środa, 13 czerwca 2018

ulewa mi się.

No więc jeszcze 6 dni zajęć w placówce.
TYLKO Cztery razy zrywanie się bez przyjemności o 6.00. i KONIEC tego.
Fatalny rok. pod każdym względem. zmęczenie. zapierdalanie. nauczanie. materiał historii w klasach siódmych. projekty(kurwa), dwuletni projekt angielski...
Nareszcie koniec.

No niby zawsze tak jest ale w tym roku jakoś bardziej.
[No i wiszący nad łbem remont zapewne nie pomaga się pozbierać i zwyczajnie odpoczywać].

A w ogóle. to głupie żyć prawdziwie wolnym, od wolnego do wolnego i od wakacji, do wakacji.
robić sobie wolne od życia?! nieprawdziwego.  Dramatyzuję jak zwykle.
To jest po prostu odpoczynek. Zwyczajnie muszę dłużej/intensywniej odpoczywać.

Dlaczego nie urodziłam się w obrzydliwie bogatej rodzinie ??
i wtedy nie ma pracy, nie ma zapierdalanki, tylko sama przyjemność kosztowania i odpoczywania?

ulewa mi się.
Jestem konsekwentna i zbrzydzona ... dorosłymi głównie. no jak mogę tak męczyć dzieciaki?
no jak mogę być taka konsekwentna, no. Mam focha i tyle.
I dlaczego ich męczę, powinnam podziękować i być wdzięczna,
że przepraszają i już zrobić coś wreszcie, żeby się nie męczyli, bo oni się strasznie męczą
 i jest im przykro, że przez nich cała grupa nie pojechała...na festiwal.
No ja myślę. 

Jedna taka schudła, bo stress ją zżera. Cholera jasna no, przemknęło mi przez łeb... nawet projekt
pedofil jej służy, bo schudła.
I już nie wiem kogo słuchać?? zrobiła, nie zrobiła, konsultowała z prawnikiem, nie konsultowała,
doniosła, nie doniosła właściwym organom. A co mnie to obchodzi właściwie.
Niech zbiera co posiała, niech każdy zbiera, co posiał, bo przecież nikt nigdy nie jest zadowolony,
każdemu w kraju tutejszym nie pasuje.  motywacją zazwyczaj jest zazdrość i wściekłość.









 



10 komentarzy:

  1. Za cztery dni pozbedziesz sie dylematow. Pozostanie Ci tylko remont, wpradzie to dostateczny powod do nowych dylematow, ale za to tylko jeden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) prawda Pantero ale póki co jestem wykończona. Jak to w końcówce roku szkolnego...jak co toku...chyba czas na refleksje, że za dużo na łbie jednak.
      ale dylematy Aniu, te dylematy pozostaną ze mną i podniosa głowy znów.

      Usuń
  2. ja jestem w szoku po tym co ta baba zrobiła, a właściwie nie zrobiła
    czego ona oczekiwała, ze pedofil się przyzna ? że ma na czole wytatuowane , co robi w nocy ?
    że jeśli jest się pedofilem to się gwałci dziecko na korytarzu w szkole na przerwie, albo ksiadz na ambonie to robi ? jak można za kogoś reczyć ??? za siebie nie zawsze można
    przez nią ktoś cierpiał dłużej
    widziałam wywiad z rodzicami- kwestia naruszania prywatności w kontekście telefonów nielaty
    mam taką w domu, nie sprawdzam, nie czytam
    ale raz wyczułam, że coś jest nie tak( nie chodziło o pedofilię ) i sprawdziłam
    dobrze zrobiłam, sprawę wyjaśniłam, konflikt zażegnałam
    córka była w szoku, ale później przyznała mi rację
    teraz mamy układ- ja nie czytam,, ale jeśłi zauważę po jej zachowaniu coś , co mnie bardzo zaniepokoi, to będzie sama musiała mi pokazać telefon, zrobię to przy niej
    w sumie nie sądzę, by to się stało- setki godzin mamy przegadane, wszystkie scenariusze dla niej niebezpieczne obgadane, wie, że nawet gdy coś zrobi głupiego, to mama jest do pomocy, nie do awantury
    starszym nigdy nie sprawdziłam, ale to były inne czasy, wówczas jak były tel, to służyły do rozmów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno program był bardzo stronniczy i wycięto jej kwestie...trudna, obrzydliwa sprawa.nie mozna też pomijać kwestii politycznych, biedroń ma wielu przeciwników i rada miasta tez na nim psy wiesza, że go nie ma i wiecznie poza miastem...wybory się zbliżają. mnie samą ta sytuacja wiele nauczyła. Oraz trzeba się trzymać procedur i prawa oraz władza, to nie same przyjemności ale i ogromna odpowiedzialność.nie tylko cistko z kremem ale i gorzkie piguły trzeba przełknąć.

