sobota, 18 września 2021

Barbara, barka a panwiedział nie powiedział, apli papli.

 Marysia Peszek pojechałaś na maksa, grubo, barbarka grubo i po poręczy ale właśnie tak

 OTO TEKST I LINK

On kiedyś stanął nad brzegiem, szukał ludzi...*

ten pan kiedyś stanął nad brzegiem
łowił dzieci gotowe pójść z nim
ten pan ten pan w czarnej sukience
ma opłatki w kieszeniach i mokre ma ręce

temu panu kiedyś stanął nad brzegiem
temu panu w czarnej sukience
miał opłatki w kieszeniach i mokre miał ręce
ten pan ten pan w czarnej sukience

Karol wiedział, nie powiedział, a to było tak:

na imię mam Barbarka
moim skarbem są ręce
gotowe do pracy z tobą
moim skarbem jest czyste serce
na imię mam Barbarka
moim skarbem jest czyste serce
gotowe do pracy z tobą
moim skarbem są zwinne ręce

Karol wiedział, nie powiedział, a to było tak:

 amen amen do góry sukienka
słowo stawało się ciałem
amen amen przed tobą klękam
gdy mi je w usta wkładałeś

czarna sukienka przed tobą klękam
czarna sukienka amen
słowo stawało się ciałem
gdy mi je w usta wkładałeś

Palce, język, pośladki
Wargi, usta, pachwiny
Skóra, ślina, ślina,
Amen. Odpuść nam nasze winy!

 Z nieba leciały opłatki
Pan Jezus już się zbliżał
Krwawiliśmy oboje
Ja z pomiędzy ud, on z krzyża

[OSKAR83:]
na imię mam Barbarka
moim skarbem są ręce
gotowe do pracy z tobą
moim skarbem jest czyste serce
na imię mam Barbarka
moim skarbem jest czyste serce
gotowe do pracy z tobą
moim skarbem są zwinne ręce
amen amen do góry sukienka

 słowo stawało się ciałem
amen amen przed tobą klękam
gdy mi je w usta wkładałeś
czarna sukienka przed tobą klękam
czarna sukienka amen
słowo stawało się ciałem
gdy mi je w usta wkładałeś
Palce, język, pośladki
Wargi, usta, pachwiny
Skóra, ślina, ślina,
Amen. Odpuść nam nasze winy!

...

Tymczasem dyskusje, wyzywanki, połajanki i napierdalanki zarazowoszczepionkowe trwają. W zasadzie jest mi zajedno co was wykończy ludzie, czy zaraza czy szczepionka. Czy głupota? ale obstawiam, że jednak głupota, bo człowiek, to brzmi chujowo. W placówce narodowej, promującej jedną wiarę, kultywującej zajebistąbogonarodową tradycję powinno się mówić już tylko i wyłącznie o ekologii, zasyfieniu, efekcie cieplarnianym, topnieniu lodowców i zabijaniu zwierząt... cała reszta jest zbędna. No i może rzeczywiście wiara w boga się przyda, żeby naiwnych uspokoić, że oto zmierzają do lepszego świata, gdzie zanieczyszczać, zabijać w ofierze, wysadzać w zamachach niewiernych dla rozrywki, będą mogli do woli. i ku uciesze tego boga właśnie. każdego. może zauważyliście, że ci wszyscy bogowie do tej pory WYMYŚLANI raczej krwawe rytuały wprowadzali, raczej karali, raczej ciskali piorunami i skazywali na szarpanie wątroby, podobnie jak jahwe bóg żydów i chrześcijan zamienia w kamień i  obraca w popiół.  Bój się. padaj na kolana i na pysk, pełzaj. Ludzie lubią się bać.

I taki mam dziś nastrój RACZEJ Nieprzyjemny. bo ostatnie dni naprzemiennie lało i świeciło i leje i świeci. a teraz pochmurno i zgnilizna. A moje ciśnienie ziuuuu w górę i ziuuuu w dół i się przewracam.

Może podkręca go fakt, że za chwilę festyn na otwarcie. Nie chciałam go, bo pogoda nieprzewidywalna, i choroby plany demolują i jednak obostrzenia. Porobiło się tak, że ludzie muszą się bawić i być zadowoleni. Traktując się głównie chałturami i chałturnikami. Bo trzeba być zadowolonym. Bo mus się cieszyć i czuć spełnionym na każdym kroku. Na pokaz głównie. NA POKAZ, żeby internety widziały i się zachwycały. Fryzurą Dupą Sukienką Sztućcami i przebraniem typu: ja kurwa i mój mąż alfons.

