poniedziałek, 1 lutego 2021

Narasta.




Kompulsywnie robię na drutach i praktykuje jogę. Zakupiłam wałek lniany z gryką, pas do jogi i ręcznik na matę w technologii antypoślizgowej. Praktykuję okłady i masaże ze świecy sojowej ręcznie robionej o cudownym zapachu. Znów zamówiłam ciekawą kolorystycznie, ręcznie farbowaną wełnę z alpaki. Sweter ogromny do kostek zakończyłam i jestem w czasie robienia chusty. Piję nalewki, którymi hojnie mnie obdarowują sąsiadki. Lecznicze. Rozładowuję stres. Kończę słuchać trylogię husycką, jestem w trakcie Kwestii ceny, Miłoszewskiego.

Nic nie mówię, robię swoje ale PAMIĘTAM. Zapamiętam to wszystko, co nam teraz robią te skurwysyny. I przyjdzie czas ... 

Nie ma we mnie miłości bożej a tym bardziej miłości do bliźniego. Nie ma współczucia, ni odrobiny empatii. Narasta we mnie potężna fala nienawiści.

10 komentarzy:

  1. Oj, zebym ja tak mogla! Tak calkiem sie odlaczyc, zostawic zewnetrze i udac sie na emigracje do wnetrza. Jak na dodatek mam dwie ojczyzny do obskoczenia i zamartwiania sie, w obu hula dyktatura, tu lewa, tam prawa, a ja pomiedzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja nie mogę tak całkiem...nie umiem... ale się staram, bo czas już najwyższy sie wyłączyć w samoobronie.

      Usuń
  2. Piękne kolorki dziergane! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mnie sie podobaja choc układ ostateczny, to niespodzianka jednak, bo robiłam po swojemu no i melanż konieczny jednak. to wełna zwijana w baloty a kolory sie przenikają ale za cienka więc zwijałam w kłębki, żeby miec podwójną a nawet potrójną i poczwórną nitkę.

      Usuń
  3. Na nienawiść szkoda mi energii. Stan w którym popadam w obojętność jest u mnie najgorszy. Jak nienawidzę, jeszcze mi się chce, jak mam w dupie, to pozamiatane i to już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiesz kochana, ja ją magazynuję tę nienawiść ona jest energią !!!!!
      obojętność to Twoja ucieczka...

      Usuń
    2. Pewnie tak. Niestety nienawiść powoduje u mnie depresję. Nie uciekam od sytuacji, uciekam od depresji. Po 12 latach permanentnej wiem, przed czym uciekam.

      Usuń
    3. rozumiem, a ja tak mam, gdy sprawa dotyczy rozczarowania i bólu, bo mi ktoś bardzo bliski przyjebał ... to co odczuwam teraz, czegoś takiego jeszcze nie czułam ... myślę, że na takiej fali serfowali Francuzi przed rewolucją i bolszewicy.

      Usuń
  4. Mnie momentami ogarnia taka fala , że tsunami przy niej to mało. Nie rozumiem tego społeczeństwa , ale coraz lepiej rozumie i cenie słowa Piłsudskiego „ Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy” ....nic dodać nic ująć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem nic dodać nic ująć kurwy zjebane!!! przekupczyki, gnoje, niedorobione ćwoki ...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....