piątek, 1 lipca 2022

post mortem ;-P w lipcu.

...nagle skończył się czerwiec i nagle zaczął się lipiec.

 No i tak to już jest w życiu, że jedni, wyjątkowo zbędni, odchodzą. A drudzy piękni i młodzi się łączą w pary z planami na całe życie... oczywiście bez udziału sukienkowych, fuj fuj. i my się na taki piękny ślub wybieramy tej soboty. wczoraj odbyło się buszowanie po sklepach w związku z tym i jeszcze kolejnym wypadem w góry(och jaka jestem szczęśliwa) a pogoda łaskawa była, zero słońca, ciepło i trochę kapało. no rewelacja. Za to dziś od rana duchota i ulepek. i szykuje się ukrop. Nie, nie kupię nowych butów na wesele. Ma być wygodnie, to będzie. Na wejście czarne kryte szpile z Wenecji(stare ale jare) a potem drewniane czarne sandały też na obcasie i też z Wenecji, w chuj wygodne. spadek po czasach, gdy ubierałam skórzane buty. innych w miarę spektakularnych nie posiadam. Wywaliłam, oddałam. nie ma. nie kupuję. nie mam zacięcia na dziesiątki butów.

Podobno covidy już nacierają. czytam na wielu blogach rodaczek mieszkających poza krajem tutejszym. Tymczasem bardzo poważne powikłania i dziwne powikłania neurologiczne się ludziom przytrafiają. Szukamy w badaniach z krwi co to jest i kiedy przejdzie.

Nie ma co dyskutować z faktami. a fakty są takie, że głupi i ograniczeni ludzie dostają w końcu, to na co zasługują ale niestety, nie tylko podli i głupi. los napierdala, gdzie popadnie. Odmawiam jednak sugestii, że loteria rządzi, i tylko pobożne życzenia oraz niejaka karma, o której wszyscy piszą i mówią. I tak sobie tą karmą anonimy gembę wycierają. zupełnie bez sensu. Wybory są bardzo istotne. a niezbędni również odchodzą. dziś pogrzeb i myślę o dawno nie widzianej koleżance ...

[Tak, gdy mnie ktoś rozśmiesza swoja głupotą, podkręca, rozsierdzi i gdy widzę, że ryba łapie haczyk, to cisnę bez opamiętania, chyba z nudów].

Robię porządki na blogu.

15 komentarzy:

  1. Szpilki z Wenecji… nie wiedziałam, że można cały wieczór na obcasach pod niebo, zanim nie kupiłam tam😉 oraz tak covid wraca, tam zrujnował cały skrzętnie zaplanowany tydzień w pracy, bo ludzie popadali i nie odbyły się imprezy i spotkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *nam zrujnował kurna!

      Usuń
    2. W największym ustrońskim sanatorium "Równica", jest nakaz obowiązkowego noszenia maseczek. I pewnie w innych sanatoriach również. Byłam w tym sanatorium na spotkaniu z kuzynką, stąd wiem. I wprowadzono nakaz po licznych przypadkach zachorowań. To są fakty. dziwię się, że takich przypadkach anty wszelkiej maści jeszcze dyskutują, że nie ma , że zwidy, że knebluje się i w ten deseń.
      Być może, kiedy bezpośrednio dotyka ich znajomych, coś do tych zakutych łbów dotrze.
      Ja sobie zamówiłam sandały na lekkim koturnie, coś w sensie klapek na rzepy. I też wygodnie, już bez paseczków i niebotycznego obcasa.
      U nas wczoraj była ulewa-burze przeszła bokiem, a dzisiaj już 30 stopni w cieniu. jutro ponoć ma temperatura spaść do 22 stopni. Oby:)

      Usuń
    3. Dreamu, no szpile były bardzo okey ale się odzwyczaiłam ))) i męki mnie czekają na wejście...albo sie upijałam i mi nie przeszkadzało ;-) covidem w rozkwicie straszą we wrześniu. i wkurwia mnie to lekceważenie różnej maści popaprańców. z lekarzami na czele. i pielęgniarkami...

      Usuń
    4. Jaskółko - otóż i ja preferuje trampki całe życie i klapki/ latem ale czasami trzeba sie wbić w cos inszego, mniej wygodnego a że ostatnio nie było zbyt wielu imprez wyjść ...
      U nas miała być ulewa ale przeszło bokiem, może dziś?! nie będę czekała idę lać wodę pod drzewa . wczoraj rozlałam beczkę w donice i skrzynie. co zaś się tyczy idiotów, to nie masz nadziei...nawet, gdy mąż wykorkuje, to żona antykocowidowiec -szczepionkowiec - maseczkowiec jedynie powodowana ośmieszeniem się przed stwierdzeniem : serio? teraz rozpaczasz? a pietruszką i wodą święconą go leczyłaś,maseczki nie nosił, nie zaszczepił się to i umarł... zdania nie zmieni, myślisz, że się zaszczepi?? ale się w życiu do tego nie przyzna, takie typy się nie przyznają do błędów i głupoty. zapomnij.

