środa, 29 czerwca 2022

Shit roszkowskiego zakłóca wakacyjny chillt.

 Jakby co, to dziś znów upał będzie... po ostatnich kilku dniach a zwłaszcza niedzieli mój organizm się napuszył i zaprotestował. Biorę wapno dla alergików, unikam otwartego słońca, unikam wysiłku i jeżdżenia autem... muszę o tym pamiętać przed wyjazdem w Bałkany, tropiki etcetera.

Wczoraj było tylko 16 stopni i rzeczywiście padało. Niby ulga aleee 23 stopnie różnicy dobowej temperatury, to jest jakby szok dla mojego organizmu. i jak ja się miałam dobrze czuć ? się pytam. mieliło i mieliło tak, że rozkład dnia był odwrotny znaczy rano joga, potem teatr i do domu, gdzie padłam o 17 napysk, w pielesze ze słuchawkami i głównie spałam. Jedyne konstruktywne działanie, to ogórki małosolne w szwedzkim garze zrobione po nocy. [teraz posadzę trzy krzaki pomidorków koktailowych].

Staram się żyć w oderwaniu od  WSZYSTKIEGO... ale czasem przyjdą dobre wieści ze świata, że znajoma foliara, antyszczepionkowiec  i propagandzistka na ruskich usługach właśnie się przekręciła na covid, albo, że znajomy foliar antyszczepionkwiec się przekręcił na covid, no jakby to katolicy zapiali: pan bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy? Zło i głupota wraca! ilość wdów i wdowców się powiększa dramatycznie wśród dziadersów antyszczepionkowców foliarzy. ojejku. jejku.

Staram się bardzo nie myśleć o niczym i nikim, żadnym chujku zreformowanym i podręcznikach ZWŁASZCZA ale ostatnio głośno o szicie roszkowskiego. otóż nikt nie naciska na czytanie takich podręczników. Nauczyciela obowiązuje podstawa programowa, a jest tyle źródeł, że propagandowe pierdololenie roszkowskiego z czarnkiem nie musi mieć wpływu na nikogo. Ale co zrobią dyrektorzy i nauczyciele ?? oto jest pytanie. no i rodzice, choć tu mam najmniej oczekiwań, bo oni jak zwykle nie zrobią nic, (ewentualnie uprzejmie doniosą do bezpieki). Się tymczasem zastanawiam:Czy to jest zaplanowane działanie ??  czy tak po prostu wyszło: opluć nauczycieli, upodlić sprowokować do odejścia sensowne, nowatorskie jednostki a tych, którzy zostali zniechęcić do roboty a NASTĘPNIE wprowadzać gówniane i kłamliwe podręczniki propagandowe... uprawiać propagandę, bo wszystkim, to zwisa i powiewa. Uczniom też to zwisa i powiewa... ja myślę, że zwyczajnie znów nie będą się uczyć tej dziwki i szmaty historii na usługach gadziny propagandy i dyktatorków. ministrant propagandzista działa, jak ruska propaganda. Metody komunistyczno-faszystowskie wracają, wzorcowo, wręcz PODRĘCZNIKOWO.

Ale to wszystko przykrywa 17 procentowa inflacja. oko mi lata na te kurwy.

ps

Krolówa nie wymiata, niestety. Za to nadal czeka na nas w kinie Top Gun i ostatnie wydanie dinozarłów, Jurassic World: Dominion.

45 komentarzy:

  1. Jak na Bałkany wyruszasz to się przygotowuj na te upały. Koszmar!
    Myślę, że działania zniechęcające mają sens. Zamieni sie wtedy lekarzy na tych po KULu i nikt aborcji robił nie będzie, zamieni sie nauczycieli. Ale to znaczy, że ONI w ogóle nie dopuszczają do siebie przegranej w wyborach czy możliwości jakiegoś przewrotu. I to jest straszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez Krolowa nieco rozczarowala, tresc tak mialka, ze zanika przeslanie i nawet mistrzowska gra Mistrza nie ratuje filmu.
    U nas zaczela sie przedwczesna kolejna fala, juz stracilam rachube, ktora to z kolei. Ludzie umieraja, a foliarze dalej zaprzeczaja pandemii, a nawet snuja teorie o szkodliwosci szczepien. No to na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis byłam u lekarza, nieco kontrowersyjnego w zachowaniu )) ktory stwierdził, że jest przeludnienie i niech idioci umierają na własne życzenie...

