w ogole to w Polsce nie ma opozycji, oni wszyscy sa sprzymierzencami Kaczynskiego i robia mu dobrze na kazdym kroku. Bedzie rzadzil przez nastepne dziesieciolecia, spokojnie i bez zadnego zagrozenia.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....