czwartek, 16 lipca 2020

...

Za chwilę fotele metalowo-plastikowe stojące w ogrodzie zwyczajnie mi zgniją ...
Leje mocny, gruby deszcz. Pękają czereśnie i gniją małe cukinie. Opadają kwiaty dyniowe a liście żółkną. Właściwie zgniłe jest wszystko do koła. Powoli zgniły szykuje się nasz wyjazd wakacyjny...
Stres wpierdala mnie i moje ciało.
Ból kręgosłupa i urwany sen. Najgorsza bezsilność.
Emocje wędrują od jednej skrajności do drugiej. ... wkurza mnie decydowanie za mnie, wkurza mnie egoizm i zarozumialstwo i głupota w stylu: nigdy nie byłem w Egipcie latem ale wiem lepiej niż Ty, która byłaś wiele razy. Wkurza mnie nie liczenie się z moim zdaniem.
Wkurza mnie, że pieniądze są ważniejsze od bezpieczeństwa. Wkurza mnie ryzykowanie moim życiem i zdrowiem. Wkurza mnie bagatelizowanie ważnych dla mnie rzeczy.
Wkurza mnie zapominanie o obietnicach.
Uważam, że jeśli ludzie się zaczynają wkurzać i mieć więcej pretensji do siebie, niż miłości,
powinni się rozstać.









8 komentarzy:

  1. Tak, to w małżeństwie Teatru, a w ojczyźnie? Jak to kurwa zrobić? Jak przeprowadzić albo jak posklejać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem i nie chcę teraz o tym myśleć jeszcze mi wkurw nie przeszedł... w małżeństwie przechodzi szybciej ))))

      Usuń
  2. To wszystko przez ten deszcz. Słońca po prostu brakuje. Trzeba przeczekać. Nic w emocjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze wszystko wrze, trzeba trochę czasu, by ludzie ochłonęli. U nas dzisiaj przelatywały ulewy. Kiedy chodzi się po trawniku, to bulgocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli dojde do siebie...już za chwilkę wyjeżdzamy i sie skonczy i się zacznie coś fajnego

      Usuń
  4. Ja już się nie odzwyam i tylko blokuję ludzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak trzeba. po co sobie nerwy szarpać.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....