      Usuń
  3. Otoz to nie przewiduja przegranej... Moze wlasnie zmieniaja ordynacje majstruja przy wyborach?? Cholera wie. Niemniej ich bezczelnosc i chamstwo ich zgubi... Zaprowadzi na szafot. Czego im serdecznie życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest jazda bez trzymanki
      https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/ostra-krytyka-premiera-w-pis-mowia-o-zdradzie-polski-partii-i-polakow/6c8yfp5,79cfc278

      Banda idiotów robiących się nawzajem w konia.

      Usuń
    2. Oni zdaja sobie sprawe, ze ich przegrana to wiezienie i przepadek rozkradzionego mienia, wlaczajac to, co poprzepisywali na zony, kochanki i koty. Dlatego za wszelka cene MUSZA te wybory wygrac, falszujac, klamiac, kradnac, zabijajac i co tam jeszcze.

      Usuń
    3. niczego wiecej sie nie spodziewałam po bandzie idiotów...

      Usuń
  4. Te przekręty są bardzo interesujące:):) Wszystkie, jakby kto pytał, ale czy to naprawdę prawda?
    O gadzinowym podręczniku pisałam u siebie i tam tez komentowałam, jak to widzę:) Ale Ty przecież to czytasz. Może inni się skuszą? W końcu ta recenzja jest dosyć obiektywna. A wiedzy o parszywcach nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak czytałam u ciebie i wcześniej czytałam? wypowiedzi Justyny z Okopress, która to Okopress dla mnie jest jedynym medium niezależnym a Justyna jednak babka z wiedzą oświatową. Właśnie pomyślałam, że to zakupię i będę analizować fragmenty z młodzieżą, żeby ich nauczyć krytycznego myślenia i wyśmiewać roszkowskiego and campany. oraz pastwić się nad fragmentami dotyczącymi kultury.

      Usuń
    2. O tak, Okopress to dobry portal. Sama czytam:)

      Usuń
  5. "ale czasem przyjdą dobre wieści ze świata, że znajoma foliara, antyszczepionkowiec i propagandzistka na ruskich usługach właśnie się przekręciła na covid, albo, że znajomy foliar antyszczepionkwiec się przekręcił na covid, no jakby to katolicy zapiali: pan bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy" Ciebie to cieszy? Naprawdę? Jeżeli tak to jesteś paskudnym człowiekiem. Powinnaś się wstydzić. Nie wiem jak z Bogiem - podobno jest sprawiedliwy. Ale karma na pewno wraca, więc do Ciebie te dobre życzenia też wrócą. Nie jestem anonimem, ale bloger tak mnie zapisuje. Agata Malinowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj jej spokój Agato Malinowska, skoro tak napisała, to ma powody, być może których Ty tak naprawdę nie znasz.
      Piękny zwrot: "powinnaś się wstydzić", taki wzbudzający poczucie winy, a Ty jesteś taka dobra dla ludzi, że nawet nie zauważasz, iż sama pisząc takie słowa, powinnaś popracować nad sobą. No i obowiązkowo jak nie Bóg to karma, nieważne, ważne, że zaakcentowałaś, iż Teatru spotka kara.
      Tak, czy siak, chciałaś dokuczyć i "nastraszyć" :):):):) Teatru, bo nawet na myśl mi nie przyszło, że jeszcze bawisz się w wychowywanie ludzi dorosłych Agato Malinowska.

      Usuń
    2. Jaskolko)))) dobrze napisane. Senkju

      Usuń
  6. Agato Malinoeska, otoz to nie masz bladego pojecia o kim pisze i jakie okolicznosci przyrody temu towarzysza. A pisze o paskudnych osobach zaprawde powiadam ci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,dobre wiesci, kiedy ktos umrze - wyjatkowo podly z ciebie osobnik teatralna, głąbie

      Usuń
    2. A faktycznie ktoś umarł? To może wyjaśnisz nam anonimowy głąbie- umarł, czy nie umarł?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Jaskółko i tak się będziemy bawić))))))) z malinowska vel bożeną vel inną pizdą ))))))))))))))) tak malinowska, gdy hitler wykorkował to była dobra wieść )))))))))))))))))))))))))))))))) PIZDO.

      Usuń
    6. Jaskółko i ja się pytam, kto to mógł wykorkować, że się wrony zleciały hmmmm

      Usuń
    7. Prawdopodobnie ruszyłaś jakąś "strunę bolesną", bo reakcja była natychmiastowa. A przecież jak mnie nic nie dotyka, to nie warczę i nie atakuję bezczelnie.
      A tak nawiasem- hasło covid wywołuje natychmiastowe ataki osób wszelkiej maści "anty" gdziekolwiek się ono pojawi.

