niedziela, 15 maja 2022

o narodowym szczekaniu w kraju tutejszym

Się nazbierało. Dobrze jest pod koniec tygodnia wylać trochę żółci jednak, zwłaszcza, że pogoda mnie wkurwiła od rana: wieje i popaduje a ja się właśnie zbieram na targi ogrodnicze. i pracy w ogrodzie. No to luuuu

Bo tak, 

Według słów niejakiego papieża, unia szczeka na putina. Władze pisdzielskie szczekają na Unię. A Opozycja szczeka na pisdzielców. Jaki z tego wniosek ?? no chyba tylko idiota nie widzi co się tu odpierdala. Obywa się tu Narodowe SZCZEKANIE na Unię, na Pana Tuska, na Niemcy, na kolorowych uchodźców. Tak proszę państwa tutaj odbywa się ujadanie, wściekłe ujadanie. w imię boże ujadanie. Kąsanie w imię boże i mordowanie w imię boże. To nie jest kraj dla wolnych ludzi. Mam nieodparte wrażenie, że dalej już tylko równia pochyła: glapiński(inflacja a za chwile hiperinflacja), ziobro dzięki któremu nie dostaniemy pieniędzy z Unii(bo przecież przekaz jest jasny: okładamy sankcjami putina mordercę, gwałciciela to też nie możemy tolerować w naszych szeregach państw jawnie łamiących demokrację i szczekających na Unię). Wypadnięcie z Unii w obecnej sytuacji, to katastrofa. Czego te łajzy nie kumają ?? ja się pytam. i ich wyznawcy ?? oraz dlaczego te łajzy myślą, że wszyscy są głupsi a jednocześnie źli i chcą ich w chuja zrobić, przecież, to choroba psychiczna.

i na koniec mój ulubieniec czarnek - śmierdzący leń, rozkładający system dydaktyczny, NIC KURWA NIE ROBI poza wymyślaniem coraz bardziej idiotycznych aktów wyznania, jego wiary.... razem z nowakową usiłujący go zszariacić: narodowe czytanie biblii, japierdolę. Czy my jesteśmy państwem kościelnym ?? Teraz podobno, ten len śmierdzący, nienawidzący dzieci wymyślił, że ukraińskie dzieci będą się uczyły o ich Ukraińców krwawej polityce względem Polaków. No nie mam słów. Ukraińskie dzieci zostały wrzucone w nasz "system edukacji" jego mać i usiłują przeżyć, razem z nami. Wiesz co czarnek, ty do śmierci ministrantem nie będziesz, ja ciebie osobiście znokautuję, gdy się zmieni władza. tak się pocieszam. Oraz mam malutką satysfakcję, że moi uczniowie  nigdy nie będą ministrantami, nie będą wyznawcami i nie będą uwielbiać kraju tutejszego bezkrytycznie. jeśli w ogóle. ja tu kontrabandę odpierdalam ino wióry lecą.

 Irlandio, och Irlandio przybywaj czem prędzej.

    Konstatacja jest taka, że mnie kraj tutejszy coraz mniej interesuje. Nie podnosi mi już ciśnienia, Obojętnieje, już nie da się tu żyć,  jest zwyczajnie niebezpieczny: jedynie słuszna ideologia katolicko-socjalistyczna(hitler też połączył narodowców z socjalistami), nagminne złamanie konstytucji, zmuszanie do guseł, brak opieki medycznej, brak specjalistów, śmierć ciążowa, więzienie za poglądy !!!, upolitycznione sądy [Chyba, że się jest siedemdziesięcioletnim katolem ??? którego nikt nie zgwałci, który żyje słowem bożym i opłatkami].   

I NA DOBICIE pointy deską.

 Jakiś czas temu, pewien astronom wypowiadał się w kwestii lecącej w naszym kierunku ogromnej asteroidy, zdaje się o średnicy 120 km. No znacznie mniejsza przemeblowała planetę i przyczyniła się do wyginięcia dinozarłów. Naukowiec uspakajał, że nie wejdzie  z nami w kolizję i nie rozpieprzy ziemi a nawet nie będzie jej widać gołym okiem, tylko teleskopowo. Za jakieś cześć lat ? Ciekawe czy kłamał ? czy nie zmieni trajektorii lotu czy...wielcy tego świata już się szykują ?? Właśnie zobaczyłam na Netflixu kolejny film o końcu świata o podobnym scenariuszu, w zasadzie banalnym i przewidywalnym. Dlaczego nie wierzyć artystom ? widziałam przecież w początkach zarazy film Soderbergha. Epidemia strachu z 2011 roku. I scenariusz był identyczny z pandemią covida. No prawie. Łącznie z antyszczepionkowcami i ich kontra bandą. 

