niedziela, 17 marca 2019

Tytułem analogii.

Najsampierw donoszę, że bardzo mi te dwa tygodnie w dupę dały, tak, że zapomniałam o moderacji wpisów
 i dziś mi się przypomniało... powrót do 12 lutego nastąpił, także przepraszam, czytam
 i odpowiadam. albo już tylko czytam.
Ale jak pomyślę, że tak już będzie do samego końca czerwca,
no to w zasadzie nie chcę wiosny, ani lata, a niech piździ, leje piorunami napierdala skoro ja i tak tyram od rana do nocy!!sześć  dni w tygodniu a  siódmego tyram w domu.
Poszłam na sześciogodzinny kurs angielskiego i sobie jeszcze dowaliłam,  jakby było mi mało.
Zasuwam też z dzieciakami, mając nadzieję na festiwal (może pojadę z dwiema grupami,
chyba żeby sobie zrobić jesień średniowiecza z wyjazdu).
Także samych dobrych wyborów w życiu dokonuję.

Wczoraj się zdołowaliśmy z Naczelnikiem Majkelem popaprańcem królem popu.
Dokument czterogodzinny o którym teraz głośno i który eliminuje genialne utwory ze stacji radiowych.
Chyba słusznie? choć sama nie wiem, otóż mnie zmielił.
A przedwczoraj na TVN24 dokument o pedofilii i morderstwach oraz kupczeniu dziećmi w kościele katolickim w Irlandii. Ten dopiero mnie zmielił.
Lubiłam majkelowy taniec, genialne klipy i muzę ale zawsze wydawał mi się gościem, który
ma coś z garem(!!!).
I jak tu wierzyć ludziom?? mieć zaufanie?? im bardziej ktoś POWINIEN być godny tego zaufania
[na przykład faceci w sukienkach, którzy powinni z racji wykonywanego zawodu, być godni zaufania, katolicy powierzają im swoje dusze, TAJEMNICE w spowiedzi i wreszcie dzieci.
ciałka swoich dzieci.] tym większą kanalią się okazuje.
[czy przypadkiem katolicy są trochę jak te matki, które wsadzały majkelowi swoje siedmioletnie dzieci do jego łóżka i nie widziały zagrożenia??? się zastanawiam.]

W każdym z tych przypadków kupczy się swoimi dziećmi.
stawką jest kasa, popularność,  wygoda, życie o jakim można marzyć, czy życie wieczne ...
a potem wstyd i ostracyzm !!!

 Na zajęciach aktorzy odgrywają małe psychodramy.
widzę przemoc psychiczną w domu, widzę i w kraju tutejszym nic nie mogę zrobić. nie jest to rodzina patologiczna, nie piją wódki. widzę tradycję, rodzinę. wartości...
Rozumiem Szwedów, Norwegów, Duńczyków. rozumiem, że zabierają polskim rodzinom dzieci.

Jeszcze nie dorośliśmy do tego poziomu zrozumienia tematu PRZEMOCY. i co nam to robi
na całe życie.

ps
a Naczelnik chory. bidul.






13 komentarzy:

  1. Nie no, jak to tak mozna porzadne katolickie dzieci, z ojca i matki dwuplciowych, po sakramencie przed oltarzem - zabierac i co? Moze wychowywac na zboczencow? Masturbacji uczyc w przedszkolu? No wez! Dzielny ambasador stawal w ich obronie, to go wyrzucili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a najgorsze jest to, że dęba stajemy na przenoszenie zwyczajów, tradycji uchodźców i że ne będą nam tu wprowadzać swoich szariatów i budować meczetów, ze się maja dostosować itepe a gdy y jedziemy do Szwedów, Norwegów, Skandynawów, to nie rozumiemy dlaczego to My się mamy dostosować???

      Usuń
    2. No bo nie bedzie jakis Niemiec, Norweg czy inny Szwed plul nam w twarz.
      Daje o sobie znac wieczny kompleks nizszosci, generujacy nadmierny tupet.

      Usuń
    3. kompleks niższości powiadasz a ja dodaję i głupota, zaściankowość i zacofanie!!!

      Usuń
  2. Oddziel. Myzykę geniusza od osobowości popaprańca zje...nego przez rodziców. Kochaj muzykę, nie człowieka.
    Rozmawiam z uczniami. Rodzice nie widzą, że manipulują, że uprawiają przemoc, mimo, że nie używają siły fizycznej, że dzieci to pokłosie... popaprania dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu sie przytule, bo bardzo mi pasuje co Dreamu napisala.

      Usuń
    2. Na szczęście, aż tak mnie jego muzyka nie kręci, nie zależy mi i nie słucham...na szczęście. doceniam owszem teledyski, taniec i muzę też, ale za popem nie przepadam. Co nie zmienia faktu, ze Madonna i Majkel to ikony.
      Jestem wkurzona, że go nie zamknęli!!! dziś sprawa byłaby jasna i skończona.
      Przemoc domowa w kraju tutejszym, to jest ogromny problem w kraju tutejszym i to głównie z powodu tradycji i kościoła.

      Usuń
  3. popapraniec pod każdym względem. A najbardziej mnie dziwi że wcześniej nikt nic nie mówił, nikt nic nie widział - to tak jak u księży - cisza, aż nagle pierdykło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem dwa procesy były !! o których mowa w filmie, ale też i ja to mgliście pamiętam,
      ale pamiętam. wtedy jednak jakoś to ludzi nie ruszało, ze był pedofilem.

      Usuń
  4. O Irlandii widziałam jakoś wcześniej. Może to inny? Ale szokujący strasznie. I wzruszyłam się, gdy kobieta zaprotestowała i wypisała się z papieskiej grupy ds. walki z pedofilią w kościele... Jej oczy mówiły wszystko.

    I widziałam fragment konferencji w Polsce. Pomyślałam: ja się wszystkiego czepiam.
    A potem poczytałam komentarze innych ludzi i zrozumiałam: nie czepiam się. To było nie to, czego się chciałam spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POGARDA, bezczelność i pycha w następstwie władzy a to wszystko za obietnice bez pokrycia ...ja z radością zareagowałam na tego samobója!!

      Usuń
  5. a może będzie tak samo jak w Irlandii czy Hiszpanii - jedno pokolenie i państwo przestanie być państwem wyznaniowym, czego nam z całego serca życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje się obiema a nawet czterema. w zasadzie to podobieństwo historyczne do Irlandii dość duże. I to z powodu przegięcia kościoła i wpierdalania się we wszystko z powodu PYCHY !!! i polityki Oby oby Klarko oby jak najszybciej...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....