sobota, 13 kwietnia 2019

senatorze k. ty wiesz co.

.... śpimy na dole. jest przytulnie i cicho.koguty nie wrzeszczą tak głośno,
widocznie dźwięk rozchodzi się inaczej.
śpimy obok naszej suni, która w czwartek doprowadziła mnie do zapaści.
nic i nikt się nie liczył od czwartku. żaden strajk, ani zdrowie moje.
Sunia zaniemogła nam na wieczór ze środy na czwartek, bardzo źle wyglądała ,
 nie mogła się położyć ani zasnąć, z samego rana zawieźliśmy ją do weta.
diagnoza nas powaliła, pies trafił na stół wycięto jej śledzionę z pękniętym sporym guzem...
straciła dużo krwi, nadal jest słaba, czekamy na wyrok czyli wynik  histopatologi.
poczekamy sobie dwa tygodnie. rokowania przy złośliwym guzie fatalne.
Nie jestem gotowa, żeby się nią żegnać. ale uświadomiłam sobie ile ma lat, jak bardzo jest zagrożona i że trzeba z nią spędzać cały wolny czas...bo może dużo nam go nie zostało.
Dramat.
 **
zima wróciła. Od wczoraj zimniej i pada śnieg. od wczoraj piździ. zimno mi przenikliwie.
tulipany piszczą pod płotem.
*
strajk wykańcza psychicznie ale pomimo jest progres,
otóż nigdy, przenigdy od zakończenia wojny nie było takiego strajku i nigdy PUBLICZNIE
tyle nie mówiło się o oświacie i nauczycielach.
Dodatkowo pisowski rzondzik, ministry, senatorzy tfu ich mać
dają powody do właściwego głosowania już za chwilę...

poseł pisu inklinuje w bardzo konkretnym faszystowskim kierunku.
a senator?? uch
BEZCZELNOŚĆ POLITYKÓW PISU sięgnęła bruku.
Stanisław karczewski 230 tysięcy wypracował ideą, dla idei, ideami.
za 20 tysięcy miesięcznie ciężko tyra dla idei ofkorssss
 uhh kurwa jego mać

8 komentarzy:

  1. Nie wiem co skomentować najpierw. Ratuj psicę, miziaj i przytulaj. Najważniejsze jest życie, reszta to dodatki. Arogancji władzy nawet nie chce mi się komentować. Przytulam Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwzajemniam. z Erną dobrze, zdrowieje po operacji. czekamy na wyniki.

      Usuń
  2. Wiesci o chorobach znajomych zwierzat, a wlasciwiej by bylo zwierzat znajomych, wywoluja we mnie szok, pakuja do glowy straszne wspomnienia. Moze to nic, moze sunia da rade i wyjdzie z tego. Bo pozegnania sa straszne. Trzymam kciuki za wyniki histo.
    Snieg tez pada. I zimno.
    I jesli teraz nauczyciele nie przetrzymaja (nie)rzadu, nie wymusza swoich praw, to straca twarze i juz nigdy nie beda autorytetami dla uczniow. I nie ma znaczenia, ze za nimi pojda inne grupy zawodowe, skoro jest na miliardowe dotacje na propagande, skoro jest na prezenty dla kosciola i na rozdawnictwo dla patologii, to musi byc na godne zarobki dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Erna zdrowieje w oczach ale te wyniki sen spędzają z powiek.
      mam tak samo Pantero, nigdy nie wiem co napisać, gdy komuś dzieje się krzywda.
      bo i co można napisać... jak pocieszyć... mnie jedynie pozostaje mieć nadzieję.
      strajk do końca naszego albo ich.

      Usuń
  3. Byłam tu wcześniej, przeczytałam i... nie potrafiłam skomentować. Info o chorym psie mnie dobiło. Bardzo współczuje i mam nadzieję, ze wyjdzie z tego. Dużo siły Wam życzę, a Tobie dodatkowo do przetrwania w strajku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, nie trzeba nawet nic pisać, ja sama w takim wypadku ...wymiękam.
      Tak Jaskółko trochę mi się zwaliło na łeb. ale się trzymam.i mam nadzieję. I mam nadzieję że się znów nie rozłożę chorobowo, bo już czuję ból w całym ciele...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. biedna ale zdrowieje w oczach i tylko czekanie mnie dobija...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....