środa, 5 maja 2021

baba z wąsami i trzydziestoletni piękniś narzucają narrację.

Dokąd zmierzasz lewico... dokąd zmierzasz Opozycjo ?? dzieje się ... już nie wiem co? po co? dlaczego i w jakim celu?? takiej konfiguracji gwiazd na sejmowym nieboskłonie jeszcze nie było. Czy jarosławpolskęzbaw znów ograł opozycję ?? czy rządy pisdzielców nigdy się nie skończą, czy następne wybory będą wynikiem napchania kieszeni wyborców unijnymi pożyczkami. sporo pytań, żadnych odpowiedzi same spekulacje, czy to możliwe, że każdy ma rację i wszyscy się mylą ?  

Mam nadzieję oraz niejaką pewność, że na rozpierdolenie kasy unijnej w celach pisdzielcowych unijne bezpieczniki nie pozwolą. Unio w Tobie cała nadzieja.

 Módlmy się o święty makaronie, Zeusie i Mokoszo oraz babo z wąsami. 


 A ty trójco nieprzejednana: klopie, kolosrazjo i aisiberecie przepadnij w czeluściach pełnych wyprostowanych zwojów, gdzie twoje miejsce.

9 komentarzy:

  1. Jaka przystojna matkaboska, skad ja wytrzasnelas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja osobista stoi w kuchni z wąsami i w tęczowym berecie :) baba z wąsami

      Usuń
  2. Matka Boska z wąsami:):):) Mnie się podoba, ale św. Antoni z dzieciątkiem Jezus już mniej, bo to mi śmierdzi pedofilią na odległość. Po kiego diabła takie zestawy tworzyć? Św Antoni pomaga znaleźć rzeczy zagubione. Czyżby Maryjka zgubiła Jezuska? Jeszcze trochę i zacznę memy tworzyć. A chwilową pomrocznością lewicy się nie martw. Oni cwani, wiedzą co gdzie piszczy. Nie sądzę, by głupstwo zrobili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież... teraz wpadłam na te wąsy- Conchita Wurst

      Usuń
    2. bab z wąsami żadna tam matkaboska no chyba, że bosaka ))))))))))))))
      mam nadzieję, że z lewicą masz dobre przeczucia ...

      Usuń
  3. Tak właśnie za bardzo nie mam pojęcia dokąd zmierza Lewica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno więdza co robią ...ale ludzie wściekli, wściekły Strajk kobiet...traca wyborców ...

      Usuń
  4. Nie ma lewicy, prawicy, opozycji, nie ma nic. Jest jedno wielkie gónwo. Jeszcze stwarzali pozory, teraz już nie stwarzają. Pękło wszystko i się rozlewa. Saramonowicz napisał idealnie na ten temat. Ja wyłączam wszelkie newsy z tego państwa absurdu. Monty Phyton przy tym to pikuś. Eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nat muszę powiedziec, że (((((((( z obrzdzeniem na to wszystko

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....