czwartek, 21 marca 2019

pospolitość skrzeczy.

No ludzieee wszystko mnie boli, gil zalał mózg i unieruchomił kubki smakowe.
Kaszel chyba oskrzelowy... targa i szarpie. poza tym nie umiem otworzyć syropu.
No szlag by. Naczelnik leży powalony. Ja też najchętniej bym zaległa zaraz obok ale nie mogę.
bo spektakl, bo próba...

Bardzo mnie śmieszą teksty, że z dzieci zrobiliśmy zakładników, znaczy zrobimy, my wstrętni nauczyciele. Bo powinniśmy strajkować w wakacje. Normalnie tak, żeby nikomu nie przeszkadzać.
PISIORY powinniście kabaretowe teksty pisać. Obuchachacha.

 Jeszcze tydzień macie. Potem się zacznie i mam nadzieję rozpierdoli ten system w pizdu.
Nareszcie. będziecie zmuszeni, powodowani dobrem dzieci ofkorsss, przewartościować swoje wydatki, program 500plus, czterysta plus, wszystkim plus. zwłaszcza wyborcom plus.
A nade wszystko ustabilizować sytuację w szkołach. posprzatać ten burdel, jakiego nikt,
 nigdy nie widział. Never.

wkurzona jestem i źle mi i wszysko mnie boli...

11 komentarzy:

  1. Nie macie pod reka kogos, kto by Wam zwykle banki lekarskie postawil? Ja mam troche za daleko, a banki bardzo pomagaja. I pamietaj, nikt nie jest niezastapiony, a niejeden zszedl, bo tak myslal. Idz na zwolnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mamy a bańki wyobraź sobie mamy !! cały komplet. cholera.
      masz rację idę dziś do lekarza bo i wyglądam i czuje sie coraz gorzej.

      Usuń
  2. Rozmawiam z uczniami a oni pytają: dlaczego nauczyciele nam tego nie mówią. My nie wiemy o co chodzi.
    Generalnie jest huzia na nauczycieli, z każdej strony. W domu dzieciaki słyszą, że be i fuj, z mediów, że be i fuj, sami nie zapytają o co chodzi, a jak było mówione, to nie słuchali.
    Nikt nic nie wie, ale wszyscy wią, że nauczyciele są źli.
    Strajkujcie! Ktoś w końcu musi ogarnąć tę kuwetę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się ze żaden rząd nie zrobił i nie robi nam tak chamskiego piaru jak obecny.
      i takiej chamskiej nagonki.
      rodzice ósmoklasistów nas znienawidza.

      Usuń
  3. Podczas kataru życie traci kolory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. straciłam smak i powonienie!! boli mnie serce bardzo1 od wczoraj...plecy kości stawy kolana ...

      Usuń
  4. Za dużo jest pijawek czerpiących zysk z systemu i póki trwa rozdawnictwo nie ma szans na rozwalenie systemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli co? nigdy nie będzie dobrze?? nigdy never??!! hmmm czas umierać.

      Usuń
    2. straciłam nadzieję. Kiedyś skorumpowany bywał rząd teraz naród ogłupiony kasą 500 pluuuus....

      Usuń
    3. owszem naród głupi i pazerny...kiedyś za to zapłaci. karma wraca.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....