      Usuń
    5. Przykro mi, ale nie chodzi tylko o antyszczepionkowca, chodzi o to całe zło, jakie czyni, wmawiając różne bzdury na temat szczepionek. Ludzie są łatwowierni, a poza tym wygodni- łatwiej uwierzyć, by nie "narażać się" na rzekome skutki szczepionki, niż rzetelnie się dowiedzieć i dokształcić, a potem pójść się zaszczepić.
      Wiesz co? Jak ktoś nie potrafi prostych rzeczy zobaczyć, trochę pomyśleć, jak ktoś leci jak głupi osioł stadny za jedynymi słusznymi "teoriami" antyszczepionkowymi, antymaseczkowymi i antycovidowymi, to nie przekonasz. A śmierć z powodu covida, zawsze będzie tłumaczona wszystkim innym, tylko nie faktyczną przyczyną.

      Usuń
    6. tak i ja o tym pomyślałam no ale to już tym bardziej nie poradzisz Jaskółko. Demokracja liberalna na tym polega, że uznaje człowieka za istotę wolną i myślącą, która sama podejmuje decyzję ale i potem sama ponosi jej skutki...no chyba, że mamy pandemie i naraża tysiące ludzi...swoich bliskich. koleżanki, kolegów, przyjaciół ...

      Usuń
  2. widzę, że porządki robisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. W polowie czerwca odbyl sie w Scheeßel festiwal Hurricane 2022, 80 tysiecy uczestnikow szalalo sobie bez masek, kilka dni potem pol powiatu lezalo plackiem z covidem, a przyjezdni rozwlekli zaraze po calych Niemczech, slupki skoczyly jak szalone. Podobnie rzecz sie ma z wakacyjnymi biletami kolejowymi po 9 euro/miesiac, pociagi sa pelne i co z tego, ze obowiazuja w srodku maseczki, skoro na peronach nieprzebrane tlumy, a tam nie trzeba masek nosic. Do tego zlikwidowano darmowe testy, wiec nie wszyscy zarazeni sie przetestuja, bo przy tej drozyznie jeszcze wydawac dodatkowa kase... po co?
    Ale taka Edzia i inni jej podobni beda zaprzeczac i wypierac oraz ostrzegac przed szczepieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się boję co tu się dzieje a info nie ma, i co się dziać będzie na jesieni...edzia jest zwyczajnie głupia. nie poradzisz. ale ze ma wyznawców swoich teorii i durnych wypowiedzi ...bez komentarza. szkoda czasu na tłumaczenie, trzeba się samemu ogarniać. na ile to możliwe.

      Usuń
  4. W życiu nie miałam szpilek i mieć nie będę. Wzrostu mi nie brakuje, a wygodę kocham😀 mam tylko martensy i sneakery i to w ilościach bardzo rozsądnych.
    Wesele mamy jutro, ale...lokal nieklimatyzowany, więc sorry, nie idziemy, życie nam miłe( kuchnia też bez klimy, pozdrawiamy Salmonellę).
    Antykowidianie to beton, nawet jak umiera ktoś bliski to nie przyznają, że to to. Szwagierka po przechorowaniu ma multum problemów zdrowotnych, ale dla niej najważniejsze jest to, że to są zwykle choroby, a nie modyfikacja genetyczna przez szczepionkę🤣 boso, ale w ostrogach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w butach na obcasach, szpilach chadzam rzadko, choć mam też fajne na platformach i mam też fajne sandały na grubych drewnianych obcasach, bardzo wygodne... dziś marteny tylko wege. Ach kowidiański temat to neverendingstory... czasami bez happy endu )))) natomiast jakieś tam problemy zdrowotne to i ja mam po przechorowaniu po 2 dawkach... to co dopiero ....

      Usuń
  5. Chyba po raz pierwszy mi komentarz zjadło!
    Antykowidianie to beton, nawet jak umrze ktoś bliski nie orzyznaja, że to to. Moja szwagierka( specjalistka medyczna in spe w realu kelnerka) ma multum chorób po przechorowaniu kowida. Ale...to są zwykle choroby, a nie genetyczne modyfikacje po szczepionce🤣 boso, ale w ostrogach!
    Szpilek w życiu nie miałam i mieć nie będę, bo u mnie liczy się wygoda i preferuje inny styl. Wzrostu mi nie braknie, mam tylko martensy i sneakery w ilościach rozsądnych i kolorach przemyślanych . Wesele mamy jutro, ale nie idziemy, bo lokal nie jest klimatyzowany! Pozdrawiamy Salmonellę( nie ma jak upały ponad 40 kuchnia i wyrób tortow), nam życie miłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zjadlo :) zmoderowalo

      Usuń
    2. specjalistka medyczna in spe...mnie rozbawiła )))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....