16 komentarzy:

  1. No juz nie wiem, kto grubiej pojechal, Marysia czy Ty. Tylko czy to cos zmieni? Znow wyniosa na oltarze kolejnego faszyste albo pedofila, dowala godzin religii w szkolach, dostana wiecej z budzetu i cynicznie zasmieja sie w twarz oburzonym. Swiete, bezkarne krowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że Marysia )))))))krowy to komplement Aniu !!!

      Usuń
  2. Życie na facebooku i życie-życie to dwie różne historie. Mam wrażenie, że im kto ma gorzej w życiu-życiu, tym ma lepiej na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kalinko racja z tymi różnymi historiami ale inspiracje i powody? różnie to bywa, pamiętaj, że wszystkie media społecznościowe, blogi to kreacja!! ale i biznes.
      myślę, że nie takie to proste i ludzkie powody tej kreacji bywają bardzo różne: zdobyć chłopa, wkurwić przyjaciółki, pokazać się znajomym, żeby im kopara opadła, pokazać jakie to się wiedzie zajebiste zycie - to jest jedna strona medalu ...kronika, wspomnienia, firma,poglądy, akcje, projekty...

      Usuń
  3. Czytałam wywiad z Peszek W "Polityce", albo w "Newsweeku", nieważne. To bardzo mądra, odważna, realnie patrząca na to, co się dzieje piosenkarka. Mam ochotę zamieścic jeden fragment z tego wywiadu.
    A reszta? Teatru, łap oddech i zdrowa bądź, bo na temat reszty trudno mi pisać spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reszta jest milczeniem, mówisz? to już dwa lata... zaczynam się przyzwyczajać? wczoraj mieliśmy pierwszą kontaktową imprezę przed teatrem,. coś w rodzaju festynu. przyszło dużo ludzi pomimo pogody fatalnej. PIERWSZA od 2 lat, normalnie nie mogliśmy uwierzyć...

      Usuń
    2. Zaczynamy spotykać się z przyjaciółmi u nas w domu i też dziwnie się czuję. Jakaś obawa ciągle we mnie jest, ale oni zaszczepieni i rozsądni. Natomiast pierwszy raz od dwóch lat byłam w restauracji w Czechach i próbowałam czuć się swobodnie. Faktycznie, powrót do "normalności" w takich okolicznościach to jak powrót do domu po długim pobycie w szpitalu.

      Usuń
    3. i tak trzeba Jaskółko, inaczej zdziczejemy.

      Usuń
  4. "można szczuć krzyzem,można szczuć modlitwą,można dzielic ludzi ,ciąć krzyżem jak brzytwą"..
    Bardzo adekwatne,chyba od zawsze.Mądre prawdziwe do bólu teksty.Bardzo ją cenie za odwagę i nietuzinkowość.Ja myślę,ze początek końca kk już się zaczął.Wiadomo,nie natychmiast,erozja potrzebuje swojego czasu.Ale ja już słyszę odgłos walących się murow kościelnych:)I to jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tak szybko, w mniejszych miastach i na wsiach nie tak szybko...niestety albo i nigdy. Warszawa, Gdański, Pozna, Wrocław ale już nie Kraków zapyziały pod tym względem i nie Białystok?? zapewne... wiesz Ewo coś się zaczęło ale to polska jest. pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja się muszę psychicznie przygotować na napisanie, co mnie co weekend męczy. Może siądę dzisiaj, między chlebem a sernikiem. Oraz Maria jest zajebista.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze była niesamowita i mądra i niepokorna artystka, nawet jśli to częśc kreacji.

      Usuń
  6. Już nie mam siły nawet się wqrwiać na tą durnotę, na tych oszołomów którzy wmawiają nam że przecież jest zajebiście i super... Księża powinni obligatoryjnie wykonywaną penektomię. A oni zamiast tego przechodzą operację wycięcia serca i wszycia worka na pieniądze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie wkurwiam, ja punktuje, i niech trzymają swoje lapska z dala ... Poza tym naglasniam :)i podaje dalej ...mam dość czarnych i bialoczerwonych scurwisynow.

      Usuń
  7. Większość zyje na pokaz . Śmieszy mnie to ale i przeraża że tyle pustaków się ujawniło

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....