      Usuń
    8. Skomentowałam jako anonim, po raz kolejny, nie wiem od czego to zależy,

      Usuń
    9. ja juz tez nie wiem co się dzieje ?? w razie co nie ograniczam komentarzy, bo fajne osoby wejśc nie mogą. ale się muszę liczyć z atakiem anonimków wszelkiej maści ...

      Usuń
    10. Anonimy- niektóre- wnoszą również humorystyczne akcenty- ktoś się oburzył, bo napisałaś o śmierci kogoś, kto zmarł na covid i nie wyraziłaś żalu ani ubolewania. Ojojojojoj... i teraz kto inteligentny, to pogrzebie w pamięci, przypomni sobie niektóre wpisy tu i ówdzie i wniosek nasuwa się sam. I jak tu wyrażać żal i smutek.... po wrednych, upierdliwych do cna paskudnych ludziach się płacze? Nawet anonim tego nie robi ani Agata Malinowska.

      Usuń
    11. teraz to normalnie strach uogólniać Jaskółko, bo zaraz się przyplącze jakaś zbulwersowana )))))))...normalnie uderz w stół !! a kto to jest agata malinowska do cholery ??

      Usuń
    12. To ktoś taki jak Jan Kowalski- to oburzony głos ludu antycovidowego, antyszczepionkowego, antymaseczkowego i węszącego teorie spiskowe. To trybun oburzający się, że ktoś poczuł ulgę ( nie radość- ulgę), gdy dowiedział się, że taki antyszczepionkowiec już nie będzie narażał innych ludzi na chorobę lub nawet śmierć, głosząc swe straszliwie niebezpieczne antyszczepionkowe, antymaseczkowe teorie.

      Usuń
    13. Ten anonim sie rozhustal obrzydliwie...

      Usuń
  7. Ciało ochładzasz jedzeniem. Mango, awokado, ogórki, arbuzy, pomarańcze i banany dają efekt wychładzający. Sama woda do picia też nie wystarczy. Zrób sobie elektrolit z wody, cytryny, mięty, miodu i odrobiny soli. Bez lodu, bo to szok dla organizmu. A jak jest już zupełnie źle napij się piwa. Piękne działanie ochładzające ma ryż. Risotto na obiad, lekkie z warzywami też zadziała ochładzająco. To pisałam ja- fan TMC 😀
    Na temat reszty się nie wypowiem bo mi to zakłóci moje zen😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Senkju kochana. Ja czasem musze pare spuścic...

      Usuń
  8. Zostawiłam uśmiech i pozdrowienia, ale chyba umknęły do spamu. Ja zawszevtwierdzę, że karma wraca i antyszczepionkowcy dostaną za swoje. Pozdrawiam 😘🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boguska musiałam troszkę moderować, bo sie aninimy wytrząsały... )))) i ja pozdrawiam

      Usuń
  9. Napisałaś o Królowej z Sewerynem? Obejrzałam pierwszy odcinek, początek mnie zachwycił, ale potem już było gorzej. Nie polecasz kolejnych odcinków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. utknęłam na 2...i pewnie zobaczę kolejne gdy mi forma intelektualna spadnie...bo goronco.

      Usuń
  10. no tez sie załapałam na Krolową i..rozczarowałam. Film mocno średni,a że Seweryn dobry - to przeważnie wiadomo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja czekałam na ten serial, kurka wodna a to jest cienizna i popłuczyny w stylu rodzimych romantycznych gniotów.

      Usuń
  11. A gdyby tak poważnie podejść do przykazania o miłości bliźniego...
    Zbyt gorąco na gorące dyskusje.
    Piwo, risotto o co tam jeszcze? O tak ! Arbuz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby sami katolicy i chrześcijanie i inni wyznawcy poważnie podeszli ... do WSZYSTKICH przykazań, na przykład nie ZABIJAJ, świat stał by sie lepszym miejscem. Natomiast nie ma takiej opcji, żeby miłować każdego bliźniego, napisał to jakiś wariat...z poważnymi psychicznymi odlotami. Ja preferuje melon)

      Usuń
    2. Pieknie napisalas NIE ZABIJAJ. aborcja to zabijanie

      Usuń
    3. to w takim razie niejaki bóg jest kilerem wszech czasów !!! poronienia, to moja specjalność niezliczone ilości poronień...morderca

      Usuń
  12. Arbuz+feta+bazylia+czerwona cebula+oliwa+sól+pieprz=super chłodząca sałatka na upały. Polecam.
    Ottolenghi "Plenty".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Agniecha, no toż właśnie Dreamu jest specjalistką od grzania i chłodzenia ))) książka interesująca, będę konsultować )))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....