W takim przypadku już żadne pokolenia nie przyjdą po nas.... ziemia tego nie wytrzyma przecież. No to co ?? skoro nie muszę się już martwic o spuściznę, to hulaj dusza, piekła nie ma. 

Tu i Teraz. Żyj, bo to ostatnie 6 lat... zwiedzaj, delektuj się, czuj, oglądaj i zachwycaj się pięknem. brzydotą. Na pohybel wszelkim zasadom, gusłom i bogom. Emocje. Obrazy pod powiekami....niczego innego ze sobą nie weźmiesz.



14 komentarzy:

  1. Znani mi antyszczepionkowcy sa jak najbardziej za wystąpieniem Polski z UE, bo to przecież zniewolenie jest. A świat bez granic to iluzja, bo niedługo będą limity kilometrów na rok na obywatela i kontrola en toto. Aż dziwne, że 90 % z nich wypycha ojczyznę z europejskich struktur, a żyje na emigracji. To tak samo chwalebne jak głosowanie Polonii w USA na PiS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi przeszły dreszcze. Przypomniałaś mi o moich znajomych, wielkich zwolennikach PIS, którzy z Irlandii promują politykę obecnego rządu, prezydenta i posłów prawicowych. Szlak.

      Usuń
    2. a ja właśnie dlatego jestem przeciw głosowaniu niejakiej polonii, ja im w państwach, które wybrali do życia z różnych powodów, życia nie ustawiam...nie pamiętam kto i kiedy był taki mądry, żeby dać prawa wyborcze ludziom, którzy tu nie żyją ?? czysty idiotyzm. Zwłaszcza wyznawców pisdzielców serdecznie zapraszam z powrotem.

      Usuń
    3. Repo - jak to limit kilometrów, teraz się dopiero dobrze obudziłam, jaka kontrola ??

      Usuń
    4. Nie mam pojęcia, jak byłam na zamkniętym blogu to jedną czytaczka mnie uswiadamiala, ze na podstawie covid passów Oni beda wiedzieli, jak się poruszam po Europie i kierowani fałszywa i bzdurna ekologia zabronią mi nadmiernie jeździć samochodem i kupować benzynę, !

      Usuń
  2. Ide dac na msze za najlepsza decyzje w swoim zyciu, wyprowadzki stamtad i pozbycia sie tego wrazego obywatelstwa. Ten przeklety narod na nic lepszego nie zasluguje, i ci, ktorzy glosowali, i ci, ktorzy nie protestowali i zaczeli sie w tym gownie czuc dobrze i urzadzac, a jedynym wyrazem niezadowolenia, bylo klikanie w klawiature.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zgadzam się, że się tym narodem coś wyjątkowo chujowego porobiło... nie zanm nikogo, kto sie oficjalnie przyznaje do głosowania na pisdzielców, poza własną matką ...

      Usuń
  3. A ja się ostatnio uśmiałam jak norka, kiedy przeczytałam podziękowania ( po angielsku ) pewnemu "botowi" ( bot zawala znajome blogi oraz mój wklejkami) za miły wpis:):) Ot, nadmiar grzeczności- bo ja jestem taka śliczna, apetyczna i kulturę osobistą przecież mam też- komuś odwalił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żartuj ))))))))))))))))))))) no niech ja się zastanowię, kto to mógł zrobić ?? chyba wiem....achacha. nie myliłam się jeden strzał i w 10.

      Usuń
  4. ileż tu szczekania i ujadania :) złodziej krzyczy "łapać złodzieja"

    OdpowiedzUsuń
  5. Polityka to samo dno, a Czarnek z biblią, to już nawet nie jest zabawne, ale lud uwielbia PIS, wszystko przeniesie na kolejne lata, przekupią ludzi, ludzie są jacy są... co widać po Eurowizji, nie mam słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem o co chodzi z Eurowizją, ?? nie oglądam ostatnio niczego co lubi gawiedz i popiera vox populi )))))) a Eurowizji nie oglądałam nigdy. zaraz sprawdzę.

      Usuń
    2. Narodowa histeria, z powodu braku punktów od jurorów ukrainskich dla Polaka. Nie oglądam tego konkursu, ale o histerii Polaków mówią już nawet moi znajomi w Irlandii. Żal i niezrozumienia świata, życia. Polakom, trzeba bić pokłony, wtedy jest cool.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....