      Usuń
    2. myślę, że osoby, które nie widziały programu mogą być zszkowane tym co napisałam- o tym sprawdzaniu telefonów
      otóż rodzice wykorzystywanej dziewczynki widzieli, ze córka 1,5 roku !!!! obsesyjnie ukrywa telefon, trzyma go przy sobie non stop, w nocy wkłada pod poduszkę, histerycznie wręcz reagowala na jakiekolwiek zblizenie się do telefonu rodziców, przy tym wszystkim była spięta, zmieniona, zalękniona- serio nie rozumiem, że 1,5 roku nie zareagowali
      jeśli ktoś w ten sposób reaguje na telefon, to zawsze oznacza, że w tym telefonie znajduje się jakiś wielki problem, zdrada itd.
      nikt, kto używa telefonu do normalnych kontaktów, nawet intymnych, ale nie będących dowodem jakieś zdrad przestępstwa
      raz, nie bedzie go obsesyjnie chronić
      Politycznie to wykorzystają? no może, nie znam kulis , mnie bulwersuje, ze ten potwór odpowiada z wolnej stopy, nadal działa
      rodzicie powinni wyprowadzic się z dziewczyną, bo pewnie "życzliwi" będą to długo jej pamiętać :/

      Usuń
    3. na razie to potwór sie wyprowadził z miasta...
      masz rację z tym telefonem. zazwyczaj to wina wszystkich i zawsze przy takich sytuacjach się uczymy...szkoda, ze po szkodzie.

      Usuń
  3. A to jest nowy pedofil, czy ten sam, od tańca, sorry nie ogarniam tych przypadków. Wakacje i odpoczniesz, nie stresuj sobie głowy, to wszystko minie, remont też. kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sam i ta sama sprawa się miele a że ja w tym środowisku, to słyszę. dociera. ploty, fakty...wierzyć się nie chce.właściwie dwie sprawy się z tego zrobiły, media lokalne biją pianę, lokalni politycy biją pianę, wrogowie bija piane i przyjaciele biją pianę ...
      e masz rację wszystko minie. cmok.

      Usuń
    2. Wiesz, jako 14 latka uwielbiałam mojego trenera od kajaków i pamietam jak moja koleżanka zagięła na niego parol. Co ona wyprawiała by zwrócić jego uwagę. W szkole średniej już się z nim oficjalnie spotkała, ale dzisiaj myślę, z perspektywy czasu, że już wtedy współżyli, bo ona się z nim okropnie spoufalała ale wtedy nikt nie stawiał zarzutów, wszytko rozchodziło się po kościach. Co ciekawe, do dzisiaj są ze sobą, Jest piętnaście lat starszy od niej. Dzisiaj taka różnica nic nie znaczy, jednak obyczajowo to jednak chocia powinien być skandal. Brak edukacji seksualnej nastolatek i rozmowy o zagrożeniach płynących z wczesnego współżycia powodują, że nastolatki nie potrafią realnie ocenić sytuacji, rodzice zapominają o swojej roli i nie wkładają dzieciom do głowy czym jest seks i od czego się zaczyna. Pamietam jak tłumaczyłam córce czym są pocałunki i do czego doprowadzają, patrzyła na mnie ze zdumieniem, a oczywiście przed rozmową, kiedy powiedziałam, że czas rozwiać wszystkie mity i naświetlić tabu, powiedziała; ja wszytko wiem mamo. Po rozmowie przytuliła się i powiedziała, No jednak nic nie wiedziałam. Także ten, bez edukacji takie przypadki wciąż będą się pojawiać...

      Usuń
    3. Margo w kraju tutejszym jest RELIGIA i ETYKA to po co edukacja seksualna ??
      poza tym wiesz.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....